2 paź 2015

Atumn? Good!

Dużo blogerek narzeka na jesień, co jest dla mnie troszkę dziwne, bo ja kocham jesień, ale wiadomo, można sobie ponarzekać. Dlaczego ludzie nie lubią jesieni? Zimno, brzydka pogoda, zaczyna się grypa itp. Spróbujcie na to popatrzeć inaczej, ta pora roku nie jest wcale smutna, skoro dookoła otaczają nas setki kolorów! Najwięcej pomysłów na zdjęcia mam właśnie jesienią, po pierwsze - jest piękne tło, ciepłe, sympatyczne; po drugie - robi się coraz chłodniej, można posiedzieć w domu z kubkiem gorącej czekolady w ręku i odpocząć od codziennej "bieganiny", pomyśleć, porozmawiać z kimś. Wszystko zaczyna zwalniać, przygotowywać się do zimy, dlatego człowiek też nie powinien się już tak spieszyć, usiąść, wziąć do ręki książkę, odpocząć. A Wy lubicie jesień? Jeśli tak, to za co? PS Przygotujcie się na solidną dawkę zdjęć w następnych postach. Nareszcie mam duuużo porządnych zdjęć :D

67 komentarzy:

  1. A ja całkiem lubię jesień :). Przeszkadza mi czasami tylko to zimno :<. Fajne zdjęcia i słodki kiciuś ^^!

    loveanimalsi.blogspot.com <------- Dzięki za obejrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest piękna- cenię ją za właśnie setki kolorów, ale owszem są też minusy t.j. deszczowa pogoda, grypy... :)
    Cudowne zdjęcia ♥♥
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają.
    W sumie ja ostatnio polubiłam jesień, jakoś zaczęła do mnie 'przemawiać'.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię jesień, idealny okres na blogowanie! Super zdjęcia:)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że tak lubisz jesień, ja co roku próbuje się do niej przekonac i nie wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne zdjecia :O
    szczególnie Twoje w podskoku :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam jesień. No i jakie piękne światło jesienią, nie dziwne ze dużo zdjęć.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, podobnie do Ciebie, uwielbiam jesień za mieszankę ciepłych kolorów na zewnątrz. Kakao, książka i koc - to zestaw każdego jesiennego wieczoru. Po części lubię też jesień dlatego, że mam wtedy urodziny :D
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia ♥ Widzę ,że lubisz robić z podobnej perspektywy co ja ♥ Idealny efekt :)

    A może tak obs za obs ? ;))
    Odpowiedz u mnie na blogu ;3
    Pozdrawiam <3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, jakim aparatem robione ? ;) Ja niezbyt przepadam za jesienią, ale to dlatego, że jest zimno i że jest masa nauki przed konkursami . :/ Poza tym, niestety moi przyjaciele mieszają poza miastem i rzadko mamy szansę wyjść na jesienny spacer i popatrzeć na kolorowe liście, ale czuję, że niedługo na blogu fotobum będzie, bo mnie korci . xD
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tak samo bardzo lubię jesień, ale niestety często wtedy choruję i.. tyję :D
    Tak, robię zapasy na zimę :')

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na jesień. Ja uwielbiam tę porę roku! Wszystko jest takie kolorowe! :)
    Piękne zdjęcia, a kot jest niesamowity! :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Wspaniale się prezentujesz. Może byłabyś zainteresowana wzajemną obserwacją? :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaaa, cudowne zdjęcia! Ja kiedyś nie lubiłam jesieni, ale teraz zaczynam za nią przepadać coraz bardziej. Lubię w niej przede wszystkim lekkie kurtki i płaszczyki, kominy, skórzane rękawiczki i ciepłe kaloryfery. No i herbatę oczywiście, ale ona u mnie jest przez cały rok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pełna podziwu że takim aparatem robisz tak cudowne zdjęcia! :O
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/
    zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Ja jednak tęsknię już za latem, wolę pogrzać się na słońcu, ale wiadomo, że jesień jak i każda inna pora roku ma swoje zalety. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia. Ja jesieni nie lubię. Jest za zimno w porównaniu do lata, bo chociaż na wiosnę tak naprawdę pogoda jest podobna - porównujemy ją do zimy i wydaje mi się super.

    >>> BEAUTY BEVST <<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie zdjęcia! Kocham jesień! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jakie wspaniałe zdjęcia *.*

    zapraszam miczagblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Twoich zdjęciach jesień faktycznie wygląda bajkowo :) gorzej za oknem :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  22. Robisz naprawdę niesamowite zdjęcia. Od razu można polubić Twoją jesień. Widzianą Twoimi oczami.

    Pozdrawiam Maja

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia :* Takie magiczne :D Lubię jesień, chociaż muszę przyznać że momentami, kiedy nadejdą brzydkie dni, zacznie padać deszcz, mam jej dosyć :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam jesień! a twoje zdjęcia wszyły przepięknie :)


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja tam nie mam nic do jesieni, każda pora roku ma swoje plusy i minusy. Jesień bywa brzydka, ale w swoim ostatnim "stadium", kiedy już nie ma liści na drzewach. Ponuro, zero kolorów... wtedy jej już nie lubię :D
    Mega zdjęcia *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś nie lubiłam jesieni, teraz uwielbiam, chociaż nadal twierdzę, że lato jest moją ulubioną porą roku! <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne zdjęcia
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Również uwielbiam jesień, tak naprawdę jedyne co mi w jesieni przeszkadza to deszcz. Poza tym jesień jest piękna, bo ma najwięcej barw z wszystkich pór roku:) Bardzo ładne zdjęcia:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam jesień! Jest to taka specyficzna pora roku ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz prześliczne zdjęcia! :*
    Zapraszam :) :3 http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jak by co :*
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze niedawno nie lubiłam jesieni, ale teraz jest inaczej, jest dużo plusów jak i minusów tej pory roku, ale najpiękniejsze są te kolorowe liście, które bardzo ładnie wychodzą na zdjęciach <3 cudne zdjęcia! ;*
    Obserwujemy? Byłoby mi bardzo miło :)
    mój blog - kliknij! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kocham jesień! :)

    ○ • Zapraszam do mnie - MÓJ BLOG <- kliknij • ○

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam jesień. I te wszystkie zdjęcia inspiracyjne, szkoda tylko że robi się coraz zimniej :(
    Jestem chętna na obs za obs z każdym, zaobserwujesz napisz na blogu
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Patrząc na takie zdjęcia to chyba każdy pokochałby jesień :D
    Sądzę, że ta pora roku ma w sobie pewien niepowtarzalny urok.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne jesienne zdjęcia!Przedostatnie najlepsze! :)
    http://royal-girll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. zdjęcia są tak piękne, ze nie mogę się napatrzeć! mogłabym tak siedzieć godzinami i nie spuszczać z nich wzroku. brawo brawo i jeszcze raz brawo, za tak piękne wykorzystanie aparatu!
    obserwuję i zapraszam do mnie
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie pieknee zdjęcia!;))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejciu cudowne zdjęcia, widać, że uwielbiasz fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tam uwielbiam jesień ♥
    Świetne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja jeszcze się nie spotkałam z blogerką, która by narzekała na jesień :o
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne zdjęcia, ja jednak nie przepadam za jesienią ;/ obserwuję ;D

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja szczerze mówiąc mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o jesień :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mega zdjęcia *.*
    Ja to tam lubię jezień :)

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega zdjęcia *.* Też lubię jesień :)

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, piękne zdjęcia! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia :) Ja lubię jesień, jak nie pada ;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. piękne zdjęcia - 1. najlepsze!!! faktycznie, jesień to fajna pora roku! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tam uwielbiam jesień (jak i wszystkie inne pory roku) :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć, szczególnie pierwsze i ostatnie są magiczne, masz talent :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. pierwsze i ostatnie zdjecie - o mamo <3
    jak ja zaluje ze kupilam sony alpha zamiast canona </3
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesień to przecudna oraz bardzo kolorowa pora roku

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekne zdjecia! Na nich jesien wyglada tak swietnie, ale ja niestety naleze do osob ktore jej w ogole nie lubia :(

    http://livialinette.blogspot.co.at/
    https://www.youtube.com/user/GrapefruitLoverin/videos

    OdpowiedzUsuń