23 gru 2015

One day, one month, one year.




Dzień dobry, dziś kolejna środa miesiąca. Niecierpliwie odliczam czas (nie to, że się spieszę, raczej odwrotnie). Już niedługo będę sobie mogła odpocząć od bieganiny, bo dosłownie cały czas mam w głowie poprawianie ocen. I tak co rok, odkąd zaczęłam się uczyć w gimbazie (czy tam gimnazjum). Nie potrafię się zmotywować zorganizować (bo motywacja jest ogromna, ale co z tego, skoro oceny takie są, jakie są). "Spokojnie, poprawisz, zawsze jest czas..." Nie próbujcie sobie tego do głowy wbijać, szkodliwe oszukiwanie samego siebie. A później stres. I jeszcze więcej stresu, bo tysiąc ocen do poprawy. Sama nie wiem, po co sobie robić takie zaległości. Niedługo pokażę Wam moje zamówienia z dwóch firm, nadal czekam na paczki, najprawdopodobniej w następnym poście pokażę Wam zamówienie.

       

Muszę się Wam pochwalić zwycięstwem mojego taty (potocznie: "dada") w "Jednym z dziesięciu". Mam zapas słodyczy do końca roku :) A tak na poważnie, jestem z niego bardzo dumna, mam nadzieję, że jeszcze wygra kiedyś. A jak nie, to ja będę się zgłaszać, chociaż szczerze nie widzę tam siebie XD Zawsze można próbować! PS Jakość zdjęć zostawia wiele do życzenia, robiłam wieczorem, ciemno, trzeba z lampy korzystać...
     


81 komentarzy:

  1. Gratulacje dla taty ! :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tacie! 😄 Zdradzisz który odcinek jeden z dziesięciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba ostatni dzwonek na jakieś poprawy. Ja nie lubię sobie robić zaległości i wracać do czegoś, czego już nie ma. Jeśli muszę coś poprawić, to robię to najszybciej jak mogę.
    Gratuluję tacie!

    Wesołych Świąt, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratulację dla twojego taty. Zawsze podziwiałam ludzi, którzy osiągają coś w takich programach telewizyjnych ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie święta są po ty by odpocząć, więc tego Ci życzę. Sama też muszę poprawić kilka ocen. Co do Twojego taty to koniecznie go pozdrów i pogratuluj! Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo Jeden z dziesięciu, gratuluję <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia *O* Gratulacje tacie :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz będą święta, więc nie ma co się przejmować szkołą :D
    Gratulacje dla Twojego taty! Nieźle :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla taty :) Zapraszamy do siebie :) Dopiero zaczynamy :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne zdjecia !
    obserwuje oczywiscie
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w 4 zdjęciu! :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie makro zdjęcia :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia natury. Naprawdę jestem pod wrażeniem.
    Również gratuluję Twojemu tacie wygranej.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow twój tata jest świetny ! Piękne zdjecia masz talent !

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Serio Twój tata wygrał? Wow gratulacje :D muszę się koniecznie dowiedzieć, który to, bo moja mama często ogląda, więc prawdopodobnie go widziała :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Poprawianie ocen to jak przegrać życie. Na stresie latanie do 5 nauczycieli, tu sprawdzian, tu kartkówka, tu projekt + nie można zawalić bieżącego materiału. Niestety, wiem o czy mówisz. Śliczne zdjęcia *.* Pogratuluj tacie! ;D

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne są te zdjęcia <3 gratulacje dla taty!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi dosyć dobrze szło, na początku. Też muszę poprawić kilka ocen. Zdjęcia -cudna jakość! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Tata spisał sie na medal, jest to jedyny teleturniej w którym wymagana jest naprawdę ogromna wiedza /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze marzyłam o takim kuferku ze słodyczami hah dada najlepszy, Aniu zrób popkora xD

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pozdrow tate haha. Powodzenia z ocenami!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam ci życzyć wszystkiego co najlepsze.
    Więcej obserwatorów i komentarzy, a także dalszego rozwijania się.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że masz czas w którym możesz odpocząć od natłoku wielu spraw, u mnie niestety ten okres także jest wypełniony po brzegi :) A z organizacją nie mam problemu, prowadzę kalendarz i dzięki temu radzę sobie z planowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla Twojego Taty, poza tym - świetne zdjęcia :)

    Wesołych Świąt,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję twojemu tacie :) Wesołych ;)

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. gratulacje i piekny krajobraz....perfect!

    moja nowa piosenka! zapraszam do przesluchania http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze ci poweidzieć że bardzo interesująco piszesz, podoba mi się :D Gratulacje dla taty ! Wesołych :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla taty!!


    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hah miałam napisać to co osoba wyżej. Świetne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  32. Wesołych Świąt (jeszcze) :P

    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjecia sa przesliczne! Nie moge uwierzyc ze udalo ci sie je zrobic :O Mega profesjonalnie wygladaja.... Ja myslalam ze ten program jest ustawiony a tu prosze taka wygrana, nic tylko gratulowac tacie! :)

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia! Dobrze, że zobaczyłam tę notkę, bo kilka ray oglądałam "1z10" ale nigdy bym nie pomyślała, że jest to dosyć fajny i korzystny do uczesnictwa program :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście w gimnazjum jest masakra;-;
    Zwłaszcza pod koniec roku czy tam półrocza..

    Świetne zdjęcia! :*

    Pogratuluj swojemu tacie! ;)

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzeczywiście w gimnazjum jest masakra;-;
    Zwłaszcza pod koniec roku czy tam półrocza..

    Świetne zdjęcia! :*

    Pogratuluj swojemu tacie! ;)

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę świetny post! ciesze się, że znalazłam twój blog i na pewno będę wpadać często!obserwuje :)
    zapraszam na nowy post na queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale super! Gratulacje dla taty <3
    Masz śliczne imie, oryginalne :)
    Robisz bardzo ładne zdjęcia. I trafiłaś w dziesiątkę z tą motywacją. Co z tego, że jest, jak siły brak?
    Już po świętach, ale mimo wszystko - wesołych świąt i sylwestra do rana!
    Buziaki! x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wielkie gratulacje dla taty! :D
    Wesołych Świąt :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale dostałąś mega prezenty *.* . Cudowne zdjęcia!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje dla taty! Na pewno wszystko poprawisz, dzielna z Ciebie dziewczyna :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. GRATULACJE musisz byc bardzo z niego dumna :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  44. Również gratuluje! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia, oraz gratulacje! :)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! super zdjecia:) masz talent

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zdjęcia! A słodyczy to ci zazdroszczę, haha :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie warto zostawiać sobie zaległości w szkolę, bo później może być jeszcze trudniej, to wszystko zaliczyć.
    Śliczne krajobrazy, gratuluję Twojemu tacie :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Robisz takie cudowne zdjęcia, na prawdę masz talent! :D hahahha tyle słodkości yummy : ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow ! gratulacje dla twojego taty :)
    Fajne zdjęcia
    http://pink-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja przez dwa lata gimbazy strasznie się opuściłam. Teraz w trzeciej gimnazjum spięłam tak tyłek, że mam szanse na czerwony pasek i chyba pierwszy raz nie latam, żeby zaliczyć oceny :D
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  52. Niestety jak jest szkoła to każdy pod koniec roku zabiera się za poprawianie ocen XD Przepiękne zdjęcia, a szczególnie to ze zbliżeniem na szron♥ Gratuluję tacie ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowne zdjęcia, miłego dnia! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Też ciągle powtarzam sobie, żeby na bierząco poprawiać oceny, a nie odkładać na później, jednak jakoś mi to nie wychodzi :D. Robisz bardzo ładne zdjęcia :). Gratulacje dla twojego taty ;).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratulacje dla twojego taty :)
    Zapraszam do mnie:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja na szczęście nie mam prawie nic do poprawienia :). Gratulacje dla taty!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. piękne zdjęcia *.* te pierwsze oraz nieba moje ulubione ♥
    to wszystko zależy od podejścia :3 myślę, że na prawdę zależy Ci na ocenach, ale zbytnio doszukujesz się winy w sobie. Też mam problem z organizacją i później frustruję się, że nie napisałam na taką ocenę jaką chciałam, a wiem, że dałabym radę, gdybym tylko się pouczyła więcej zamiast grać w gry.
    Ale w końcu tak wiele "przypałowych" sytuacji sprawi, że albo się zmotywujesz tak na 100 pro, albo zrozumiesz,że tak Ci dobrze i przestaniesz złościć się sama na siebie.
    Przynajmniej tak mi się wydaje :) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :**
    gratuluję tak mądrego taty :3
    suuper słodycze masz ♥
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  58. Robisz bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia! Z chęcią zostaję na dłużej :)
    Co do wygranej twojego taty to bardzo gratuluję, mi zawsze ,,Jeden z dziesięciu" kojarzył się z milionami trudnych pytań na które za nic nie znam odpowiedzi :D
    http://ollie-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne, klimatyczne zdjęcia. Szkoda, że tej zimy nie ma śniegu, tylko musimy patrzeć co najwyżej na przymarzające krople rosy.
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam nadzieję, że miałaś udany dzień moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Co do ocen to jeżeli jeszcze nie poprawisz to bądź spokojna! Na pewno Ci się uda kochana ♥
    Zapraszam na nowy post. Parę informacji i WAPE ♥ zyciedlpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratulacje dla twojego taty! Zdjęcia cudowne:)

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. oo uwielbiam oglądać "Jeden z dziesięciu" i robię to jak tylko mam czas :D musisz być naprawdę dumna z taty, bo osoby występujące tam, a co dopiero wygrywające mają ogromną wiedzę :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  65. Też odliczam dni do ferii... niestety moje zaczynają się dopiero 12 lutego (chyba) .
    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiem coś o poprawach ;)Ja staram się uczyć na bieżąco, chociaż nie zawsze się da :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny blog :) zapraszam do mnie http://youkawai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń