6 paź 2015

Snow white again + KONKURS

Co by było, gdyby...? Co będzie jutro? Dlaczego wtedy nie było inaczej? Ile razy zastanawiałeś się nad tymi pytaniami? Ile razy próbowałeś na nie odpowiedzieć? Zupełnie nie zrozumiałe jest to, że zamiast martwić się teraźniejszością, myślimy o przeszłości i przyszłości. Takie myślenie nic nam nie daje, bo przeszłości nie da się już zmienić, a przyszłości nie da się przewidzieć. Powiesz, niektórzy są jasnowidzami. Wcale nie, może ktoś po prostu jest pewny tego, co się stanie, bo racjonalnie liczy sobie prawdopodobieństwo. Dam przykład - meteorolodzy muszą przewidzieć pogodę, ale dobrze wiecie, że czasami nawet pewne 100% nie jest w 100% pewne. Ma być deszcz? A tu wychodzi słońce... Nie ma sensu myśleć, co się wydarzy niedługo, w taki sposób psujemy sobie teraźniejszość, tak samo, jak dumanie nad historią, "czemu to zrobiłem?" itp. Fakt - już tego nie naprawisz, chociaż pewnie bardzo byś chciał. To już było. A więc zacznij żyć tu i teraz, a nie tym, co było lub będzie! Pamiętacie jeszcze Iwonę, z którą robiłam zdjęcia na konkurs? Próbowałyśmy zrobić razem lewitację (może wiecie, o co chodzi), ale kiepsko nam to wyszło... Dlatego wstawiam inne zdjęcia :)
(Bardzo widać ten nieudany blur?)
Prawie zapomniałabym o tej sesji, miał być wielki powrót Śnieżki w nowej, ciepłej odsłonie. Szczerze jestem nie zadowolona, zabawa była (jak zwykle) świetna jednakże... Zrobiłyśmy tyyyle zdjęć, ale było słabe światło, więc... Widać efekty. Zawsze można powtórzyć sesję, ale to już nie będzie tak fajnie brzmiało: "Powrót Śnieżki 2". Zastanawiam się na serio nad kupnem czegoś lepszego, żeby do "tego czegoś" dodać jasny obiektyw. Tak. Po raz pierwszy miałam dość tej cyfrówki xD Co myślicie o zdjęciach? Wy też rozmyślacie o przyszłości?



A na koniec mam kolejną listę życzeń od Dresslink :) Proszę o jeszcze więcej klików, bo ostatnio nie miałam zbyt dużego wyboru w stosunku do ceny. Pomyślałam, że zrobię kolejny konkurs, bo i ja będę zadowolona, i Wy też.
Konkurs
CO TRZEBA ZROBIĆ?
Zaobserwować publicznie mojego bloga i podać ceny 5 rzeczy z Wishlisty (kliknij w obrazek i odczekaj 30s).

CO ZYSKUJESZ?
Wybiorę 5 blogów, które zaobserwuję oraz 5 blogów, które polecę na pasku bocznym.

PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE W KOMENTARZU
Obserwuję jako: (podaj nazwę)
Kliknęłam/łem w linki: (podaj ceny)

Wszystko będzie sprawdzane!

83 komentarze:

  1. wow, podziwiam scenie na fotkach :-P ja bym w życiu nie usiadła na tym "mostku" :-D oglądałam horror martwa rzeka i właśnie z nim sie kojarzy :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcia najładniejsze, pozdrawiam :)

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję, jako byStka
    Ceny: US$ 5.75 US$ 6.45 US$ 5.89 US$ 2.20 US$ 1.22

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są spoczko, ale mała zmiana sprzętu na pewno nie zaszkodzi. ;) Mnie to osobiście kusi ten Instant 8 i coś czuję, że sobie kupię. :)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje ;)
    po klikane oczywiście ;)
    1.82
    3.27
    8.77
    9.60
    8.56

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Aparat nie jest taki zły jak Ci się wydaje. Ale kadry nie są za ciekawe moim zdaniem, mogłyby być lepsze, bo wiem, że Cię stać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny kolor włosów :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia :) życzę powodzenia w konkursie wszystkim c:
    słoik dżemu- klik! zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, klimatyczne zdjęcia :)
    Musimy żyć teraźniejszością i się nią cieszyć ;)
    Oczywiście poklikałam i pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny konkurs, super zdjęcia :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post :) poklikałam x

    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com + jeśli mozesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjęcia!:) Linki poklikane!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Angelika Wierzbicka
    Kliknęłam w linki: $1.22, $2.20, $5.89, $6.45, $5.75

    Też uważam, że nie warto wybiegać w przyszłość, ani też błądzić myślami w przeszłości. Trzeba skupić się na chwili obecnej. :)
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. 5,75$ 6,45$ 5,89$ 2,20$ 1,22$
    Obserwuje jako oliwia wajrauch
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No to ja biore udzial, choc zazwyczak nie biore :P
    No to zaobserwowalam a ceny to (podam od gory do dolu)
    $1,22
    $2,20
    $5,89
    $6,45
    $5,75

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomnialam napisac ze obserwuje jako Czoko Melk :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia w tej sukience, ślicznie wyglądasz :) Ja zawsze zastanawiam się co by było gdyby, a potem żałuję zmarnowanego czasu :(
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia, super ciuchy! Co powiesz na wzajemną obserwacje? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikane :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekty naprawdę nie są złe, a zdjęcia bardzo mi się podobają, są takie wakacyjne :) Poza tym kliknęłam, najbardziej podoba mi się kwiecista bluza za prawie 6.5 $ ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia. Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są w miarę, gdyby były robione trochę lepszym sprzętem to by było perfektooo :D czekam na inne zdjęcia z lustra(jeśli jeszcze jakieś masz siostra)

    A to tam wezmę sb udział :D
    obserwuje: paola
    ceny: 1) 1.22
    2) 2.20
    3) 5.89
    4) 6.45
    5) 5.75

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia wyszły całkiem ładnie, jednak nie jestem specjalistą w tej dziedzinie :D Jeżeli chodzi o dresslink to spódnica jest boska *o*
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem za tym, że by się dużo zastanawiać i planować, ale jako plan B, ogólnie to wolę żyć spontanicznie :) Zdjęcia nie są złe, ale faktycznie widać brak lustrzanki :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Istota ludzkaa
    Kliknęłam w linki :US$ 5.75,US$ 6.45, US$ 5.89, US$ 2.20, US$ 1.22.

    Piękne zdjecia!
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny motyw :)

    Pozdrawiam

    http://un4giveer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. mimo wszystko zdjęcia wyszły ładne :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bransoletka 1.22$
    Bluzka z kotem 2.20$
    Spódnica 5.89$
    Bluzka 6.45 $
    Sukienka 5.75$

    Liczę na to że mi się uda ^^
    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Beautiful photos!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/monte-palace.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: Paulina (nie mam zdjęcia)
    Ceny: 1,22 US$, 2,20 US$, 5,89 US$, 6,45 US$, 5,75 US$

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam pojęcia dlaczego narzekasz, ale na tych zdjęciach wyglądasz cudownie, są takie odrobinę magiczne? Tak to zdecydowanie odpowiednie słowo :)
    Co do konkursu raczej nie wezmę udziału, bo niestety nie wyświetlają mi się Twoi obserwatorzy, więc nie mogę do nich dołączyc, ale oczywiście chętnie pomogę przy współpracy kochana :)
    bluza w kwiaty- US$ 6.45 sukienka-US$ 5.75 spódniczka w kropki- US$ 5.89 t-shirt z kotem-US$ 2.20 bransoletki- US$ 1.22

    carolinecupcakecc.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem o co chodzi z lewitacja, na moim blogu raz robilam tutorial jak to zrobic :)
    Zdjecia nie sa takie zle, a wziela bym udzial w konkursie ale wiem i tak ze nie mam szans na wygrana :) ale poklikakalam bo wiem ze to dla cb wazne, tez tak mam. Niestety u mnie nikomu sie nie chce klikac :P
    1. $1.22
    2. $2.20
    3. $5.89
    4. $6.45
    5. $5.75
    Tak zebys miala pewnosc ze kliknelam :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. ZAPRASZAM NA KONKURS DO WYGRANIA SWETER :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :) Poklikane, powodzenia we współpracy :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny blog :)
    Zapraszam do siebie:

    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. racja, trzeba zająć się tym co teraz, przeszłości się nie zmieni ;)
    kliknęłam, powodzenia! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia niestety mało ostre. Popracuj nad tym. ;)
    Pierwsze jednak bardzo mi się podoba.
    Outfity ze zdjęć też piękne.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietna sesja mi sie tam zdjecia podobaja : ) Co do zbyt ciemnych zdjec u mnie taki mial byc efekt :)

    Obserwuje jako : Emilia Versjada
    Kliknelam w linki :
    1. $1.22
    2.$2.20
    3. $5.89
    4. $6.45
    5. $5.75

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia! ♥
    Obserwuję bloga jako Agnieszka Koteluk
    Kliknęłam w linki: $5.75, $6.45, $5.89, $2.20, $1.22

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne zdjęcia! Magiczne miejsce nad takim potoczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co się stało to się nie odstanie, nie ma co myśleć o tej złej przeszłości i tak jak piszesz, pytać się siebie '' co by było gdyby? ''
    Świetne zdjęcia :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Udanego piątku i weekendu, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne ubranka ;)
    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba- obserwuj. Na pewno się odwdzięczę ;)
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne letnie zdjęcia! <3
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tam martwie się tym co jest teraz, nie rozmyślam to co było keidyś, bo to już nie wróci, a to co będzie to nam czas pokaże możemy na to wpłynąć, ale na przyszłość wpłyniemy teraźniejszością, a nie na odwrót. Super post! Poklikałam i zaobserwowałam! Życzę Ci powodzenia i mam nadzieje, że ci się uda ;* ---> 1.22 ; 2.20 ; 5.89 ; a sweterka nie umiem znaleźć ceny ;/ ; 5.75

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Robisz świetne posty , a ten jest na prawdę mega ;* obserwuje i miło gdybyś Ty również ;* :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niestety ciągle myślę o przeszłości, przez co nie mogę postawić kroku naprzód :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie biorę udziału w konkursie, ale poklikałam. :) Sama też myślę o przyszłości i wiele bym chciała... czasem miewam jednak wątpliwości, że mi się uda... :|

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy post, piękne zdjęcia
    Pozdrawiam Zuzia
    zuzannnab.blogspot.com
    ---------------------------------------------
    Obserwuję jako Zuzannna B :)
    Kliknęłam w linki: $5,75 ; produkt niedostępny ; $5,89 ; $2,20 ; $1,22
    (podawane od dołu ;d)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładne zdjęcia. Też staram się zajmować głównie teraźniejszością :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne fotki, śliczna jesteś :* Oczywiście, poklikałam
    bransoletki - $1.22
    bluzka - $2.20
    spódniczka - $5.89
    4 - niestety cena nie chciała mi się wyświetlić
    sukienka - $5.75
    U mnie nowy post, poklikasz w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwujemy jako: Wiki & Werka
    Kliknęłyśmy w linki:
    klik - 1.22$
    klik - 2.20$
    klik - 5.89$
    klik - 5.75$
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładne zdjęcia! Ja bardzo często myślę o przeszłości...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny post, jeszcze taki letni, ach... :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: Roxanne xcx
    Kliknęłam w linki:
    sukienka 5.75$
    bluza 6.45$
    spudniczka 5.89$
    bluza 2.20$
    bransoletki 1.22$

    Mogłabyś poklikać u mnie? <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia:) Super efekt rozpryskującej się wody :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super zdjęcia ! :)
    W ubrania poklikałam :)
    Obserwuje, mogę liczyć na rewanż ?
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako Mai .
    poklikałam:
    1. bransoletki- US$ 1.22
    2. bluzka- US$ 2.20
    3. spódniczka- US$ 5.89
    4. bluza(?)- US$ 6.45
    5. sukienka- US$ 5.75
    powodzenia wszystkim w konkursie;)
    Zapraszam, MAI BLOG♥ - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyglądasz ! Zgadzam się, nie ma co patrzeć w przyszłość <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądać:)
    Zapraszam do mnie ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ja zastanawiałam się wiele razy nad tymi pytaniami.a Twoje zdjęcia od razu przypomniały mi o skończonym już lecie;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawy wpis, dużo ludzi zapomina o tym jak ważne jest myślenie o tym co tu i teraz a nie tylko ciągłe wybieganie myślami do przyszłości ;)
    Oberwuję jako: Amethis_Niuta
    Kliknęłam w linki: sukienka: US$ 5.75
    bluza: US$ 6.45
    spódniczka: US $ 5.89
    bluzka: US$ 2.20
    bransoletki: US$ 1.22

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  66. my też z koleżanką próbowałyśmy efekt lewitacji, ale średnio nam to wychodziło ;p
    obserwuje jako: malachowskaada1808@gmail.com
    Kliknęłam w linki: sukienka 5.75$ spódniczka 5.89$ bluzka 2.20$ bransoletki 1.22$ bluza 6.45$
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję jako: Natalia Błachnio
    $ 6.45
    $ 1.22
    $ 5.89
    $ 5.75
    $ 2.20

    ♥Stylizacje, moda, uroda♥

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: TheShinyyGirl
    Kliknęłam w linki:
    1.22 $
    2.20 $
    5.89 $
    6.45 $
    5.75 $
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne zdjęcia !

    Obserwuję ! :) --> liczę na rewanż ;)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Osobiście często niepotrzebnie przejmuję się rzeczami, które już minęły, ale staram się nad tym pracować :)
    TikiStyle

    OdpowiedzUsuń
  71. Przepiękne zdjęcia, magiczna sceneria ;)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Myślenie nad tym, czemu coś się stało ma też dobre strony - w przyszłości raczej nie popełnimy tego samego błędu. :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Też uważam, że należy żyć tu i teraz, nie rozpamiętywać tego, co było, bo to do niczego nie prowadzi, niczego już nie zmieni. Choć przyznam, że czasem trudno jest tak po prostu zostawić za sobą przeszłość.
    Pierwsze zdjęcie cudowne ♥
    HELLO-WONDERFUL

    OdpowiedzUsuń
  74. Trzeba żyć chwilą obecną, bo nie ma po co jej tracić dla przeszłości, która nie wróci, ani dla przyszłości, która w końcu przyjdzie.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwuję jako Karczix (http://moexi.blogspot.com/)
    Kliknęłam w linki
    Ceny:
    Bransoletka : 1.22$
    Bluza z kotem w okularach: 2.22$
    Spódniczka: 5.89$
    Bluza: 6.45$
    Sukienka: 5.75$

    OdpowiedzUsuń
  76. I znów widać pasję! Pamiętam swoje pierwsze zdjęcia, wychodziłam z koleżankami i trzaskałam ich miliony. A u Ciebie widać to, ze nie chcesz normalnych zdjęć, a śnieżkę :) Pytanie czy widać zamazanie - widać. Ale to nic, pierwsze kroki dopiero za Tobą. Co do sprzętu. Ja miałam za sobą kilka aparatów, ale zakup najprostszej, w miarę taniej lustrzanki to było coś. A dopiero zakup jasnego obiektywu pokazał, że fotografia to jest naprawdę moja miłość! Życzę Ci by i tobie fotografia sprawiała taką przyjemność jaką i mi :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny post! ;-) zapraszam do mnie będzie mi milutko .;> ! ;*

    OdpowiedzUsuń