2 mar 2016

Be happy

Uśmiech - to, o co tak trudno w dzisiejszych czasach. Biegniemy do przodu na oślep, dopada nas rutyna i człowieka rzadko stać na uśmiech (jak już wcześniej pisałam, typowy kierowca, czytaj post wcześniej). Nie zdajemy sobie sprawy, że uśmiech może dużo zmienić w naszym życiu. Niedawno (czyli dwa miesiące temu haha) widziałam akcję na kilku blogach, która polegała na "zabraniu uśmiechu ze sobą". Na słupach dziewczyny zostawiały karteczki, na których było mnóstwo "wesołych buziek". Kto chciał, mógł oderwać uśmiech i zabrać go ze sobą, dosłownie. Do pracy, do szkoły, na weekend... Akcja bardzo mi się spodobała, jednak zanim się zorientowałam, że warto wziąć w niej udział, przestała w ogóle istnieć. Szkoda, taka inicjatywa powinna trwać znacznie dłużej, więcej ludzi by się o niej dowiedziało i na pewno znalazłoby się kilka zainteresowanych akcją blogerów.
Warto się uśmiechać - zarażajcie swoją radością innych! "Zatrzymaj się i uśmiechnij" - takie hasło powinien każdy znać. Cieszmy się z małych rzeczy, kiedy nie potrafimy z dużych. Zwracajmy uwagę na wszystkie drobne szczegóły w naszym życiu, których na co dzień nie zauważamy i zacznijmy się po prostu z nich cieszyć, to klucz do dobrego samopoczucia.
Na koniec wish lista z Wholesalebuying. Poklikacie?

A ty jak często się uśmiechasz?

93 komentarze:

  1. wydaje mi się, że w tych czasach bardzo trudno o uśmiech ze względu na szarą, smutną aurę, która otacza nas na co dzień. Chociaż czasem zdarzają się uśmiechy ja muszę przyznać, że u mnie najczęściej jest to w szkole pośród moich znajomych :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkie linki kliknięte :) Nie biorę udziału w konkursie, mam jedynie nadzieję, że odwdzięczysz się w klikaniu jak będę i ja ich potrzebowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
  3. Uśmiech wnosi w nasze życie wiele ciepła, dlatego warto się uśmiechać, choć czasem nie mamy na niego najmniejszej ochoty ;)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, uśmiech to coś pięknego, oczywiście o ile jest szczery i prawdziwy :) Nie słyszałam o tej akcji ale bardzo fajna i pozytywna sprawa, masz racje powinna istnieć dalej :) Powinniśmy się cieszyć życiem i obdarowywać każdego przechodnia uśmiechem i miłym "Dzień dobry". Ale powiedzmy sobie szczerze... w tym kraju ciężko o takie zachowanie, to jest najsmutniejsze. Szczególnie z racji, iż kocham swój kraj, to coraz bardziej mnie przeraża co się w nim dzieje. Zmieńmy to ! :D
    Fajne zdjęcia i gify ;) W jakim programie je robiłaś?
    A i mam pytanko, jestem początkująca i chciałam się zapytać jak dodajesz te banery z prawej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je dodać poprzez wstawienie w Układzie gadżetu "Obraz" :)

      Usuń
  5. Uśmiech to najcenniejsza rzecz! Chociaż niekiedy lepiej zostać neutralnym, bo moga policzki zaboleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja staram się jak najczęściej uśmiechać oczywiście w sytuacjach odpowiednich ;)
    o klikane
    12.29
    7.89
    6.06
    9.92
    3.41
    5.89
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy , poklikałam ;*
    świetne gify
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Wybrałaś świetne rzeczy i poklikałam w linki :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Poklikane! Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kiedyś pisałam post o uśmiechu :) Uśmiech to na prawdę ważna rzecz, a nawet ważniejsza od makijażu, bo właśnie uśmiech daje nam takiego piękna. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 zdjęcie mega ładne :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post
    oby tak dalej !
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny masz uśmiech ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super gify! :D Biorę udział w konkursie :) I rzeczy poklikane a to ceny :
    12.29$
    7.82$
    6.06$
    9.92$
    5.84$
    Instagrama obserwuje jako _eweelina__ a bloga jako holi days :*
    Jeśli byłby potrzebny adres e-mail, to znajduje się on na moim blogu :)
    ewelinaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób sesję z jednorożcami!
    Pozdro od przyjaciela XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy!
    Staram się uśmiechać każdego dnia, ale wiadomo, że nie zawsze człowiek ma dobry humor i ochotę :)

    Pozdrawiam :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiech jest najlepszym makijażem i uwazam, że nie powinno go zabraknąć u nikogo :) czasem wiadomo są trudne chwile, ale będąc pozytywnie nastawionym i uśmiechniętym szybko się z nimi uporamy :D przepiękne zdjęcia jak zawsze <3 pozdrawiam

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami ciężko o uśmiech :) ale mimo to należy próbować wykrzesać choć trochę entuzjazmu ;)
    poklikałam :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tymi karteczkami, mały gest a cieszy! Uśmiech to najpiękniejszy makijaż. Śliczne zdjęcia, poklikane! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tej akcji, ale brzmi świetnie, oby więcej takich projektów :) Poza tym zrobiłaś fajne zdjęcia :)
    PS: Kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 12.29$
    7.82$
    6.06$
    9.92$
    5.84$


    Super post! Bardzo spodobały mi się gify :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ważne jest się uśmiechac, ludzie wtedy odbierają cię lepiej. :)
    3.41$, 9.92$, 12,92$, 7,82$, 6,06$ , instagram jako sarhson i blog też. :)

    http://sarhson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uśmiech to bardzo przydatna rzecz. Od razu życie staje się weselsze. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia :D
    Uśmiecham się tak dużo jak mogę, jak widzę, ze ktoś mi się przyglądam, patrzę mu w oczy i się uśmiecham (lekko podnoszę kąciki ust), zawsze mimowolnie odwzajemniają gest. Co jest naprawdę miłe.
    Lubie sprawiać innym radość, więc często ukrywam swoje emocje, żeby inni się uśmiechali, bo to jest najpiękniejsza rzecz :D
    Gdybym słyszała o tej akcji, to pewnie bym jakoś ją wsparła i wzięła w niej udział :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To fakt w tych czasach ciężko o uśmiech, jednak ja staram się uśmiechać gdy wszyscy patrzą a gdy nikt nie widzi przezywam swoje rozterki. Piękne zdjęcia. Zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i zdjęcia! Bardzo podoba mi się twoja kurtka *_*
    Jest świetna
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo często się uśmiecham, czego ludzie często nie rozumieją niestety...poklikałam linki :-)

    www.stoposzustom.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post, świetne zdjęcia :)
    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia *-*
    Poklikane
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety ludzie zauważają zazwyczaj to co złe, nie potrafią cieszyć się najmniejszymi rzeczami, dlatego tak trudno o uśmiech. Jest on jednak zaraźliwy, powinniśmy się więc uśmiechać jak najczęściej ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Co to za konkurs :/ jakby obserwacja była jakąś ogromną nagrodą o.O nie dajmy się zwariować

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia i ten ostatni gif to super pomysl ! Ogólnie gofy w postach to ostatnio mój faworyt ! <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jestem raczej pogodna optymistką i uśmiecham się bardzo często bo mam wokoło siebie wspaniałych ludzi, a po za tym uśmiechem odpowiadam na uśmiech :) lub staram się nawet uśmiechać gdy coś jest nie po mojej myśli :D fajna zabawa mówię Ci spróbuj ! fajny i pomysłowy post, konkurs jednak nie należy do moich ulubionych ale post już tak ! :)

    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z tobą, za mało jest uśmiechniętych ludzi...wszyscy gdzieś się spieszą i nawet nie orientują się, że mijają kolejne dni :) Mnie kiedyś udało oderwać się uśmiech z takiego "ogłoszenia" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia i poklikałam trochę w linki. Pozdrawiam :)
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super kurtka, masz sliczny usmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przez życie trzeba iść z uśmiechem na twarzy :D śliczne zdjęcia!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też uważam, że uśmiech jest bardzo ważny! :)
    Samemu też można zrobić taką akcję :D
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  42. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi ludzie często mówią, że jestem bardzo pozytywną osobą xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja chyba żyje w bardzo pozytywnym otoczeniu, bo zawsze jest zabawnie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet nie słyszałam o tej akcji, a szkoda, bo również wzięłabym w niej udział. Dokładnie, warto się uśmiechać. W końcu to nie tak wiele, a ile może dać radości. :) Świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia :) uśmiech jest najważniejszy ! 😄
    Poklikane :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja się uśmiecham bardzo często. W ogóle jestem bardzo pozytywną osobą.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszcze bloga <3
    Ocenisz mojego bloga? Dopiero co zaczynam. Kazde zdanie siel liczy :)
    http://chillchica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie napisane, uśmiech może naprawdę wiele zmienić. Możesz jednym gestem poprawi komuś humor na cały dzień :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bardzo często się uśmiecham. Właściwie to chyba zbyt często. ładne zdjęcia :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia, masz uroczy uśmiech :)
    Wydaję mi się, że gdyby ludzie częściej znajdowali rzeczy, które dają im szczęście byłoby im łatwiej się uśmiechnąć. Trudno być w 100 % optymistą, ale lepsze to niż niepotrzebne dołowanie się i czytanie smutnych zdjęć na kwejku.

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety nie słyszałam o tej akcji, ale wydaję się naprawdę świetna. Masz prześliczny uśmiech, więc uśmiechaj się codziennie! ♥ Tylko uśmiech pozwoli nam uwolnić się od rutyny, a kto wie, może ktoś się w nim zakocha ♥ :D

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne rzeczy wybrałaś! Śliczne zdjęcia :)
    Pamiętasz mojego bloga? POWRACAM :)
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne rzeczy wybrałaś! Śliczne zdjęcia :)
    Pamiętasz mojego bloga? POWRACAM :)
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post! świetne zdjęcia! zapraszamy do nas dopiero zaczynamy <3 http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis! Widze, że interesujesz sie fotografia! W takim razie zapraszam do siebie :) http://paulinachylinska.blogspot.com
    A tu moja najnowsza sesja zdjęciowa, podziel się ze mną swoja opinia ;) http://paulinachylinska.blogspot.com/2016/03/my-lovely-session.html

    OdpowiedzUsuń
  57. zwykła stylizacja według mnie, nic nadzwyczajnego ale zdjęcia śliczne ;)

    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  58. Masz rację, uśmiech ma duże znaczenie w naszym życiu... a niektórzy potrafią tylko narzekać, nienawidzę tego! Ładne zdjęcia i kurtka :)
    Poklikałam we wszystko :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładna i pozytywna sesja, ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi uśmiech nie schodzi z twarzy, piękne zdjęcia :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem raczej pozytywną osobą, więc zazwyczaj jestem uśmiechnięta, szczególnie w towarzystwie z którym dobrze się czuję.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja staram się uśmiechać codziennie bo jak to mówią ''nigdy nie wiadomo kto zakocha sie w twoim uśmiechu'' ♥

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja szczerze mówiąc uśmiecham się codziennie! Nawet jak jestem smutna, po prostu to lubię. Lubię palnąć suchym żartem, albo nawet uśmiechać się do ekranu komputera. :D To ważne, aby ludzie byli szczęśliwi, wraz z nami.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne zdjęcia :) Niestety liczyć na szczery uśmiech w naszych czasach ech... teraz kiedy uśmiechniemy się do drugiej osoby spojrzy na nas jak na "chorego", lub pomyśli, Że coś od niego chcemy. Przykre ale prawdziwe.. :/
    Zapraszam również do mnie, nowy wywiad :)
    http://deadly-curious.blogspot.com/2016/03/magda-bereda.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie słyszałam o tej akcji, a co do uśmiechu to mi osobiście ostatnio jest trudno się uśmiechnąć i cieszyć się z małych rzeczy, mój umysł potrzebuje odpoczynku od ciągłej nauki, a ja nie mogę sobie na to pozwolić ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej hej :D
    Jestem jedną z organizatorek konkursu "Pokaż nam swoją pasję", do którego się zgłosiłaś. Przypominam o wysłaniu linka do notki na adres e-mail nataliamagdalenamusic@hotmail.com
    Pozdrawiam,
    IrisAnimae

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny blog i mega pomysł na gify :)


    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne zdjęcia!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie słyszałam w ogóle o tej akcji z uśmiechem, a szkoda bo z tego co czytam, była naprawdę fajna!
    Ja jakiś czas temu postanowiłam w każdej gorszej chwili znaleźć coś pozytywnego. Z takim nastawieniem, nawet problemy stają się mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetne zdjęcia :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo inspirujący post i świetne zdjęcia :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Super kurtka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  73. Uśmiech to chyba najlepsze można podarować swoim bliskim, zwłaszcza jeżeli jest szczery :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja akurat czesto sie usmiecham, nie chce zeby ta szarosc dnia mnie dopadła

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. A ja staram się uśmiechać najczęściej jak się da. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  76. Ładne zdjęcia :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. faktycznie nie ma jak szczery prawdziwy uśmiech :-) to taki międzynarodowy znak czegoś pozytywnego :) Świetna kurteczka

    OdpowiedzUsuń