30 gru 2015

Have you got a hobby?



Wracasz ze szkoły i zaczyna się kolejny zwyczajny dzień. "Odrób lekcje, zjedz, idź spać". To schemat twojego życia. Dzień za dniem te same czynności i słowa, te same rozmowy. Nawet godziny się zgadzają. Twój plan dnia jest zależny od nauki, bo pewnie w tym czasie, kiedy siedzisz w szkolnej ławce, myślisz o weekendzie, o tym, że leżałbyś do południa w łóżku i nikt nie miałby o to pretensji. Czy naprawdę chcesz, żeby tak wyglądało twoje życie? Z drobną zmianą, kiedy szkoła zamienia się w pracę? Bez sensu.



Znajdź hobby, coś, co będzie odskocznią od szarości, coś, co zabarwi twoje życie. Cokolwiek. Może rysowanie, blogowanie, fotografowanie, pisanie... masz bardzo dużo możliwości! Ja oprócz fotografii (i bloga) uwielbiam projektować wnętrza. Kilka razy pokazywałam Wam moje projekty. Polecam, świetna zabawa! Warto sobie wyobrazić, jak można by na przykład zmienić wygląd swojego pokoju. Można to wszystko narysować, ale można też posłużyć się programom graficznym :) Osobiście wolę to drugie.
 
 
Rozwijaj się! Wygospodaruj godzinę dziennie na ulubione zajęcie, a wkrótce zobaczysz ogromną zmianę. Próbuj wszystkiego po kolei, ale pamiętaj, żeby nie przesadzić, trzeba umiejętnie zorganizować sobie czas. Tak więc godzina dziennie! Mam nadzieję, że uda się Wam znaleźć tego "konika". Tymczasem przyszła do mnie kolejna paczka z Dresslink. Bardzo się cieszyłam, ale mój zachwyt był chyba przedwczesny, bo kiedy założyłam bluzkę, okazało się, że jest za mała. No tak. Rozmiar większy, ale za mała... zdarza się. No cóż, zamówiłam sobie jeszcze błyszczyk (kolor jest mega rażący, aż za bardzo) i małą paletkę cieni. Z niej jestem chyba najbardziej zadowolona. Także nie zrobię Wam żadnej stylizacji, szkoda. Jeśli ktoś jest zainteresowany bluzką, piszcie w komentarzach.




PS Wracam po kilku dniach, a liczba obserwatorów dosłownie leci w dół. Jaki jest tego powód?

63 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o obserwatorów, to każda blogerka tak miała, pewnie jakiś przegląd był czy coś. :) świetny post. :)


    Dużo uśmiechu w Nowym Roku! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą! Warto znaleźć sobie jakieś hobby, które będzie odskocznią od codziennych czynności, jak nauka czy praca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciężko znaleźć czas na przyjemności kiedy na głowie ma się tonę pracy domowej i całą masę sprawdzianów i kartkówek. Ja staram się poświęcać niedzielę dla siebie - robię wtedy co chcę, a przede wszystkim - odpoczywam :)
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe hobby, ja trochę interesuję się wystrojem wnętrz ale z takiego projektowania jak ty czyli rysowania jestem kompletną nogą.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami ciężko jest znaleźć czas na przyjemności . Ja po szkole jestem wykończona i marzę o pójściu spać ;)
    Mi kolor błyszczyka bardzo się podoba ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez pewien czas właśnie tak wyglądały moje dni, ale z roku na rok w gimnazjum jest wiecej nauki, więc nie ma się co dziwić! Z tego co wiem to Google usuwa nieaktywne konta.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację. Nasze życie jest monotonne i nie mamy tak naprawdę na nic czasu. Szkoła, później praca. Ale kiedy tutaj wcisnąć nasze hobby? Czytanie książki czy zwykłe oglądanie telewizji?
    Fajny wpis.
    Obserwuję, liczę na to samo :)
    Zapraszam na mój blog---> http://wchmurach12.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami do znalezienia tego, co się kocha długa droga... ale warto!
    Zostaję na dłużej- obserwuję i zapraszam do siebie.

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A można wiedzieć w jakich programach projektujesz? ;)
    Świetne fotki i wpis. Trzeba rozwijać hobby w wolnym czasie ;)
    Dodałam do obserwowanych ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest mieć hobby. Ja uwielbiam rysować i czytać książki... czasami zapominam jaką sprawia mi to radość :P W zwykłym codziennym świecie jest za dużo obowiązków, żeby poświęcać na to wystarczająco czasu... niestety :P
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś mnie ;) Ale Ty jesteś śliczna ;)
    Mój blog marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba mieć hobby, wtedy łatwiej się żyje :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm..moim hobby jest sztuka, ale szkoła do której chodzę to plastyk, więc...:P Ale do tego mam jeszcze blogowanie-to jest moja odskocznia i na razie mi wystarcza ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Faktycznie nie wiem co jest z tymi obserwatorami, mnie też ostatnio kilku uciekło. Nie warto się tym przejmować, skoro odeszli to widocznie po prostu nie zwracali uwagi na to co piszesz i nie byli tym zainteresowani, a po co nam tacy :D

    Z tego względu nie lubię właśnie sklepów internetowych! Skarpetki, jakieś dodatki, coś do ozdoby w pokoju - jasne, czemu nie. Ale ciuszki to dla mnie tylko i wyłącznie w stacjonarnych sklepach! Zwłaszcza, kiedy towaru nie można zwrócić. Mimo wszystko wolę przejrzeć się w lusterku, zobaczyć jak się układa i czy mi się podoba, czy dobrze się czuje w danej rzeczy - ZANIM ją kupię :D

    Buziaczki!!:*


    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hobby jest bardzo ważne, pozwala przełamać tą całą monotonię :D
    Eh, tak to jest z kupowaniem przez internet :') Dobrze, że przynajmniej z reszty jesteś zadowolona :D
    Śliczne zdjęcia :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Projektowanie - bardzo ciekawe hobby. Moją odskocznią od codzienności jest pisanie, gitara i harcerstwo. Właśnie wtedy zapominam o wszystkich problemach i oddaję się tym czynnością w 100%.
    Ja zawsze zamawiając z Dresslink biorę rozmiar XL chociaż na co dzień noszę XS/S. Co najśmieszniejsze ta XL jest na mnie okej. Należy pamiętać, że tamtejsze rozmiary ogromnie się różnią od tych naszych. ;)
    Liczba obserwujących zmalała, ponieważ blogspot usuwał nieobecnych już użytkowników.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaż więcej swoich projektów ;) ja interesuję się modą XD i trochę fotografią.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się , ze chyba każdego życia zkłada się z takich dni kiedy całymi dniami się nudzi i nie może znaleźć sobie zajęcia :/

    Obserwuję :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię projektować wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hobby to ważna część naszego życia :). Śliczne zdjęcia. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się rozwijać swoje hobby ale nie wychodzi to zbyt dobrze bo czasu bardzo mało :(
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim hobby jest taniec! To naprawdę coś co kocham, pomimo tego, że spotkałam się już z krytyką (myślę, że to nieodłączna część dążenia do celu) to cały czas próbuję :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, zdecydowanie się z Tobą zgadzam, w życiu jest potrzebne hobby :) Bardzo spodobał mi się błyszczyk (kliknięty) :)

    Udanego Sylwestra, moja droga,
    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. tak hobby to coś pięknego ;*
    szczęśliwego nowego roku, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie dni w roku szkolnym wyglądają bardzo podobnie :)
    ps. udało ci się i zostałaś polecona u mnie na blogu:P

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę pasji w sumie, ja nie potrafiłabym tak skupić się na tych rysunkach, bo jednak żeby zaprojektować wnętrze trzeba znać jego wymiary i odpowiednio odwzorować na kartce na przykład :) Ja na szczęście mam swoje hobby i cieszę się, że nie zżera mnie rutyna. Bardzo ładne zdjęcia! Zapraszam do mnie :)
    http://ollie-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. te cienie są kremowe? sama nigdy nie zwróciłam uwagi na dział kosmetyczny w tym sklepie :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka wydaje się ciekawa ma bardzo ładne odcienie :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam cię za ten rysunek O.o Ja mam taką pasję - blog, youtube, czasem pisanie książki :)
    Bardzo fajna paletka!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Projektowanie wnętrz wydaje się super sprawą, fajnie, że masz takie hobby :) szkoda, że szkoła rzadko pomaga w realizacji naszych zainteresowań :/
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie tak samo własnie sie stalo że liczba obserwatorów w dół zleciała :/
    I nie wiem co jest grane?
    Masz super hobby, widać ze znasz sie na tym. Ja lubei blogowac i zdjecia robic :D

    https://www.youtube.com/watch?v=S6KTQj6oOmA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://comocarmen.blogspot.co.uk **

      (zły link xD haha)

      Usuń
  32. piękne zdjęcia, szkoda, że bluza za mała :c

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ♥

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia. :D Zpraszam do siebie może wspólna obserwacja? http://lovewhitehair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie mogę narzekać na rutynę. Plan studiów mam bardzo szalony, niejednokrotnie, mimo iż studiuję dziennie, na uczelni pojawiam się dopiero po południu, dzięki czemu każdy dzień mogę ciekawie rozplanować, nie ma w nim na prawdę żadnego schematu i to jest super. A co do normalnych uczniów - wszystko zależy od nas, dzień wbrew pozorom zawsze jest wystarczająco długi, żeby go jakoś ciekawie rozplanować, wszystko zależy od nas samych i naszego zorganizowania :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Racja, warto zacząć coś robić, znaleźć taką małą iskierkę bo od niej sie wszystko rozwija, świetny post ! :)
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Moją pasją zdecydowanie jest rysowanie! Uwielbiam to ,a po za tym rysuję od dziecka! To takie magiczne uczucie kiedy to robię!

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta prawda, w ogóle moim zdaniem pasja może być czymś całkowicie przewodnim w życiu... :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Moją pasją jest fotografia i siatkówka ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pasje pozwalają doceniać piękno życia :) Świetny wpis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe zdjęcia, moją pasją jest przede wszystkim blogowanie :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie na technice uczymy się wymiarować, ale ja zawsze chciałam coś zaprojektować, co tobie wychodzi świetnie. Jak zwykle super fotki
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja pasja to blogowanie. Bardzo fajny post. Obserwuję i liczę na to samo. :)

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super projekty pokoi, bardzo precyzyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega projektujesz wnętrza.

    Zapraszam:
    http://alittle-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawy post!
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obs?

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje projekty są naprawdę świetne , trzeba mieć talent i mega pomysły żeby coś stworzyć. Ty radzisz sobie z tym doskonale. :) Świetny post ,a o obserwatorów się nie martw,już masz o jedną osobę w górę. Będę zaglądać tu częściej, naprawdę mi się tu podoba.
    Ja dopiero zaczynam swoje blogowanie, ale jeśli chcesz serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post i życzę szczęśliwego 2016 !
    Wspólna obs ?
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam, że konta nie aktywne usuwali i może dlatego znikneli ci obserwatorzy bo ja również miałam taki kłopot. wspólna obserwacja Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. hejka, czy zamawiałaś tą paletkę może na Wish? Widziałam tam podobną i zastanawiam się czy jest dobra, jakbyś mogła to odpisz u mnie na blogu, bo w zakładkach mam seeeeeerio dużo różnych blogów i stronek i nie wiem jak potem znowu się odnaleźć ;/ buźka!

    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgadzam się z Twoimi słowami, ja na szczęście do szkoły już nie chodzę. I moim 'hobby' na codzień jest sport i czytanie książek ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Projektowanie wnętrz to piękne hobby :) ja lubie przeglądać rożnego typu projekty w internecie :) swojego osobistego hobby raczej nie posiadam nad czym strasznie ubolewam. :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Napisz później jak sprawiły Ci sie kosmetyki z chińskiej stronki. Zawsze sie ich obawiam. Co do uciekających obserwatorów, wydaje mi się, że bloger usunął blogi, które od zamierzchłych czasów nie były aktualizowane, bądź takie bez jakiejkolwiek treści. Jednego dnia napisałam post, miałam kilka komentarzy, wchodze na dzień drugi i widzę o 3 obs mniej, więc myślę, że właśnie to jest tego przyczyną. Pozdrawiam!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Liczba czytelników ci spada, bo blogger usuwa osoby, które nie są aktywne,a obserwują twojego bloga.
    Ja w jeden dzien straciłam ok 10.
    Z postem się zgadzam.
    Jednak w niektóre dni naprawdę nie mam czasu na żadne hobby.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. blogger chyba usuwa :)
    ja nie dopuszczam tego, żeby szkoła zabierała mi czas. Oceny nie są dla mnie priorytetem, bardziej matura. W koncu to tylko ona się liczy. Dzięki temu mam na więcej rzeczy czas/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Super ta paletka, sama się nad nią zastanawiam :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia ;) Bardzo ciekawy post ;) Myślę, że hobby jest najważniejsze w życiu
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Super post, zainspirowałaś mnie ;)

    zapraszam do mnie : http://zuziaostolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń