7 lip 2015

Hate summer

Hej :) Zastanawialiście się kiedyś, czy są osoby, które nie lubią lata? Może to dziwne, ale wcale nie jest ich mało... postaram się znaleźć dziś kilka powodów, dla których lato wcale nie jest przyjemne, a wręcz uciążliwe. No i poszukam też "pozytywów", chociaż ich nie trzeba tak długo szukać, bo niektóre od razu przychodzą na myśl. I wreszcie zastanowimy się, dlaczego ktoś woli np. zimę, jesień. Post troszkę nietypowy, ale aktualny, w końcu mamy teraz falę największych upałów w Polsce i w ogóle w Europie. Czy da się jakoś zaradzić takiej wysokiej temperaturze? Przy okazji przepraszam za taką długą przerwę, nie miałam jak coś napisać do Was, taka wakacyjna sytuacja :) ale nie martwcie się, teraz postaram się pisać częściej. Przypominam o konkursie fotograficznym, jeśli chcecie wziąć udział (czasu jest baaardzo dużo), kliknijcie w "Konkurs" w menu na górze strony. Wydaje mi się, że z tym "paskiem na górze strony" będzie dużo wygodniej znaleźć Wam potrzebne rzeczy na moim blogu, bo są już odpowiednio posegregowane. Już niedługo kolejna sesja zdjęciowa (mam nadzieję) znowu z Iloną (albo Kasią, ale to się jeszcze uzgodni). Na przyszłość muszę pamiętać, żeby sprawdzać pogodę, bo jak jest już trzydzieści stopni na termometrze, nie ma sensu iść w plener, jeszcze na pełnym słońcu... A teraz przechodzę do myśli głównej :)



1. Jest za gorąco.
Można by powiedzieć, podstawowy problem. Większość ludzi nie potrafi wytrzymać temperatury ponad trzydzieści stopni, bo albo duszno, albo za gorąco, albo ciśnienie nie takie. To dotyczy głównie tych osób starszych, ale "młodsi" mają "niezłą radochę", trudno jest w takiej temperaturze funkcjonować poprawnie, z czoła cieknie pot, mięśnie odmawiają współpracy...
2. Trzeba cały czas pić.
Czy tylko ja tak mam, że dosłownie wszędzie muszę ze sobą w wakacje zabierać napoje? Nawet jak jadę na przejażdżkę, powiedzmy dziesięć minut, zawsze zabieram coś do picia. W gorąco dni trzeba po prostu dużo pić, bo woda się z nas "wylewa" także w postaci potu. Normalne, ale uciążliwe...
3. Opalanie.
"Jak oni mogą leżeć cały dzień na słońcu i nic?" albo "Trudno mi wyleżeć pięć minut, a co dopiero godzinę na tym słońcu, a oni to lubią?". Ja też się dziwię takim osobom, jak byłam mała lubiłam się wylegiwać na słońcu, ale z wiekiem zaczęło mnie to męczyć. No i do tego dochodzą jeszcze poparzenia po słońcu (każdy to zna, jak np. cały dzień spędzał, zrywając truskawki, maliny itp.)...
4. Robale.
Kto lubi, kiedy mucha siada mu na ulubionej potrawie? Albo kiedy jedziesz rowerem i nagle coś ci wpada do oka? Niektórzy pryskają się jakimiś dziwnymi substancjami, przekonani, że nie będą już ich atakować komary (dziwnie to brzmi haha), no a później się okazuje, że to nie działa, że swędzi, a nawet piecze. Ja najbardziej nie lubię, jak w gorące dni latają różnorodne takie "robale" w powietrzu...


1. Wakacje.
Pewnie Wy znaleźliście więcej powodów, dla których lubicie lato, jednak ja za tą porą nie przepadam, dlatego ma tylko jeden, ale solidny (hahaha) powód. Wakacje - odpoczynek od nauki. Tylko jak odpoczywać, jak na dworze takie temperatury?

A Wy jakie macie "za" i "przeciw" lata?
Letni konkurs klik


89 komentarzy:

  1. Wiem o czym mówisz, również nie przepadam za latem. Mimo wszystko staram się cieszyć czym tylko mogę. Do wad dodałabym jeszcze te wszystkie robaki, komary, muchy itd.

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rzeczywiście, zapomniałam :D zawsze jak jadę na rowerze coś mi musi wpaść do oka haha :D

      Usuń
  2. Lato ma dla mnie więcej zalet a jedyne wady to komary i upały :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie za gorąco, no ale można popływać ;) opalanie się jest ogromnym plusem
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://oczamihumanistki.blogspot.com/2015/07/life-is-brutal-1-pogoda.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Za gorąco, zbyt dużo strasznych robaków.!
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i kreatywny pomysł na ppost, chyba sama go też wykorzystam :D
    Za - wakacje, kapiele w jeziorach/basenach itd.
    Przeciw - uciążliwe owady!

    Zapraszam do mnie → http://igajab.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię lato, ale z drugiej strony nie. Te wszystkie robale ;_;.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Uhh, ja też nie lubię lata. Jestem zdecydowanie wiosennym skowronkiem :). Ten upał i robale. Okropieństwo.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod każdym napisanym przez Ciebie punktem. Chociaż z drugiej strony lubię lato, ale takie typowo polskie - gdy temperatura nigdy nie przekracza 25 stopni w południe. A jako argument "za" latem, mogę dodać letnie wieczory - są przyjemnie chłodne, ale nie na tyle by zmarznąć, uwielbiam spędzać wtedy czas poza domem :3

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię lato, i mi jakoś nie przeszkadzają upały, słońce i to że trzeba dużo pić. Robale- hmm.. są uciążliwe, ale jednak dodają tej porze roku taką naturalność♥ Ale każdy może mieć inne zdanie.
    Pozdrawiam♥
    Oto mój blog- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie największym problemem w lato są robaki. Jest ich mnóstwo...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubie jak jest gorąco ale nie nawidze jak spływa ze mnie wszystko to jest okropne
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Robale są najgorsze a najbardziej komaryyyy fuuu
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie znoszę wszelkich owadów, szczególnie tych, które kąsają.

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Za: Nie trzeba się grubo ubierac,sa swieze owoce, wakacje, cieplo, można sie opalac, dłuzszy dzien, mozna schudnac, bo nie ma sie apetytu. Przeciw: Komar, pajaki, golenie nóg, muchy, za duszno, burze, wiązanie włosów (jezeli sa dlugie), oparzenia (za duzo sloneczka). Hm, chyba tyle, nie przychodzi mi nic wiecej do główki :c
    Obserwujemy? Daj znac u mnie :)
    http://karolazzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsze są owady - muchy, które wlatują do domu nawet, gdy tylko na chwilę uchyli się drzwi i przeklęte komary ;/
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie najgorsze są robale nienawidzę ich wręcz, ja nie wiem dlaczego kocham jesień zdecydowanie najlepsza pora roku aw, świetny post
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Komary i uciążliwa temperatura - okropne. Nienawidzę też gdy słońce bardzo pali. Po dzisiejszym dniu wyglądam jak indianin xdd.

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Komary faktycznie są okropne, ale reszta to kwestia przyzwyczajenia. A pić trzeba cały rok, nie tylko latem :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w przeciwieństwie do ciebie kocham się opalać :)

    BLOG--->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim głównym 'przeciw' są komary. Nienawidzę tych gnojków! Nie dość że ich ukąszenia straszliwie swędzą to jeszcze budzą mnie swoim "bzzzzzzy.."
    Podobnie jak ty nie lubię się opalać. Nawet gdybym chciała mam uczulenie na słońce, także ten..
    Z częstym piciem nie mam większego problemu - nie przeszkadza mi to.
    Znacznie lepiej czuję się zimą/wiosną. Także nie lubię zbyt wysokich temperatur.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oprócz robali jest idealnie
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oprócz robali, które w sumie w inne pory roku też się przytrafiają szczególnie, te których najbardziej nienawidzę czyli pająków :/ jest wszystko spoko ! ;)
    Zapraszam na Mój Blog -Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Jedyna rzecz, której tak naprawdę nie znoszę w lecie to te ROBALE. FUJ.

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajniusi blog. :3 Będę wpadać częsciej i dodaję się do obserwatorów. :3 Zapraszam także do mnie! :)
    hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  25. Przede wszystkim jestem zwolenniczką wiosny, a znajdę dużo wad lata ;>
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam lato! Jest to moja ulubiona pora roku. Kocham upały, opalanie się wakacje. Ahh lato to dla mnie najlepszy okres czasu. Wiadomo, że są komary i burze i wiele innych niedogodności ale cóż, nie zawsze jest wszystko idealnie haha! :*
    Świetnie napisany post, aż zaobserwowałam hah :*
    Pozdrawiaam!
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. No, robale są okropne! xd:(
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie robale to jedyny minus ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Plusy: masa wolnego czasu, nie trzeba zakładać miliona warstw ubrać, podróże!
    Zresztą, kocham lato!

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. Robale są ughh, bardzo, ale to bardzo okropne! Boję się ich, ale mimo to lubię lato :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kocham lato, uwielbiam upały, opalanie się :) Jednak, ne znoszę robaków - to największa zmora lata, jak dla mnie!
    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA PERFUMY Z ZARY! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. tez nie lubie wakacji......
    zapraszam http://goo.gl/4k6S2A

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny blog :) ciekawy wpis ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie stylled.blogspot.com ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog :3. Będę wpadać częściej.
    http://perel-paula.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lato kocham pomimo tych wszystkich minusów <3
    Ale robale są naprawdę wkurzające XD

    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia !

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi w lecie przeszkadzają tylko robale :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nienawidzę robaków i upałów koło 40 stopni.
    ------
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jakoś nie lubie lata od małego i tak mi zostało.
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też nie lubię lata, wolę zimę :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.

    - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja mama się zalicza do takich ludzi! :D Ja natomiast lubię tą porę roku najbardziej :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio zbierałam porzeczki. Teraz nie mogę się położyć na plecach. Takie mam spalone.
    Upały lubię jedynie nad jeziorem w innym wypadku jest to irytujące. No i robaki. Lato=robaki A to przekreśla lato jako ulubioną porę roku.
    Obserwuję. Zajrzysz do mnie?
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie piękne zdjęcie ! :O Śliczne. Moja przyjaciółka nienawidzi lata, a kocha zimę :) Czasem wydaje mi się to smieszne, ponieważ ja lato uwielbiam ! :) Słońce, baseny, wycieczki, opalanie, czas wolny, gra w siatkówkę na plazy itp . Coś pięknego :) mogłabym tak całe życie. Bardzo fajny post!. Ciekawy blog. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lubię lato :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam lato. To moja ulubiona pora roku.
    Zapraszam do nowego posu i klikania w poprzednim, za poklikanie oddaję dwa komentarze :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/teen-wolf-nastoletni-wilkoak.html

    OdpowiedzUsuń
  47. ja kocham lato ! :) jedyne czego w nim nie lubię, to robale haha :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nie przepadam za latem. przy tych temperaturach trace jakakolwiek chec do robienia czegokolwiek. i wszystko dziala na chwile - zimny napoj, chlodny prysznic. pozniej jest to samo. zima za to moge sie cieplo ubrac, przykryc kocem i polozyc laptop na kolana i jest idealnie.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. a ja właśnie uwielbiam lato, można chodzić w krótkich spodenkach zwiewnych sukienkach. jest jasno od samego rana po samą noc praktycznie, jest cieplutko i można spedzać czas na dworze z przyjaciółmi
    zapraszam :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie jesień. Wtedy nie jest ani ciepło ani zimno. Dla mnie - idealnie. : )
    No i kocham deszcz.♥

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ja uwielbiam lato, mogę spać do której chcę, nic nie muszę robić i przede wszystkim mam mnóstwo czasu na oglądanie seriali i czytanie książek, chociaż czasami brakuję mi szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubię gdy jest ciepło i można się pokąpać w basenie, ale kiedy temperatura jest grubo powyżej 30 stopni to robi się strasznie! No i te komary - najgorsza rzecz na świecie. Mimo wszystko lato jest moją ulubioną porą roku ;)
    Pozdrawiam

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  53. w od zeszłego roku nie mam wakacji, po skończeniu technikum lato już nie jest tak wesołe. a to z powodu pracy :) ale i tak zdecydowanie wolę lato niż zimę - nie znoszę zimna!

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tak to uwielbiam lato, ale właśnie robale to masakra!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwacja za obserwację?

    Odpowiedz na moim blogu :)

    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja chyba wyrobiłam sobie jakiś system obronny przed latem, bo po dłuższym pobycie na słońcu mam wysypkę na rękach
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  58. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Ja uwielbiam lato za to, że mogę się opalić ; D
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. paulinqq.blogspot.com
    ja nie lubię lata za te wszystkie robaki, są okropne:(

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja lato uwielbiam, ale te (tak jak wymieniłaś) upały, robaki są dla mnie okropieństwem . :D
    Ja nie potrafię się opalać, po prostu nie i koniec, dla mnie lepiej jest spędzić cały dzień w wodzie.
    Zawsze gdy mam wyjść z wody zasłaniam się ręcznikiem, pomimo tego i tak jestem opalona.. :D
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja kocham lato, bo w końcu mam dużo wolnego czasu oraz nie muszę przejmować się nauką. W dodatku często świeci słońce i można robić mnóstwo rzeczy, których nie można robić w zimie. Ja widzę więcej pozytywów :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  63. A ja kocham lato <3
    mylifexx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Robale sa w tym najgorsze!!!! Bleeee. Najbardziej brzydze sie pająków i różnych dużych owadów bąkopodobnych :D
    Jednak ja kocham lato, bo jest to jedyna pora kiedy mozna wypoczac od szkoly, 1 lipca mam urodziny + bywaja dni kiedy jest po 22 stopnie czyli nie za zimn, nie za ciepla i jest cuuudownie! :)
    Moglabys mi podarowac 2 klikniecia w sukienki u mnie w poscie? :) Bede wdzieczna :)
    Pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam lato i uważam, że jedyna wada to, że trwa za krótko i często jest za zimno niż powinno być:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Lato to moja ulubiona pora roku, głównie dlatego, że nie muszę nosić grubych, ciepłych ubrań, a poza tym, dlatego że uwielbiam krótkie spodenki, kombinezony i crop topy ;)
    (dziękuję za komentarz♥)
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten pasek u góry faktycznie jest wygodny i w ogóle bardzo ładnie wygląda :) Ja znacznie bardziej wolę zimę, nienawidzę upałów, bo jest mi naprawdę trudno wytrzymać :/ poza tym masa komarów! oj tak wakacje to największy plus lata :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  68. Moja skóra i ja nienawidzą lata, kocham jesień ♥ jak dla mnie jesień jest najlepszą porą roku, opadające liście i deszczyk :P
    Pozdrawiam i obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Kocham lato, bo ciepełko i lekkie ubrania <3 ale zgodzę się co do robaków, fuuu ;/

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ludzie zaczęli narzekać na temperatury i bum, hand juz zleciały o całkiem sporo kresek... Wczoraj np. słupek zatrzymał sie na 18 stopniach. Ja tam lubie lato, przede wszystkim przez wakacje, ale tak- wszelkie robaki sa wstrętne
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  71. Robaki są faktycznie obrzydliwe. Lubię lato, ale gdy jest poniżej 30 stopni.
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja ciężko znoszę upały. Szczerze wolę, gdy na dworze panuje optymalna temperatura od 15-20 stopni.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za komentarz na moim blogu.:) Jeżeli jesteś chetna na wspólną obserwację, to zostaw komentarz u mnie.:)
    Jeżeli chodzi o lato, to je uwielbiam, kiedy tylko skończy mi się sesja egzaminacyjna, bo nienawidzę uczyć się w wysokiej temperaturze!

    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. W sumie ja mam dwa plusy, można chodzić na baseny i jest wolne! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Jejku ile masz minusów, ja uwielbiam lato! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. A mi tam lato nie przszkadza :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. najbardziej nie lubię upałów ;)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Mnie tam nic w lecie nie przeszkadza :) Nawet robale :P

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tam kocham lato i nie widzę w nim żadnych negatywnych stron :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  80. Co do lata to mam i plusy i minusy. Jednym z większych minusów są latające robaki,które strasznie często wieczorem wplątują mi się we włosy,to jest straszne. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Chyba największym plusem są wakacje w lecie. :D

    OdpowiedzUsuń
  82. za- najpiękniejsza pora, wakacje, spokój, możliwość wypoczynku. natomiast przeciw- stanowczo za gorąco!
    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń