14 wrz 2015

3 things

Heej! Obiecałam Wam nowy pokój, który miał być "bardziej kolorowy". Trudno było znaleźć coś różnokolorowego tak, żeby kolory nie konkurowały ze sobą i wspólnie się dopełniały. Nie wiem, czy udało mi się do końca osiągnąć ten efekt, ale ściany - zielone (załóżmy), komoda - granatowa, krzesło - ciemnozielone... I do tego "kwiatowe dodatki". Jak się podoba to połączenie? Wolicie stonowane kolory, czy może "żywy" pokój bardziej przypada Wam do gustu? Dziękuję za wszystkie kliki w ostatnim poście, badrzo się cieszę, że mogę kontynuować współpracę z Dresslink, bo można tam znaleźć naprawdę ładne ubrania :) Co nowego na blogu? Od jakiegoś czasu nie zmieniam w ogóle wyglądu stronki (dziwne, myślałam, że szybko mi się znudzi), ale mam wrażenie, że czas jeszcze coś ulepszyć, na przykład wygląd napisu "komentarze" pod postem i oddzielenie jednego posta od drugiego... Co o tym myślicie?


A teraz przyszedł czas na drugą część posta, czyli promujemy bloga Aleksandry (KLIK). Robi bardzo ładne zdjęcia, poniżej możecie znaleźć przykładowe "prace" albo po prostu kliknijcie w link, żeby zobaczyć więcej jej zdjęć. Widać, że ma talent! :)


I na koniec (nie miałam ochoty rozdzielać na trzy osobne posty), kilka zdjęć makro, tym razem już mojego autorstwa (wyszły małe problemy ze zdjęciami i na razie poszukuję chętnych haha). A i jeszcze jedno, dużo osób ostatnio klikało w linki, za co Wam bardzo dziękuję! Polecę wasze blogi jutro.

87 komentarzy:

  1. Świetne połączenia. Super pokój !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! cudowne wnętrze! :-) , ja zdecydowanie wolę stonowane, klasyczne, chłodne barwy i stawiam na minimalizm :-) Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten pokój!<3
    Zapraszam do mnie. Właśnie dodałam nowy post i będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak.
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny pokój, ja jednak stawiam na bardziej stonowane, jasne kolorki! :) a zdjęcia Twojego autorstwa są świetne, masz talent! chętnie obejrzałabym więcej Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia,najbardziej spodobały mi się te z pszczołą. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny pokój, chociaż pasowałoby mi tam inne łóżko :P stonowane kolory są najlepsze.
    jestem pod wrażeniem zdjęć, i Twoich, i Aleksandry, są cudowne!
    pozdrawiam ;))

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie byłam na blogu Aleksandry :(
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakim programie zaprojektowałaś pokój? (Będę wdzięczna jeśli odpiszesz pod którymś moim postem :))
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jaki śliczny pokój :)
    Najbardziej podoba mi się zdjęcie z jeziora.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjecia :* Jak i cudowny pomysł na pokój! Akurat chcę poprzerabiać troche w moim pokoju i ten napis bardzo mi sie spodobal :) Kocham połączenia czarny-biały więc myślę,że wezmę pod uwagę podobne biórko . moim zdaniem jest idealne bo bardzo chce coś małego a praktycznego :) swietny blog laska :*

    http://alexwberry.blogspot.com/ zapraszam na post o tym czy da sie kogos uszczesliwic na sile

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudowny pokój *.*
    Śliczne zdjęcia ♥
    Zapraszam ♥
    http://szeyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pokój ;)

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokój, biurko i łóżko najbardziej mi się spodobały :) Przepiękne zdjęcia, szczególnie to w wodzie :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa koncepcja pokoju i w ogóle ciekawy blog ;)
    Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś zajrzała również do mnie i ewentualnie coś po sobie zostawiła KLIK (:
    Pozderki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, że promujesz inne blogi :)
    może mój też się tutaj kiedyś znajdzie
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki śliczny pokój. Uwielbiam minimalizm, dlatego ten pokój przypadł mi do gustu. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny pokój!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Za nic w świecie nie stanęłabym tak blisko pszczoły! Brrr! Ja w pokojach wolę stonowane kolory, bo żywe mnie po czasie bardzo drażnią. :)
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny pokój i śliczne zdjęcia ::)

    efffie.blogspot.com -zapraszam na recenzje pędzli z azjatyckiej strony internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny masz nowy pokój! Uwielbiam takie jasne przestrzenie :)
    Na pewno odwiedze polecony blog, ponieważ sama interesuję się fotografią.
    zdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pokój! Masz talent do projektowania wnętrz ♥ Piękne zdjęcia, zarówno te robione przez Ciebie jak i przez Olę :)
    Pozdrawiam!
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w serduszko na końcu posta? Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny pokój ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne projekty ! :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny masz ten pokój <3 taki przestrzenny, ładnie dobrane kolorki, chciałabym tam zamieszkać haha
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny pokój! U mnie już niedługo remont! Haha :)

    http://storiesofannem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne wnętrze! Ja zdecydowanie wolę minimalizm w pokoju i stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia! urocze, a pokój rewelacja :)
    klikniesz u mnie w napisy KLIK?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. O jejku jak cudownie ! Pięknie to wszystko wygląda ! Jak elegancko ;)

    Obserwuję a Ty?;)
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny pokoik i jaki genialny widok z okna! Piękne zdjęcia :) Dziękuję za komentarz u mnie, obserwuję i pozdrawiam!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę bardzo śliczny pokoik i bardzo śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the photos.
    Would you like to follow each other?
    Follow me, and I will follow you with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne zdjęcia! <3 Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pokój śliczny, z resztą jak i zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne zdjęcia. Pszczoła cudowna <3

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie masz w pokoju ! :) Widać że masz gust :) Śliczne zdjęcia :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Aleksandra ma cudne zdjęcia :) I te zdjęcia z osą są Śliczne *.* Pozdrawiam :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  37. To poważnie jest twój pokój? Jeśli tak to bardzo ci zazdroszczę widoku z okna na te cudowne góry! Bardzo ładna mięta :)

    Nowy Post!- Kliknij w link jeśli możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z moich doświadczeń wynika, że zbyt jasny kolor w pokoju to nie jest dobry pomysł. Znaczy się tak miałam kiedyś czerwone ściany wszyscy mi mówili że będzie ciemno w pokoju ja jeszcze na to dałam czarne chińskie znaki i w sumie byłam bardzo zadowolona i było w nim tak optycznie bardzo ciepło. Teraz mam bardzo jasny róż, ogólnie kolor mi się bardzo podoba tyle, że on się tak szybko brudzi :/ a gdy chce umyć jakaś plamkę to zostaje biały ślad a farba jest porządna i podobno da sie z niej zmywać plamy, bzdura! Miałam jeszcze kiedyś zielony, pomarańczowy i też nie było źle tyle że w tamtym czasie miałam plakat na plakacie wiec nie miało jak sie zbrudzić xd
    Zapraszam do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Pokój wyglada naprawdę swietnie :D
    Piekne zdjecia :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny pokój i wygląda bardzo oryginalnie :)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki cudowny pokój!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia i pokoj :)


    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia i wspaniały pokój *U* :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. Po pierwsze - ten projekt wygląda świetnie, bardzo ładnie połączyłaś w nim kolory :) Co do Aleksandry to naprawdę robi dobre zdjęcia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pokoj (najlepszy jest ten widok)
    Zakochalam sie w zdjeciach Aleksandry :))

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny pokój! Takie właśnie lubię najbardziej. ;)
    Zdjęcia są niesamowite!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeżeli chodzi o pokój to jestem zachwycona
    wszystko się ze sobą komponuje, ten kolor jest
    bardzo miły dla oczu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny pokój i przepiękne zdjęcia ;)
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Niebanalnie i oryginalnie. Jeśli to nad biurkiem to okno, to zazdroszczę widoku!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękny pokój ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, super zdjęcia. Pewnie bez obiektywu makro nie da rady takich zrobić?:)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolory idealnie się ze sobą łączą. Gratuluję dalszej współpracy z dresslink. Chętnie zajrzę na blog tej blogerki.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. o jaaa*o* Tw pokój wygląda wspaniale ♥♥
    co do bloga Oli, to zaraz na niego wpadnę, zdjęcia są cudowne *o*
    a Tw też suuper :)) rozwijaj się, bo widać, że masz talent ;)
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudny pokój, a napis jest przepiękny, aż ci zazdroszczę :) znajomości z tak utalentowaną fotografką to nawet Grzegorz Płączek by pozazdrościł :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny pokój
    Zapraszam do mnie ^^
    http://panterkaonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia. Bardzo ładny pokój! :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. O rany, jakie piękne zdjęcia! ♥ Świetny pokój! :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja wolę "żywe" kolory, a ten pokój.. - Cudo! *.*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialny post! :)

    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę zapraszam do nas :)) - http://wiksss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny post;)
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie:
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny pokój i prace dziewczyny cudowne! :D

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Genialny pokój, na początku pomyślałam ze to jakieś zdjęcie z tumblr :P

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ladne zestawienie kolorystyki, ze smakiem ;)
    Na bloga napewno wpadne ;)

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  68. Pokój wygląda świetnie! :)
    Ta dziewczyna robi piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  69. Pokój jest genialny!
    A zdjęcia jeszcze piękniejsze! *-*
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥
    ♥NOWY POST ZAPRASZAMY!♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny pokój! Nie przepadam za zielonym ale tu serio wygląda dobrze! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń