22 lip 2015

How to be a dog?

Hej :) Tytuł może trochę mylący, troszkę zaskakujący. Po co? Żebyście przeczytali posta, a nie pisali głupie komentarze: "świetny blog" i dodawali "kopiuj wklej" na każdego bloga. Mimo, że rzadko przeglądam gazety, pewnego wieczora wzięłam jedną do ręki (jakiś dziennik), żeby zaczerpnąć pomysł na posta. I rzeczywiście, na pierwszej stronie przeczytałam o kierowcy, który naumyślnie rozjechał psa. Zastanawiałam się, jakim trzeba być człowiekiem, żeby coś takiego zrobić? Podobno kierowca specjalnie zmienił pas ruchu, żeby potrącić tego bezbronnego psiaka (leżał na ulicy). Tylko dla zabawy? Zmiażdżył mu kręgosłup i miednicę, wkrótce wolontariusze musieli go uśpić. A jednak, na naszej planecie zawsze znajdą się ludzie nieludzcy... Psy to przyjaciele, podobno najlepsi przyjaciele człowieka. Dotrzymują mu cały czas towarzystwa, tęsknią za swoimi opiekunami, kochają ich (wiem z własnego doświadczenia, mój Peszek, gdy tylko mnie nie ma przez pięć minut, np. bo jestem w sklepie, gdy tylko mnie zobaczy, dosłownie skacze z radości!), szanują, bronią (np. przed złodziejami). Psy mają dużo zalet, a za to wszystko chcą tylko dostać pokarm i najważniejszą rzecz, miłość. Niestety na tym przykładzie udowodniłam Wam, że niektórzy znęcają się nad swoimi przyjaciółmi. Ciekawe, jak by to było, gdyby ten piesek był człowiekiem, potrafił mówić. Co by mu wtedy powiedział? Nie bez przyczyny poruszam ten temat, na jednym z blogów widziałam (i przeczytałam haha) posta o akcjach charytatywnych dla zwierząt. Jednym kliknięciem można nakarmić głośnego psiaka (za sprawą sponsorów). Można też wpłacać pieniądze, oglądać reklamy sponsorów itp. Jest wiele takich sposobów pomocy psom. Może Ty pomożesz dziś jakiemuś pieskowi? Karmimy psiaki - Na tej stronie możecie pomagać bezdomnym zwierzakom. PS dzisiaj nietypowe zdjęcia, nie miałam żadnej sesji do wstawienia, dlatego kilka zdjęć makro i kotek (jakość słaba, robiłam innym aparatem).







A co Wy o tym myślicie?

90 komentarzy:

  1. Też nie raz zastanawiałam się jaki trzeba być człowiekiem żeby zbić, przejechać psa! To jest straszne! Na tej stronie, którą podałaś już nie raz pomagałam psom :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Powymieniam się szczerymi komentarzami i obserwacjami: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórzy ludzie chyba nie mają serca. Albo mózgu. Albo obu.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można być takim podłym... Śliczne zdjęcia!
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie co kreuje takich 'ludzi', którzy mają w sobie tak okrutne cechy... Karma zawsze wraca.
    Czasem aż pragnę żądać przywrócenia kary śmierci... Strach słuchać i czytać jakie potwory żyją z nami na Ziemi.
    Pomaganie to rzecz święta i najpiękniejsza chyba ze wszystkich.
    Pomagajmy! Zamiast stracić - zyskamy.

    Poklikaj, jeśli możesz. Odwdzięczę się :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak można zrobić coś tak strasznego. Przecież psy to też stworzenia, czują i cierpią :(
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierze czasami w ludzi, na takie zachowanie nie ma juz nawet słów...
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakim trzeba być idiotę i debilem żeby zrobić coś takiego? Niech temu człowiekowi przydarzy się to samo... Zobaczy jakie to fajne.
    ---------------------
    Proszę o kliknięcie w chociaż jeden link u mnie :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wedłuyg mnie powinni przejechać tą osobe i na dodatek potem drugi raz, na wsteczbnym ;)
    Nie wierzę w ludzi!

    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię ludzi którzy podnoszą rękę na zwierzęta i też nienawidzę osób którzy krzywdzą kobiety.
    Zapraszam ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzka głupota nie zna granic. Jak można dla zabawy kogoś rozjechać..Powinno mu się zrobić to samo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama wpłaca często pieniądze na schronisko, kupuje karmy, koce, pluszaki.. :)
    A co do tego człowieka, no cóż. Ja bym teraz chętnie przeczytała w gazecie jak to jego ktoś potracił. Tylko, że ja nie uśpiłabym go a dała mu umierać w agonii. Nie mam słów na takich ludzi, więc wybacz. Po prostu włączył mi się morderczy tryb :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa co by zrobił ten człowiek gdyby odmieniły się role.
    Gdyby ktoś go miał zamiar umyślnie przejechać, jakby się wtedy czuł.
    Sama mam 2 psy, które dają mi tyle radości, miłości, szczęścia :)
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ludzie nie myślą, co psy muszą czuć. Porzucają je na parkingach, zagładzają, spalają żywcem. Nikt im tego nie zabroni. Nie zostaną za to ukarani. A to zabijanie. Umyślne.

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  16. Wciąż trudno mi uwierzyć, ze tacy ludzie istnieją. Mam nadzieję, że kiedyś spotka ich za to kara. Ja wysyłam co miesiąc pieniadze na karmę dla schroniska w Kobarewicach.
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę...mam nadzieję, że tego kierowcę spotka jakaś odpowiedzialność lub też zła karma do niego wróci. Poza tym, nigdy nie słyszałam o tej stronie z końca Twojego posta, dzięki, że o niej wspomniałaś :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się tylko co taki człowiek ma w głowie rozjedżając bezbronne zwierzę :/
    Przecież ten pies nie był niczemu winny :/
    A każdy ma prawo do życia -,-
    Ja wspieram akcje pusta miska :*
    Zapraszam!
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie znęcanie się nad zwierzęciem to tak jak nad człowiekiem
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To okropne, że na świecie są tacy ludzie. Straszne jest też to, że te stworzenia są zabijane dla "zabawy".
    KLIK¦

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak można zrobić krzywdę zwierzakowi? Nie rozumiem takich ludzi, który niszczą życie zwierzętom.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za pomoc i obserwacje. Również obserwuję :)

    Zapraszam do nas:)
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio ktoś umyślnie otruł psa mojej znajomej. Zwierzak biegał po podwórku, zaczęło dziać się z nim źle, aż weterynarz stwierdził, że trzeba go uśpić, bo nie ma dla niego nadziei. Właściciele podejrzewają, że ktoś mógł wrzucić jakąś trutkę przez płot. To straszne, co robią niektórzy ludzie. :c
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To był potwór, a nie człowiek....

    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam, że zwierzęta także mają uczucia i należy je szanować, dlatego też od paru lat jestem wegetarianką :)
    A zachowanie tego faceta, który specjalnie przejechał psa, jest bestialstwem i jest tak jak napisałaś po prostu nieludzkie.
    xoxo // http://laideurx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia, zwłaszcza kociak- cudowny! :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest straszne... kocham całym sercem wszystkie zwierzęta i naprawdę, aż zbiera mi się na płacz, gdy słyszę o takich potworach, którzy potrafią wyrządzać taką krzywdę bezbronnym psiakom. Skoro nie mają uczuć, a ich działania przepełnia obojętność i 'dobra zabawa' to dla mnie nie są ludzie. Tak wiele się słyszy teraz o takich sytuacjach. Dla mnie to jest po prostu chore i nie potrafię wciąż uwierzyć w to, że takie osoby chodzą po ziemi. Brak słów.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy, przenigdy nie rozumiem tak okrutnych ludzi(?) w sumie nie wiem, czy da się kogoś lub raczej coś takiego nazwać człowiekiem. Psy, jak i również inne zwierzęta są przyjaciółmi człowieka. To, że czasami pogryzą jest tylko spowodowane głupotą ludzką, ponieważ specjalnie zaczepiają np. psa, a potem panika i uśpienie go...
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wierze w ludzi. Naprawde. Nie mogę uwierzyć, że są tacy ludzie na świecie,którzy tak po prostu robią krzywdę.
    Sama pomagam na "karmimy psiaki"
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzie nie mają serca... Nie wiem, jakim trzeba być idiotą żeby rozjechać jakiekolwiek zwierzątko z premedytacją.
    Ale karma do niego wróci, zawsze wraca. Często do Ciebie zaglądam, bo bardzo ciekawie piszesz, a dopiero dzisiaj zaobserwowałam :P Nie pogniewam się, jak również mnie zaobserwujesz.
    Pozdrawiam, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Biedny psiak ;/ nie rozumiem takiego postępowania to takie bezduszne ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak można zrobić coś takiego specjalnie?! Jacy ludzie potrafią być okropni :(

    Zapraszam na mój kanał - klik
    Film o wakacjach!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pieski to najlepsi przyjaciele, nie rozumiem ludzi którzy nie potrafią obdarować ich miłością albo chociaż szacunkiem.

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może dlatego, że Olga nie jest profesjonalną modelką :p
    Ja uwielbiam psy i nie rozumiem jak można zrobić coś takiego...

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie rozumiem takich ludzi . To jest idiotyzm !!
    Zapraszam również do mnie :) http://nooordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham psy! ♥ ♥ ♥ A tacy ludzie są dla mnie straszni, w ogóle nie powinno być takich ludzi na świecie! -.- Zapraszam na wakacyjny mix zdjęć → klik! *w* POZDRAWIAM i życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozumiem ludzi, którzy są w stanie wyrządzić krzywdę zwierzętom. Kilka lat temu znajomy mojego ojca potrącił mojego psa... gdy znaleźliśmy go na drodze przeżyliśmy szok. Jeśli przejechał go "przez przypadek" to moim zdaniem powinien przynajmniej dać nam znać, bo dobrze wiedział, że to nasz pies... A chodził po drodze dlatego, że wtedy w naszej wsi praktycznie każdy zwierzak łaził wolno i wszystko było cacy. Niestety tak to już jest z niektórymi osobami...

    Piękny kot. <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie rozumiałam jakim trzeba być człowiekiem żeby zrobić jakąkolwiek krzywdę zwierzęciu. Tacy ludzie naprawdę nie mają uczuć, to świadczy tylko o tym, że brakuje im serca. Nienawidzę jak ktoś macha ręką na jakieś zwierzę i traktuje go jak śmiecia. Przecież to również żywe stworzenia, które stworzył Bóg i które ma takie samo prawo do życia jak ludzie...
    Piękny post.

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Codziennie w internecie spotykam się z okrucieństwem ludzi wobec zwierząt i za każdym razem zastanwiam się, jakim trzeba być człowiekiem zeby krzywdzić biedne i bezbronne zwierzę, które nie pragnie niczego innego jak jedzenia i miłosci, jak sama to ujęłaś. Osobiście nie wyobrażam sobie podnieść ręki na jakiegokolwiek zwierzaka. A co do akcji związanych z pomocą psiakom przez internet. Jest to świetna sprawa, sama często klikam w różne linki na stronach poświeconych pomocy zwierzakom. Dla nas to kilka sekund, a ta psiaków szansa na lepsze życie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. odkąd tylko pamiętam, marzę o psiaku - labradorze, który zapełniłby otaczającą mnie pustkę. Niestety moja rodzina nie jest ze mną w tej kwestii zgodna. bardzo ładny, skłaniający do refleksji post :)

    imhusky.blogspot.com -> post o spotkaniu z internetową przyjaciółką KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe zdjęcia :))
    Konkurs------->Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Też się zastanawiałam jakim trzeba być człowiekiem, żeby to zrobić!
    Słyszałam dużo o tej stronie, jest super.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wyobrażam sobie nawet, jakim trzeba być potworem by zabić bezbronnego psa...
    Dobrze, że w internecie są takie akcje!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  45. super blog, zapraszam do siebie: http://roziecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Między innymi dlatego przeszłam na weganizm. Bo szanuję każde życie i nie chcę przyczyniać się do cierpienia żadnego zwierzęcia.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajnie blogujesz! Będę zaglądać częściej.
    Zapraszam do siebie. Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz. http://aleksandrabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie zachowanie jest żałosne i straszne. Nie wierzę w ludzi, jak można być tak podłym.
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Udanego dnia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Tytuł świetny! Sama nie wierze w ludzi, zazwyczaj boją się konsekwencji tego co zrobili ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  51. niedawno sama czytałam, jak właściciel kazał psu zostać w lesie, przyjeżdżał do niego co kilka dni aż w końcu przestał...a pies prawie zdechł z wycieńczenia, nikomu sie nie dał zabrać bo mu tak jego pan kazał, żeby został...to jest po prostu straszne. na szczęście zjawił się weterynarz, który zabrał psa z tamtego miejsca..nie pomijając, że później trzeba psu naprawiać psychikę...

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Czasami ludzie zamieniają się w zwierzęta, choć niektóre zwierzęta są milsze od człowieka. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne zdjęcia. Nie którzy ludzie nie mają serca.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy nie zrozumiem ludzi okrutnych w stosunku do zwierząt...mam ochotę zrobić takiemu to samo!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też nie rozumiem jak można być takim złym człowiekiem :( A co do akcji karmimy psiaki to biorę w niej udział od dawna :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak zaczęłam to czytać... Łzy napłynęły mi do oczu.. Ludzie to potwory.. (nie mówię o wszystkich!) Jak można zabić psa.. Przejeżdżając go.. Jak by się ten człowiek czuł?
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne zdjęcia, cudowny blog, moze wspolna obserwacja? jezli tak to wpadnji na mojego bloga zaobserwuj i daj znac w komentarzu a ja od razu się odwdzięczę na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne zdjęcia!!
    aż się łezka w oku zakręciła!!
    Kliknij i przenieś się na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten kot na końcu jak na złość psom;D

    Ale teraz tak poważnie-też myślę, że krzywdzenie zwierząt jest czymś strasznym, do tego dochodzi fakt, że spotykane jest to na skalę masową. Całe szczęście, że istnieje bardzo dużo akcji przeciwko takich zachowaniom.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Niestety coraz większa bezduszność panuje. Ludzie nie mają poszanowania dla życia zwierząt, ludzi.. źle wypowiadają się o zmarłych. Ja nie chce żyć w takich czasach!

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Gdyby więcej mówiło się o akcjach dla zwierząt, pewnie więcej ludzi dawałoby pieniądze na schroniska itd, jednak wszyscy jak mają wybór to wolą wesprzeć chore dziecko, które umiera. Myślę, że trzeba znaleźć fajny sposób na ratowanie losu zwierzaczków, dzięki czemu dostaną pomoc od wielu ludzi :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful photos!

    Please join the giveaway on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/watermelon-jollychic-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Widzisz na świecie są tacy ludzie,bez serca.Nie rozumiem ich,przecież zwierzęta też mają uczucia.Kochają,cieszą się,żyją!

    donut-worryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. pies to prawdziwy przyjaciel człowieka i nigdy nie zrozumiem osób, które znęcają się nad tymi zwierzętami (w sumie to nad jakimkolwiek zwierzęciem) :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Sliczne zdjęcia:D
    zapraszam
    /beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Mówią,że pies to najlepszy przyjaciel człowieka! zgadzam sie z tym!
    zapraszam do mnie everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Niektórzy najwidoczniej nie mają serca.. przykra ta sytuacja i naprawdę nie wiem co temu człowiekowi ten biedny psiak zrobił, że wyrządził mu taką krzywdę. Niestety czasem nie da się nic poradzić na takich ludzi. Świetny post, naprawdę mnie zainteresował, ponadto bardzo ładne zdjęcia:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  68. Psu również należy się pomoc/zwrócenie uwagi na niego, w końcu jest to żywa istota! Nawet jeśli nie przepadamy za psami, to nie przechodźmy obok nich obojętnie. Zawsze można zawiść psiaka do schroniska, to nic nie kosztuje, a zaoszczędzimy pieskowi błąkania i zapewnimy mu szansę na nowy dom.

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ludzie to potwory coraz częsciej się o tym przekonujemy :(


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. NIe wiem jak można być takim podłym :(

    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Swietne ujecia :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale słodki kociak ♡

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne zdjęcia, nie wiem jak można być takim człowiekiem i specjalnie, dla zabawy zabijać biedne zwierzaki
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Genialne zdjęcia :) Tak, pies to najlepszy przyjaciel człowieka, sama coś o tym wie. Aktualnie waham się czy przejść na wegetarianizm. Zapraszam na Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  75. jeeeejku jestem zakochana w tych zdjęciach ! <3<3<3

    może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie rozumiem ludzi, którzy zachowują się gorzej niż potwory tak taktując zwierzęta... brak słów

    zapraszam izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. ludzie byli brutalni, i raczej już tacy pozostaną. W głębi duszy, mam taką nadzieje, że ci wszyscy ludzie którzy wyrządzili krzywdę dla bezbronnych zwierząt poniosą ostrą karę za to.

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Zupełnie nie popieram tych szaleńców. Umyślnie zabijać zwierzęta? To nie do pomyślenia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie rozumiem jak można być tak nieczulym. Czasem zwierzęta są lepsze od samych ludzi
    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  80. Mieszkam na wsi, więc często widzę porzucone psy, które ludzie z miasta wywożą na wieś myśląc, że pies nie przeżyje. Nigdy nie zrozumiem takiego postępowania.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Tacy ludzie to nie ludzie. Nie rozumiem jak można traktować tak zwierzęta. -.-
    Zdjęcia fajne. Podobają mi się. I kotek XD
    Zapraszam do mnie. Onlyourheaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie zeszytów, będą Ci umilać szkołę na pewno :)

    KONKURS -- >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  83. Jakim zwyrodnialcem trzeba być, żeby robić takie okropne rzeczy... Zwierzęta mają w sobie więcej empatii niż ludzie :P I więcej miłości.

    Zapraszam do mnie, dopiero rozpoczynam swoją przygodę: http://fragile-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń