19 lip 2017

Saal Digital

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją fotoksiążki. Pomyślałam, że wykorzystam okazję i zamówię sobie taką pamiątkę. Kiedy nadszedł czas wyboru zdjęć do mojego "pamiętnika", przyznam, że na początku myślałam, że nie zmieszczę się na 26 stronach, bo przecież mam ogrom zdjęć. Jednak po 10 stronach zrozumiałam - dobrze, że nie zamawiam większej. Z tego ogromu zdjęć do drukowania nadawało się kilkadziesiąt (ja taka fotografka i nie mam ładnych zdjęć).
Jeśli chodzi o samą fotoksiążkę, bardzo ładnie są w niej odwzorowane kolory, w niektórych przypadkach są może nawet zbyt jaskrawe (na ekranie komputera jedno zdjęcie różniło się dość mocno, ale zganiam to na monitor xD). Samo zamówienie (już nie powiem Wam dokładnie ile trwał cały proces, ale byłam mile zaskoczona, że w zasadzie przyszło szybko) było raczej bezproblemowe. To czekanie. Czekanie. Czekanie...
Opakowana była dość solidnie, za co duży plus. Jedyne, do czego bym się mogła przyczepić to cena, chociaż szczerze powiedziawszy pierwszy raz zamawiałam fotoksiążkę i nie bardzo wiem, jakie są ich granice cenowe, ale na moją logikę to aż tyle bym nie dała ;)

2 komentarze:

  1. Fajnie mieć w swojej kolekcji taką fotoksiążkę, wtedy zdjęcia zostają z nami na dłużej.

    Zapraszam ! LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń