12 sie 2015

Hot, sunny, funny

Hej! To znowu ja, tym razem z solidną dawką nowych zdjęć :) Już niedługo druga cześć postu z Dominiką, podzieliłam ją ze względu na ogromną ilość zdjęć (po pierwsze) i dwie różne sukienki. Na dworze dosłownie "patelnia", a my w taki ukrop pojechałyśmy nad pobliskie jeziorko (zalew), żeby zrobić umówione zdjęcia. Jednak to nie był dobry pomysł, żeby umawiać się na dziesiątą rano, a szczególnie, że jakąś godzinę zajęło nam dotarcie na miejsce i przygotowanie się xD mam nauczkę na następny raz! Nie mniej jednak zdjęcia mi się podobają, ale jakość znowu słabsza, musiałam improwizować cyfrówką z komunii... Co mam więcej mówić, modelka, jak zwykle, spisała się na medal! No i czekam na kolejne zdjęcia, tym razem może w mniejszy upał :)


Dzisiaj w większości post ze zdjęciami, nie miałam siły ani inspiracji do napisania czegoś dłuższego, jakiejś notki tematycznej, ale taka już niedługo się pojawi, możecie być pewni! A odnośnie następnych zdjęć, możecie się spodziewać oryginalnej interpretacji legendy o białej damie.








 Jakie macie sposoby na upalne dni? Ja ostatnio cały czas chodzę na basen, zimna woda, koleżanki i zabawa, tego właśnie mi trzeba w "ciepłe" dni. Jeśli chcecie chociaż trochę odsapnąć od tej fali upałów, zabierzcie znajomych nad wodę, tam zawsze jest zimniej! Przynajmniej wieje chłodny wiaterek :)



















Część druga już niedługo! Jakie macie sposoby na ochłodzenie się w takie dni? Co myślicie o zdjęciach? Polecane blogi: Pudełko w piwnicy Blogirl Stylowa nastolatka Connie&Vivi Kiercia Stylizacje, moda, uroda Versjada

94 komentarze:

  1. Ja w przyszłym tygodniu jadę nad jezioro, więc może uda mi się zrobić zdjęcia chociaż w połowie tak ładne jak Twoje. Są cudowne! :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) a tam,...najlepiej sesje robić między 16,a 17 po południu :-) wtedy jest dobre światło ,ale fotki bajeczne! sceneria cudowna, czego chcieć więcej? :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to wieczorno-nocne sesje są super, i zdrowsze dla ciała ;) Co do zdjęć, uważam że jest ich troszkę dużo zwłaszcza że niektóre są bardzo podobne ;) Starałam się obejrzeć każde z osobna, ale ludzie z reguły są leniwi i pewnie większość tylko przeleci nie czekając aż każde się załaduje... (O! Albo rób kolaże po 4 zdjęcia ;) teraz na to wpadłam;)) Co do sukienki jest mega ładna, chociaż nie lubię sukienek z zamkiem z przodu to taką mogłabym mieć ;) a i modelka wygląda w niej bardzo dobrze. ;D
    Pozdrawiam
    Randaksela
    ps. Dziękuję za polecenia bloga ;)

    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczne miejsce :) bardzo ładne zdjęcia. i fryzura również :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja zdjęciowa ;) Ładnie Ci w tej sukience :)
    Najlepszym sposobem na upały dla mnie jest picie czystej, niegazowanej wody :)
    Pozdrawiam! Zaoraszam do mnie :*


    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ------> Zaobserwuj!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz jest strasznie gorąco, oby to szybko minęło, bo się wytrzymać nie da ;C A zdjęcia prześliczne ♥ Sukienka bardzo do Ciebie pasuje:*
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, jak ja bym chciała zrobić sesję zdjęciową nad wodą! A nie za bardzo mogę, bo prawka nie mam więc z dojazdem ciężko. I myślę, że koleżanka nie chciałaby, żebym robiła jej zdjęcia przy ludziach :/ Także tak.
    Ja pożeram tony lodów (co lekko odbija się na mojej wadze :P) i dużo piję. A żeby nie siedzieć ciągle w domu , gdzie jest chłodniej, wychodzę sobie na dwór i siadam w cieniu z książką ;) Ach! Polecam jeszcze zaopatrzyć się w wachlarz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale duży kok ^^ Bardzo ładna ta Twoja przyjaciółka i ślicznie wygląda w tej sukience. Haha, to się musiałyście napocić, koło 12 jednak nie ma co wychodzić z domu lub przynajmniej lepiej schować się w jakimś cieniu
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, piękne zdjęcia :*
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience i zazdroszczę koloru włosów :) mi by taki niestety nie spasował.
    Na taki gorąc najlepiej sie móc wykąpać w jeziorze lub morzu ^-^

    Miłego dnia zaczytana-oczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia ;) ja uwielbiam w upalne dni wskoczyć do chłodnej wody w basenie

    izzy-bblog.blogspot.com
    (Mogłabyś poklikac w ostatnim poście ? :) )

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna fryzura http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie sliczne zdjęcia :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna notka !
    zapraszam na mojego bloga blooondyna.blogspot.com
    zapraszam też do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobre zdjęcia i piękna okolica! A modelka - cud, uwielbiam taki kolor włosów, a sukienkę to sama bym chciała taką nałożyć! :)
    W takie upały to tylko nad wodę - z tym się zgadzam. Ale spacer po lesie też jest dobrym pomysłem - polecam :D.
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej nie robić zdjęć w zbliżające się południe jak i w samo południe :)
    Sposoby na upalne dni? Nie wychodzenie z domu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne widoki! *o*
    + masz bardzo ładne włosy...
    Zimny napój w upalne dni to jest to ^^.
    Oczywiście taplanie się w basenie też jest dobre!
    Nowy post na blogu ♥ zapraszam.
    Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jesteś śliczna! ;* bardzo ładne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna dziewczyna!
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :)

    julia-kurek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia ja chodzę na basen z przyjaciółmi w tak okropny upał ;D
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega zdjęcia ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne zdjęcia! Ja w upały nie wychodzę z domu,ponieważ długo bez klimatyzatora nie przetrwam :D

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę ślicznie wyglądasz w takim koczku na wypełniaczu. Jak rasowa modelka :D
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne zdjęcia, takie letnie wakacyjne :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przez te upały nic się nie chce :/ Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są genialne, tak samo jak modelka! ;)
    Ja muszę przyznać, że już mam dość tych upałów, zwłaszcza, gdy temperatura sięga 40 stopni ;c
    W ciepłe dni jeżdżę nad wodę lub "pluskam się" w basenie :p

    Ja już obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jakie przecudowne miejsce.. chciałabym do takiego trafić :)
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przecudna fryzura :O Ślicznie wyglądasz :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Eh te upały, każdy ma je dosc :<

    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. przepieknie. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak pięknie i jak słonecznie <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, zrobiłaś piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się to jeziorko z liliami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia, cudowna sukienka :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia! Ja zupełnie nie radzę sobie z tymi upałami:(
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  42. Masz prześliczną fryzurę. To prawda, upały mogą wymęczyć :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne masz włosyyy!
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/04/yellow-sunny-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Może i aparat słaby, co widać po niektórych zdjęciach, ale fotograf dobry ;)
    Widać, że musisz trochę popracować, ale łapiesz ujęcia i większość fotografii jest niezła! ;]
    Obserwuję i pozdrawiam ;**
    moja sfera-kliik

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne zdjecia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. wow, bardzo klimatyczna sesja w pięknym otoczeniu, modelka ma świetną urodę ;) rzeczywiście nad wodą lepiej spędza się upały, jednak nam zalewami niedaleko mnie jest strasznie brudno i to mnie zniechęca :D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka ty jesteś śliczna, piękny kolor włosów!

    BLOG :3
    FANPAGE :3

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna sukienka, piękne miejsce na sesje
    Poplywalabym teraz! :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia :) Ta sceneria nad jeziorem ma swój klimat!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietne zdjecia ;) Masz sliczna fryzure ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog, me apaixonei pelo look e as fotos ficarão maravilhosas.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  52. Idealne miejsce na taką sesję :) Sukienka rewelacyjna.
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia i piękna sukienka :) Ja również korzystam z basenu, to zbawienie w upalne dni :D
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście :) :cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz jak jakaś postać z bajki. :)
    Jestes prześliczną dziewczyną,bardzo ładna stylizacja oraz ciekawe miejsce. :)

    Zapraszam do mnie,będe wdzięczna za poklikanie w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne zdjęcia. Masz śliczne włosy :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia

    http://pantofelekkk.blogspot.com/2015/08/cndirect.html potrzebuje kliknięć z góry dziękuje i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne zdjęcia sukienka też

    r-ozalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcia. Przepiękna sukienka, już czekam na drugą część ! :*
    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś prześliczna! <3

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja się na 100 % uczciwie odwdzięczę :)http://carolinecupcakecc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny koczek! :)
    Pozdrawiam, /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetny post :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne zdjęcia i cudownie wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna sukienka! Masz przepiękny kolor włosów :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia i sceneria. Masz bardzo ładne włosy ;)
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  65. dziękuję za komentarz u mnie! obserwuję :*

    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/castle.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Wooow, cudowne zdjęcia! :) szkoda ze jest aż tak gorąco :(
    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;)
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zdjęcia mimo upału ładnie wyszły :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia są cudowne, super sukienkaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  70. sliczna ta sukienka,fajne zdjęcia,zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  71. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :) Czekam na rewanż ;)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  72. Pytałaś o wspólną obserwację. ;)
    Ja już, czekam na rewanż! :D
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  73. Prześliczne zdjęcia! Cudownego masz koka! Zawsze chciałam zrobić sobie takiego, ale moje włosy się do tego nie nadają.
    Świetna jest ta sukienka! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Uroczo wyglądasz :). Ślicznie.

    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale ładne zdjęcia, miło się ogląda <3

    Zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję :)
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Ładna sukienka i zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Pytałaś o oberwację, ja już :) Czekam na rewanż ;)
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  78. Przypadkiem trafiłam na twojego bloga i muszę powiedzieć, że pierwsze co rzuciło mi się w oczy to te piękne rude włosy i twój uśmiech. Emanujesz jakąś taką pozytywną energią, twoje zdjęcia są dzięki temu takie radosne, że no, no nie wiem.
    Daję obserwację bo mam nadzieję, że będzie tu takich jeszcze więcej. :)
    Oczywiście zapraszam do siebie.

    TANGLE FANGLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  79. boski kolor włosów - naturalny? jeśli nie to zdradź proszę co to za farba?? :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zakochałam się w zdjęciach ♥
    Wakacje niestety się kończą, a ja i tak siedzę przed komputerem :D
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  81. hej dzięki za odwiedziny u mnie! super slizacja i stylistyka zdjęć, piękne tło do nich! Podoba mi się też Twoja fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  82. hej, super fotki bardzo mi sie podoba twoj blog. oby tak dalej! zapraszam do mnie, pierwszy post juz tam jest => www.thestyleresearcher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń