6 sty 2016

Happy old year!

Dzisiaj pierwsza środa nowego roku, czas na podsumowanie moich blogowych zmagań z fotografią. Myślałam długo nad napisaniem tego posta, wszędzie są teraz podsumowania i postanowienia noworoczne, które w większości przypadków i tak pójdą w zapomnienie... Czasami nie rozumiem, po co to wszystko, przecież w każdej chwili możemy coś zmienić, a nie tylko w nowym roku! Jednak nie o tym w dzisiejszym poście. Na blogu comocarmen znalazłam ciekawe podsumowanie, nie pisane, ale "zdjęciowane" (tak, uwielbiam wymyślać nowe słowa). Spodobał mi się ten pomysł.


I na koniec podsumowanie w liczbach:
264 czytelników
25024 wyświetleń
90 postów

70 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia *0* Szczęśliwego nowego roku życzę ;)
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i cudowne zdjęcia! Gratulacje tak dobrych statystyk i nowych obserwatorów! W tym roku życzę Ci ich jeszcze więcej! Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, pamiętam sesję z dziewczyna w białej sukience - niesamowita! Życzę ci, żebyś w 2016 zyskała więcej nowych czytelników, dużo inspiracji i spełniła wszystkie swoje marzenia :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy Rok po prostu jest motywacją, poza tym jest nowy, więc niektórzy chcą mieć jakieś plany, jak chcą zapisać nowe karty kolejnego rozdziału :) Śliczne zdjęcia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak sądze , że zawsze i w każdej chwili można cos zmienić a nie akurat na nowy rok , jednak niektórzy twierdzą , że skoro nowy rok to i nowe zywyczaje postanowienia :)
    pozdrawiam cieplutko
    obserwuje
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 i 5 zdjecie w poście najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ;)

    ________
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku! Przepiękne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent - super zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 zdjęcie od dołu i ostatnie bardzo, bardzo mi się podobają :D Życzę Ci aby następny rok przyniósł ci jeszcze więcej osiągnięć w fotografowaniu jak i na blogu! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 zdjęcie - z pajęczyną - jest naprawdę fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia !! Masz niesamowite oko i wyczucie !! Pięknie <3

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, naprawdę :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milo ze ci sie pomysl spodobal, zycze udanych zdjec w roku 2016 :) Pozdrawiam!

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na zdjęciowane podsumowanie ;d Ja na blogu nie robiłam podsumowania, ale prywatnie robię takie rok w rok w urodziny. Noworoczne postanowienia jakoś do mnie nie przemawiają. Tak jak powiedziałaś - zmiany są dobre o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super posty,zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podsumowanie "zdjęciowane" jak to nazwałaś :D
    Zapraszam do mnie na KONKURS!!!
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW jestem pod wrażeniem, zdjęcia są naprawdę świetne! Mam nadzieję, że ten rok przyniesie jeszcze więcej sukcesów w fotografii i nie tylko :)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęścia w Nowym Roku :)

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne takie podsumowanie :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie zdjęcia są cudowne, magiczne. Iście tolkienowskie. :D Życzę, rozwoju pasji.

    OdpowiedzUsuń
  22. W dwóch zdjęciach dosłownie się zakochałam ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjecia :) bardzo fajny pomysł z takim podsumowaniem :) ja tez nie mam żadnych szczególnych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Z drugiej strony ten Nowy Rok motywuje nas do podjęcia jakiś działań i przypomina o tym, ale zgodzę się, że zawsze możemy zmienić coś w swoim życiu. :) Podsumowanie roku zdjęciami? Fajny pomysł! I wyszło naprawdę ładnie :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zdjęcia, ciekawe podsumowanie roku :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, że zrobiłaś takie podsumowanie! Świetne zdjęcia! Gratuluje :)
    http://with-ideas.blogspot.com/2016/01/hello-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego nowego roku :) i gratuluję z liczbą czytelników, wyświetleń i postów :)
    Mam nadzieję, że w 2017 roku będę miała podobną ilość co ty<3
    Jeśli chcesz możesz zaobserwować mojego bloga

    morelllocherry.blogspot.com <-- dodałam nowy wpis więc zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania :) Jednak jako blogerka wiesz jaką motywację może postawić jeden konkretny komentarz :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna notka, a ja zapraszam do siebie :)
    http://www.imaginarylaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te zdjęcia bardzo mi się zawsze kojarzą z Twoim blogiem ♥ Są takie śliczne :) Zawsze ,zapamiętuje je z wielkim wrażeniem. Najlepszego w 2016 ♥

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze więcej sukcesów życzę, piękne zdjęcia :D
    Zapraszam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tymi zdjęciami :D Gratuluję tej ilości obserwatorów i wyświetleń. Z każdym miesiącem będzie ich coraz więcej ;)

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zdjęcia, naprawdę masz talent :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeeej jakie cuda *.*
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś śliczna <3
    zaobserwowałam
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Postanowienia często idą w zapomnienie,faktycznie można spróbować coś zmienić zawsze,ale o dziwo mi w tym roku udaje się utrzymać postanowienie :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia :) Czasem fotografia wyraża więcej niż tysiąc słów, więc świetny pomysł, żeby wspomnienia pokazać w takiej formie

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda na to, że to był dobry rok, życzę Ci, żeby 2016 był nawet lepszy :) PS: Zdjęcie z pajęczyną jest przepiękne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w zdjęciu pajęczyny :'D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia! ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje wytrwalosci w blogosferze! W wolnym czasie wroce tu i pzejrzę twoje fotografie :)
    Z tego postu najbardziej spodobay mi sie jednak zdjecia natury :)
    Dziekuje za komentarz, zycze dalszych sukcesów i pozdrawiam cieplutko!
    Zapraszam na nowa sesje! If you do not restore your account as soon is possible, we will be forced to suspend
    your account indefinitely, as it may have been used for fraudulent purposes.

    We apologize for any inconvenience.


    Yours sincerely,
    The Barclays Team.

    Please do not reply to this e-mail as this is only a notification. Mail sent to this address cannot be answered.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow ! zdjęcia - mega !
    cudowne są !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale cuudooooowne zdjęcia! ♥♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. oby ten rok był jeszcze bardziej obfity w zdjęcia ;)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie świetne zdjęcia, bardzo ładnie uchwycone ciekawe ujęcia :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. klimatyczne, ładne zdjęcia :) też lubię zdjęciami wspominać mijający czas

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia są piękne! Widać w nich twój rozwój fotografii :)
    Nowy post na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne podsumowanie, śliczne zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Łoł... zdjęcia powalają zaobserwowałam i liczę na kolejne takie posty :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia, najbardziej mnie urzekło to z pajęczynką :)
    Bardzo podoba mi się twój blog i sposób pisania dlatego obserwuję :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. POWALAJĄCE ZDJĘCIA! Zwłaszcza to z pajęczyną - jedno słowo WOW
    Zapraszam Cię na mojego bloga na nowy motywacyjny post. Dążę żeby zdobyć w tym roku 500 subskrybcji - więc jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna jak zostaniesz na dłużej <3
    Pozdrawiam Cieplutko
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super post i przepiękne zdjęcia :) Naprawdę cudnne :) Ja się uczę robić zdjęcia, więc przeglądam różne portale na ten temat, ale tak pięknych to chyba jeszcze nie widziałam :) Sama się nauczyłaś czy byłaś na jakimś kursie? Gratuluje wyników i życzę jeszcze lepszych :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow, ta fotka z pajęczyną. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  57. drugie i czwarte zdjecie = niebo <3
    bardzo ładne



    zapraszam, zaczynam --- http://gabrieleev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow piękne zdjęcia :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń