20 lut 2016

Something about me.

W ostatnim poście poprosiłam Was o pytania, które mogłabym wykorzystać. To pierwsza okazja, żeby mnie lepiej poznać, wcześniej nie ujawniałam się za bardzo, po prostu nie widziałam takiej potrzeby... ale dziwnie jest czytać bloga kogoś, kto jest zupełnie nie znany, nie wiadomo, jakie ma zainteresowania, co lubi, czego nie. W postach też rzadko można o takich rzeczach przeczytać, bo nie lubię o sobie pisać. Nie, to nie zaniżona samoocena, tylko ostrożność :) Zdecydowałam się jednak na taki post, bo, jak pisałam wcześniej, dobrze wiedzieć coś więcej niż "interesuję się fotografią". Trafiliście idealnie, nie mam pojęcia, czy kiedyś napiszę podobną notkę. Jestem zadowolona, że zebrało się trochę pytań i mogłam z nich utworzyć dzisiaj dla Was notkę. Dzisiejsze zdjęcia zrobiła Paulina (jej blog).
1. Jakie masz zdanie na temat udawania kogoś, kim się nie jest?
Szczerze nie rozumiem, po co mamy się ukrywać pod maskami, w końcu prawda i tak ujrzy światło dzienne. Podobno każdy z nas zakłada takie maski, zachowujemy się różnie w zależności od tego, z kim rozmawiamy, z kim przebywamy. Ale to chyba normalne, że przy znajomych zachowujemy się inaczej, niż przy np. nauczycielu. Także możemy patrzeć na to z różnych perspektyw, dlatego pozostawiam to pytanie bez jasnej odpowiedzi.
2. Jakie jest twoje marzenie?
Lustrzanka na własność z jasnym, portretowym obiektywem :)
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Pasja. Chciałam pokazać innym moje fotografie - pragnęłam, żeby ktoś ocenił to, co robię, ktoś się tym zainteresował, poprawił - jeśli było źle, pochwalił - jeśli dobrze. Warto jest mieć czytelników, którzy nie tylko komentują, ale czytają i doradzają, omijam komentarze typu "piękne zdjęcia", bo często tym osobom nawet się nie chce przeczytać notki.
4. Co najczęściej robisz w weekendy?
Odpoczywam - fotografuję, wychodzę na świeże powietrze, spotykam się ze znajomymi... i przygotowuję się do poniedziałku (egh...).
5. Ulubiona pora roku? Dlaczego?
Zima. Odpowiedź prosta - zimno, poza tym krajobraz idealny do robienia zdjęć, na dworze jest pięknie, wieczory są długie i wydaje mi się, że mam więcej czasu.
6. Co Cię najbardziej inspiruje?
Rzadko przeglądam strony z inspiracjami, wolę wymyśleć coś swojego, oryginalnego, coś, czego jeszcze nie było. Najbardziej inspiruje mnie przyroda i ludzie, czyli wszystko, co uwieczniam na zdjęciach.
7. Jakie są twoje marzenia związane z blogiem?
Nigdy nie myślałam o swoim blogu jako "bramie do fejmu" (co często się zdarza w dzisiejszych czasach). Na liczby też nie powinniśmy za bardzo patrzeć, tylko na czytelników, którzy naprawdę są zainteresowani stroną. Konkretne marzenia? Nie mam pojęcia, chcę po prostu, żeby była garstka osób, którzy czytają to wszystko :)
8. Do którego miejsca chciałabyś pojechać/polecieć?
Jest ogrom pięknych miejsc, chyba nie wystarczyłoby mi życia na zwiedzenie ich wszystkich po kolei. Na pierwszym miejscu jest zwiedzenie Monachium i bilet na mecz! Uwielbiam nożną :) zawsze chciałam zobaczyć "moją" drużynę na żywo. Później Nowy Jork, Londyn, Moskwa, dosłownie wszystko po kolei, mogłabym wymieniać bardzo długo, do rana.
Chcielibyście tu częściej widywać takie posty?
PS Ostatnio przyszła do mnie paczka z rozdania Dresslink. Bransoletka bardzo mi się spodobała, jest świetna! Poklikacie w linki? Zajmie to dosłownie chwilę, a mi przedłuży współpracę :)


79 komentarzy:

  1. Też moim największym marzeniem był zakup profesjonalnego aparatu ;) W końcu moi rodzice pomogli mi je spełnić, Tobie też tego życzę! Śliczne zdjęcia ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również marzę o zakupie porządnego aparatu. No cóż. Zdjęcia są przepiękne. Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisany post! Myślę, że mogłabyś częściej dodawać tego typu wpisy z odpowiedziami na pytania, bo przyjemnie się to czyta. :)
    Zdjęcia są świetne, a ta czerwona sukienka stworzyła super kontrast. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post, jak dla mnie możesz takie robić częściej:) śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam,

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Ja nie lubię zimy jestem ciepłolubna :P
    Lustrzankę mam ale teraz zbieram na nowy obiektyw :)
    super zdjęcia i miejsce :D

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim marzeniem też było kupno lustrzanki i właśnie się spełniło dlatego mam teraz bloga. :) Super post, bo można się sporo dowiedzieć o Tobie, zdjęcia również mi przypadły do gustu.
    Daje obs :*

    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. połączenie czerni z czerwienią- klasa!! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post! Mi również marzy się lustrzanka :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zakładam maski ale nie takie zeby od razu ukryc całą siebie. po prostu niektórym osobom czasami lepiej nie pokazywac jaka sie jest tak naprawde

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam piłkę nożną i podróżowanie. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Mam nadzieję, że takich postów będzie więcej :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pytania i odpowiedzi :) Bardzo podobają mi się zdjęcia na twoim blogu! Są świetne :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że odpowiedziałaś na te pytania, bo mogłam Cię lepiej poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne odpowiedzi. Muszę przyznać, że jesteś śliczna :D

    ♥Just me and my fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowne i pełne uroku zdjęcia! :)
    Świetny wpis, można się wiele o Tobie dowiedzieć.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja też bym chciała lepszy aparat ale niestety muszę sobię poczekać jeszcze ;)
    po klikane
    3.22
    2.46
    3.88
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Również najbardziej lubię zimę, bo krajobrazy jest najlepszy!
    Też rzadko przeglądam strony z inspiracjami i wolę wymyślić coś swojego ;)

    jasinska7.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w realizowaniu marzeń :) Boskie zdjęcia, poklikałam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie rozumiem ukrywania się pod maskami, powinniśmy być w pełni sobą! Świetna sukienka i zdjęcia.

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia cudne :D (z nawiązaniem do pytania 3)
    Ty i twoja osobowość jest bardzo ciekawa i interesująca :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, możesz robić tego typu posty częściej ;) Fajne zdjęcia ;>

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na swoim blogu włączyłam taki 'system' - jeśli komentarz ma mniej niż 4 słowa (samego komentarza, nie włączając w to reklamy swojego bloga) to oznaczam to jako spam. Dlatego 'super zdjęcia' bądź 'fajny post' nie mają miejsca na moim blogu. ^^ Zima owszem, ma piękne krajobrazy i świetnie to wygląda na zdjęciach, ale nie przeszkadza Ci, że jest tak zimno? XD Ja raz wyszłam na dosłownie minutę po pocztę, a wieczorem przeziębienie. :D
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście preferuje lato chociaż przyznam, że zima ma piękne krajobrazy. Mimo tego ten chłód raczej mi nie sprzyja. Pozdrawiam serdecznie! xx
    http://shadowviol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo można się o tobie dowiedzieć dzięki takiemu wpisowi! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś prześliczną dziewczyną! <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. też uwielbiam zimę, fajnie, że opowiedziałaś coś o sobie ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe odpowiedzi :)
    Szkoda, że nie uzyskałam ich na moje pytania, no ale trudno.

    Poklikałam w linki, Zapraszam do siebie :)
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niezbyt lubię zimę..
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wygladasz , super zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. masz rację :) bloga powinno się prowadzić z pasji, a nie po to aby zostać "fejmem" ehh :/
    również moim marzeniem była lustrzanka i bardzo się cieszę bo to jedno małe marzenie zostało spełnione :3
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją ulubioną porą roku jest lato, chociaż zima też jest fajna. :) To wspaniale, że jesteś oryginalna i nie wzorujesz się na innych.
    blog mojej koleżanki: http://everythingforyou-wszystkodlaciebie.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  31. Moją ulubioną porą roku jest lato, chociaż zima też jest fajna. :) To wspaniale, że jesteś oryginalna i nie wzorujesz się na innych.
    blog mojej koleżanki: http://everythingforyou-wszystkodlaciebie.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  32. Achhh Nowy Jork, kocham to miasto i muszę się tam wybrać! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedź na 2 i 3 pytanie bardzo mi się podoba, może dlatego, że do mnie trochę pasuje..
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana linki poklikane :)

    Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/cndirect-bezowe-sandaki-z-wiazaniem.html ?
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie posty są bardzo fajne bo poznaje się autora bloga :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie było Ci zimno ?:)
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! Oczywiście pomagam w klikaniu i dziękuję za kliki u mnie :*
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł z tymi odpowiedziami bardzo podobają mi sie Twoje zdjęcia i spódniczka jakie masz na nich :)
    Ja zrealizowałam swoje marzenie o lustrzankę i teraz mogę rozwijać swoją pasje jaka jest fotografowanie.

    Pozdrawiam Cie i zachęcam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikane ;)
    Świetne zdjęcia!


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :)
    Też marzę o tym, żeby dostać porządny aparat :)
    Obserwuje
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia i post :D
    Trafiłam na ciekawego bloga i obserwuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  42. boziu piękne zdjęcia !!
    skąd jesteś ? bo marzy mi się sesja

    zapraszam do mnie może coś cię zainteresuje ! :) http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/odzywki-szampony-wszystko-do-wosow-i-o.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja za to najmniej lubię zimę. Jestem okropnym zmarzluchem. Cudowne zdjęcia*.*
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny pomysł na post, chciałabym czytać takich więcej :)


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też chciałam lustrzankę i poprosiłam na urodziny. Troszkę dołożyłam i mam :D
    Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Peofesjonalny sprzet? Ja juz mam pelnoklatkowa puszke ale mi to jest potrzebne do pracy dlatego trzebabylo zainwestowac, a czasmai dobry bezlusterkowiec jest lepszy od przecietnej lustrzanki ;) zapraszam do mnie ;) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Widać, że prowadzisz bloga z pasji. Spędzasz tutaj wiele czasu i widać tego efekty. Takie blogi zasługują na polecenie!
    Tak, z pewnością chcemy więcej takich postów! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też nie rozumiem po co ukrywać się pod maskami. Prędzej czy później i tak ktoś odkryje naszą prawdziwą twarz. :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny pomysl na posta! I Londyn, Nowy Jork<3 też chciałabym tam polecieć!
    Ślicznie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia, w cudownym nastroju ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie, że w końcu odważyłaś się coś o sobie napisać. Oj tak, lepiej czyta się bloga drugiej osoby, jeśli chociaż trochę bardziej ją poznamy. Również moją ulubioną porą roku jest zima! Mam nadzieję, że uda Ci się, zwiedzić te wszystkie miejsca. Świetne zdjęcia. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi się bardzo podoba taki post. Częściej będzie miłej widziany :-)
    KLIK & ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna sesja :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Paulina robi bardzo ładne zdjęcia, ale oczywiście to, także zasługa modelki!
    Najlepsze blogi, powstają właśnie z pasji.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja najbardziej lubię wiosnę ;)
    Swietne zdjecia :) poklikałam
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz piękną sukienkę! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia ;)
    Świetny post !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  59. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :)
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piekne zdjecia, a Ty super wyszlas! Pytania i odpiwiedzi fajnie sie czytalo. Jestem za jeszcze jednym takim postem. Fajnie ze sie otworzylas :) buziaki. I juz zabieram sie za klikanie

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie piszesz. Z chęcią się czyta, interesujące :) Masz śliczny uśmiech
    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Takie posty pomagają poznać autorkę. Super! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię czytać posty typu Q&A, sama mam w planie taki post. Zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć :)Ja również marzyłam o zakupie lustrzanki, to chyba marzenie wielu blogerek. Ja już je spełniłam, mam nadzieję że i Tobie uda się je spełnić!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ciekawy post, miło się Ciebie czyta :) Oczywiście poklikałam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia, są bardzo klimatyczne. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjęcia są rewelacyjne i piękne kadry. Moim marzeniem również był zakup porządnego aparatu i go mam :)
    Pozdrawiam i obserwuję !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne odpowiedzi, piękne zdjęcia :)
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny post! Też nie lubię tych komentarzy "super zdjęcia, fajne kosmetyki,super blog,whatever". No ale cóż, są i tacy ludzie :D Osobiście wolę przeczytać zdania ludzi na temat o którym piszę:> Bardzo fajne zdjęcia, super kontrast z tą czerwoną spódniczką!:)

    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  69. swietny wpis:*

    zapraszam do siebie:
    http://mjjlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteś prześiczna!

    zapraszam do siebie:
    https://desdemnona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń