17 sie 2015

Blog and cooperation

Hej :) Większość z Was pewnie wie, o co chodzi, kiedy na blogu pojawia się "lista życzeń", a autor prosi o kliknięcia, ale jest też sporo osób, które nie mają bladego pojęcia, co to współpraca z blogiem, nie wiedzą, na czym to polega. Ja do niedawna w tych kwestiach też byłam zielona, dopóki nie napisała do mnie przedstawicielka firmy Dresslink. Powoli, powoli, zaczęłam rozumieć zasady takiej współpracy. Więc na czym to polega? Pierwszy krok - jeśli tobie podobają się ubrania internetowego sklepu albo odwrotnie, twój blog podoba się firmie, bo masz dużo czytelników, wyświetleń itp. Zaczyna się od napisania mejla z pytaniem, czy jesteś taką współpracą zainteresowany. Pewnie odpowiesz tak, bo kto by nie chciał ubrań za darmo? Jednak jest trochę haczyków, musi być odpowiednia (duża) ilość tzw. "klików" na stronce w Wishlist. I dopiero wtedy można zacząć współpracę. Wybieramy sobie ubrania na stronce (wcześniej trzeba się zarejestrować) do określonej sumy pieniędzy (to zależy od "klików"). Niektóre firmy (np. Dresslink) na początek dają wybrać ubrania do 20$, a dopiero później proszą o wstawienie listy ubrań. Mniej więcej tak to wygląda :)



Nareszcie dostałam paczuszkę od Dresslink! Ubrania ogólnie bardzo mi się podobają, nie wiem dlaczego, ale wybrałam same białe rzeczy. Jedynie materiał pozostaje zagadką, myślałam, że nie będzie taki śliski, ale akurat to mi tak bardzo nie przeszkadza. Najbardziej spodobał mi się crop top. Poklikacie? Wybiorę 3 osoby, które polecę w następnym poście. Pamiętajcie, żeby KLIK był ważny, trzeba odczekać 30 sekund. Już niedługo wyniki konkursu fotograficznego, ale na razie ciii... musi być niespodzianka! 



Kod na 10% zniżki to Blog15


Wybiorę 3 osoby, które podadzą wszystkie ceny i polecę ich blogi w następnym poście.
Co myślicie o takich współpracach?

78 komentarzy:

  1. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też współpracuję z Dresslink. Świetne ciuszki:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dzięki za komentarz, poklikałam w Twoje linki. ;) Zapraszam częściej. Pozdrawiam!

    www.his-eternal-majesty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ubrania sobie zamówiłaś :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love your blog and your photos! Keep goin!
    ❤ Follow for follow? Let me know, I always follow back!

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że można nawiązywać takie współprace :)
    Podaję ceny: (liczę na to, że mnie wybierzesz, bo uczciwie kliknęłam i wpisałam ceny, nie robiąc "kopiuj" "wklej"...)
    Spódniczka: $7,66
    Sukienka: $3,10
    Crop Top: $3,91
    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja współpracuję z Dressin. Poklikałam. Mogłabyś poklikać też u mnie? :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że takie współprace są fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam,
    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy wybrałaś :)
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że z kilkiem trzeba czekać aż 30 sekund :) Bardzo dziękuję za doinformowanie mnie w sprawach współpracy :3 Może kiedyś i ja nawiążę współpracę z jakąś firmą :/
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś świetne ubrania!
    Ja teraz właśnie czekam na paczkę od Dresslink. Mam nadzieję, że będzie już niedługo. :D
    Oczywiście poklikałam. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje współpraca ma trochę haczyków jak to określiłaś. A niewłaściwie wykorzystana potrafi tylko zepsuć bloga
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :) zapraszam do mnie http://lostclaudia.blogspot.com/ Ps.zaczynam od nowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam liczę na rewanż! :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Twojego bloga, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł z tą współpracą. Sama zastanawiam się nad czymś takim ale jak na razie nie mam możliwości. Życzę powodzenia we współpracy ;)

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest śliczna ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikałam :) Też z nimi zaczęłam współpracę ostatnio i jak możesz to też kliknij u mnie będę Ci bardzo wdzięczna ;)
    Spódnica: US$ 7.66
    Sukienka: US$ 3.10
    Koszulka: US$ 3.91

    Pozdrawiam!
    www.angelicious-stuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy :) Śliczna ta spódniczka
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy kliknięty
    Drugi: US$ 7.66
    Trzeci: US$ 3.10
    Czwarty: US$ 3.91

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy!
    Poklikałam w Twoje linki ;)
    Mogę liczyć na to samo u siebie?
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia we współpracy! Top chyba najbardziej przypadł mi gustu :)

    Poklikałam we wszystkie linki ($7.66 $3.10 $3.91)

    Zapraszam do mnie na kuchenną bitwę :)
    KONIEC Z BYCIEM MENDĄ KUCHENNĄ #1

    Niepokonana przez blender
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  23. laedne rzeczy. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy! Poklikałam ;)
    Crop top: $ 3.91
    Spódniczka: $ 7.66
    Sukienka: $ 3.10
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ciuszki, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka jest prześliczna *.*
    Wszystko poklikałam ;) Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Crop top wygląda ładnie :)
    Pozdrawiam gorąco :*
    Kari Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś ;P choć top crop faktycznie naj ;) Poklikałam ;)
    Zapraszam także do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję współpracy i życzę powodzenia! :3
    Spódniczka w kwiaty - $7.66
    Sukienka - $3.10
    Crop top ♥ - $3.91
    Życzę miłego wieczoru! :)
    hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy! :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post! zostaję regularną czytelniczką;* gratuluję wspołpracy!
    dopiero zaczynam, ale zapraszam do mnie: moon-quotes.blogspot.com
    +dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sama dostałam propozycję współpracy i nie jestem pewna, że dostają ją tylko te blogerki, które są już "doświadczone".
    Gdy ją dostałam, miałam zaledwie 20 obserwatorów i 2000 wyświetleń ;p

    Gratuluję współpracy ;)

    Poklikane :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. masz śliczny blog, cudowne zdjecia milo cyta sie posty cudo! ♥
    mogę cie prosić o poklikanie w linki to zajmie tylko chwilkę, a dla mnie dużo znaczy

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    i może jeszcze wspólna obserwacja? jeżeli tak to zacznij a od razu się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny blog, śliczne zdjecia, mam prosbe poklikasz mi w linki w najnowszym poscie? bardzo o to prosze to tylko chwila :)
    i może wspólna obserwacja? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też zaczynam z nim i współpracę :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne rzeczy :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję współpracy :)
    i ja również nie widziałam, że trzeba odczekać aż 30 sekund ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. swietne rzeczy poklikane!
    US $ 3,91
    US $ 7,66
    US $ 3.10
    Mam nadzieję, że poklikasz tez u mnie ;*
    obserwuję
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne ubrania, ja nie lubię takiego śliskiego materiału ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wybrałaś sobie świetne ubrania! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne ubranka,ja nie brałam udziału w żadnej współpracy :)
    zαρяαszαм C:
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak dla mnie dopóki współpraca jest bardzo przyjemnym dla blogerki dodatkiem, nie głównym powodem, dla którego istnieje jej strona, to wszystko jest jak najbardziej w porządku. Kto nie chciałby być doceniony? Mi też bardzo podoba się ten crop top :)\
    ceny: spódnica 7,66$, top 3,10$, crop top 3,91$
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dla mnie współprace są świetne, dopóki autor bloga nie prosi pod każdym komentarzem u kogoś o kliki. Świetne zdjęcia. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. spódniczka wymiata!
    agattax3.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję współpracy, bardzo podoba mi się ta biała spódnica, kliknęłam (jest za 7.66$) :) Mam prośbę - mogłabyś kliknąć w któryś z moich linków z Dressgal?

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. kliknęłam i odczekałam 30 sekund :)
    powodzenia ze współpracą ;)
    cudne ciuszki <3
    MÓJ BLOG: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładna sukienka ale szkoda że przyduża. Też mam często problem, że przychodzą mi przymałe rzeczy, albo przyduże :/

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybrałaś świetne ciuszki!
    Poklikane :)

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. sama mam jedną współpracę z firmą LUCLUC :)
    mi bardzo się to podoba
    udanej współpracy!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  52. Poklikałam w linki i obserwuję :)
    Poklikasz też u mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog ;) mamy takie same blogi jesli chodzi o tematykę :) Niestety ja zaczelam niedawno i nie powodzi mi sie jeszcze tak jak Tobie ;( dlatego tez gratuluje ! zapraszam do wspolnej obserwacji www.brenodella.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja właśnie dopiero zaczynam współpracę z firmą Dresslink :) Poklikane!
    crop top: $3.91
    spódniczka: $7.66
    sukienka: $3.10
    Cz mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście u mnie? Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne ciuchy wybrałaś :)
    Ja na razie nie mam żadnej współpracy i nie podejmę jej do roku założenia bloga :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. What a nice and interesting blog!! Great posts!
    Wanna follow each other on gfc? Let me know!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny Crop Top :* Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczne rzeczy dostałaś, też ostatnio mam słabość do bieli, szczególnie ta biała spódniczka mi się szalenie podoba. :)
    ja raczej na taką współpracę nie mam szans, bo to generalnie nie pasuje do mojej tematyki i trochę zazdroszczę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne ciuszki i super blog ;) udanej współpracy!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również jestem "w trakcie" współpracy z dresslink. Nie jest to też trudne, ale denerwuje jak od razu każdy zakłada bloga dla darmowych ubrań.. ;/ Świetne ciuszki :* Poklikałam♥
    *
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/08/germany-dresslink-speciall-wishlist.html#comment-form Bardzo proszę o kliknięcia♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie rozumiem takiej współpracy, ale poklikam, nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Btw
    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Już troszkę się podszkoliłam w sprawach z firmami (a raczej ty mi pomogłaś) :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/08/idz-do-przodu-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie blogi pisanne z pasji ktore sie rozwijaja moga miec kazdy post sponsorowany. Ale kiedy widze 12 latki z 20 subskybcjami i 5 sponsorami to az mi sie smiac chce....
    Fajne ciuszki :))

    Zapraszam; http://vframlii.blogspot.nl/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Nice post :) Kiss kiss from France, *-* Sand. *-*

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczna stylizacja :)
    poklikałam we wszystko
    Czy możesz poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Beautiful items! I love the dress!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  68. To dobrze że pierwsza paczuszka przyszła dobra :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne rzeczy :)
    crop top $3.91
    tunika $3.10
    spódnica $7.66
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny ten crop top! :) Bardzo mi się podoba ^^
    We wszystko poklikałam :))
    Ceny:
    Crop top - 3.91$
    Sukienka - 3.10$
    Spódniczka - 7.66$ na promocji
    Mogłabyś poklikać również u mnie? Będę Ci bardzo wdzięczna. :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Crop top mega ♥ poklikane
    Jak spodoba ci się mój blog będzie mi miło jak zaobserwujesz :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne rzeczy! Uczciwie poklikałam w linki, czy mogłabym liczyć na to samo u siebie? :)
    Zapraszam do siebie:
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja nadal nie rozumiem o co chodzi z tym klikaniem :P hehe Ale fajnie, że podjęłaś współpracę i że dostałaś jakieś rzeczy. Są bardzo ładne, unikatowe dokładniej rzecz ujmując, u nas nie można spotkać takich ciuszków ;)

    OdpowiedzUsuń