31 lip 2015

#2 Trip to...

Zamość
Korzystając z wolnej chwili (ale nie z dobrej pogody hahaha), postanowiłam po raz kolejny zwiedzić Zamość. Przy okazji każdej wizyty warto przyjść na rynek, zjeść pyszne i tanie jedzenie w restauracji, nakarmić gołębie, zobaczyć kilka galerii sztuki. Tym razem jednak skupiłam się w większości na ZOO. Zdjęcia nie najlepsze, nietrudno zauważyć, niestety, deszcz i zachmurzone niebo troszkę przeszkadzały w naszej wyciecze. Jednak nie poddaliśmy się :) 


ZOO przebudowano. Jest teraz więcej zwierząt, szkoda tylko, że większość ucieka daleko od ogrodzenia albo nie ma jak wejść na wybieg, bo mają pozamykane bramy. Przypomniała mi się wycieczka do Białowieży, gdzie były "niewidzialne" zwierzęta (haha). No i w motylarni (nie wiem, czy to dobrze napisałam) trudno było wypatrzeć motyla... ciekawe, gdzie się schowały. A może przestraszyły się nowych gości? 


Nie mam pojęcia dlaczego zaczęłam od negatywnych wrażeń, przecież wyjazd się udał... Wielką zaletą jest różnorodność zwierząt, jak nie puchacze (są takie ładne!), to antylopy, surykatki, lwy itp. Trzeba tylko dużo chodzić, żeby to wszystko zobaczyć, ale to dobrze, spacer tylko dodaje uroku wycieczce, po kilkugodzinnej jeździe samochodem.






Poza tym, ogromnym plusem jest możliwość dowiedzenia się więcej o mieszkającym na wybiegu zwierzęciu :)




A teraz część druga, czyli rynek. Kiedy tylko się wchodzi na te brukowane uliczki, wydaje się, jakbyśmy przenieśli się w czasie! Jest po prostu ślicznie :)











Według mnie warto zwiedzić Zamość, jest wiele ciekawych miejsc, na dodatek można się przenieść w czasie, tak, jak w Kazimierzu :) Miałam dodać krótki filmik, ale coś się popsuło (haha, no tak) i nie da się go włączyć. A i jeszcze jedno, ostatnio napisała do mnie przedstawicielka marketingu ze sklepu internetowego Dresslink. Proszę o poklikanie w linki, to moja pierwsza współpraca :)

WISHLIST


Womens Fluorescent Green Pleated High Waist Skater Tutu Skirt Short Mini Dress KLIK

Summer Fashion Casual Slimming Women Elastic Waist Pineapple Print Fringe Beach Hot Shorts KLIK

Women New Fashion Summer High Waist Denim Shorts Retro Casual Jeans Plus Size Shorts KLIK

Angvns Lady Women Sweet V-Neck Sleeveless Sundress Dot Casual Party Pleated Dress With Belt KLIK

New Fashion Stylish Lady Women Sleeveless O-neck Chiffon Party Dress KLIK

Women's Casual Pencil Pants Slim Long Trousers FINEJO KLIK

Pamiętajcie, żeby KLIK był ważny, trzeba odczekać 30s :)

Podajcie ceny 5 rzeczy w komentarzach, a ja wybiorę 7 osób, które polecę w następnym poście.



107 komentarzy:

  1. Zdjęcia nie są takie złe :) Jak ja dawno nie byłam w Zoo, a z chęcią popatrzyłabym na takie zwierzęta! Oj piękny rynek tego Zamościa. Poklikałam w linki i odczekałam te 30 sekund ;)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, na pewno wycieczki były udane, poklikałam :D
    poklikałabyś z góry dziękuje i serdecznie pozdrawiam♥

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/2015/07/kombinezony.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku jakieś Śliczne zdjęcia! :dd
    Chciałbym zobaczyć te zwierzęta na żywo. ! :^
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zwierzęta , naprawdę świetnie je uchwyciłaś ;)
    właśnie dodałam post z Chorwacji mam nadzieję że zajrzysz ;) http://xhellofridayx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3

    $ 5.07
    $ 6.64
    $ 3.72
    $ 5.99
    $ 9.69

    Proszę ;)

    Zapraszam na nowy post o systematyczności
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zwierzątka :D
    Kliknij TU
    albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Fajnie, że wypad się udał :) Poklikałam.

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow piekne zdjecia! Nigdy nie bylam w Zamosciu :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam w zamościu ale zdjecia zachęcają:) kliknięte i odczekane Pozdrawiam kasia aaa i obserwuje z przyjemnością:)

    Mineralny Świat Kasi

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju haha niewidzialne ZOO hahah rozśmieszyło mnie to i poprawiło humor :)
    Zapraszam do mnie, możecie poklikać w banery?
    Mój blog - seecreetivee KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia! Takie klimatyczne :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ZOO! Jejku zwierzeta to jest to! *-*

    Kolorowe leginsy - $ 9.69
    Spodenki w ananasy - $3.72
    Neonowa spodniczka - $ 6.64
    Zielona sukienka - $ 5.07
    Czerwona sukienka w biale grochy - $ 9.69

    Swietnej jakosci macie te zdjecia! Pozdrawiam! :)
    I zapraszam na nowy post z odpowiedziami na pytania :D

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze chciałam odwiedzić zoo :C
    No może kiedyś xd

    blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia. Nawet deszczowy Zamość wygląda pięknie. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, bardzo mi się podoba, za równo twój styl pisania, jak i wygląd bloga.

    Zapraszam również do Siebie- http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia .
    3.72 spodenki w ananski ♥
    5.07 zielona sukienka ♥
    9.69 sukienka w groszki ♥
    6.64 spódniczka ♥
    7.84 biała sukienka ♥
    http://ajlaandlizi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zamość! Zrobiłaś świetne zdjęcia! $ 5.07
    $ 6.64
    $ 5.99
    $ 9.69
    $ 3.72

    Dodaję się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie Zamość ma trochę za mało atrakcji:)
    spódnica - 6.64
    spodenki - 5.99
    sukienka w groszki - 9.69
    sukienka zielona - 5.07
    spodenki ananasy - 3.72

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie boskie zwierzaki *_* widoki też są super :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zwierzaki i zdjęcie :)
    spodenki w ananasy - US$ 3.72
    kolorowe spodnie - US$ 9.69
    czerwona sukienka - US$ 9.69
    biała sukienka - US$ 7.84
    jeansowe spodenki - US$ 5.99
    zielona sukienka - US$ 5.07
    neonowa spódniczka - US$ 6.64
    Poklikałam we wszystkie linki i w banner po boku, lubię pomagać i powodzenia w dalszej współpracy ze sklepem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O moje miasteczko ! Aż mi wstyd bo nie byłam jeszcze w tym odnowionym zoo, a rynek zgadzam się - jest piękny... chociaż mieszkać tam nie polecam ! :)

    spodenki -$3,72
    spodnie-$9,69
    sukienka biała-$7,84
    sukienka zielona-$5,07
    spodniczka - $6,64

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamość to ładne miasto :)
    sukienka $5.07
    spódnica $6.64
    spodenki $3.72
    spodenki jeansowe $5.99
    sukienka czerwona $9.69
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. No to miło, że wyjazd się udał. Polecam Zoo we Wrocławiu. Naprawdę sporo do pooglądania tam jest. W Zamościu nigdy nie byłem. Może nadarzy się okazja, żeby odwiedzić tę mieścinę :)
    P.S Czy trzecie zdjęcie, po rysiu, to ptasznik? T.T

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne zdjęcia i super zwierzaki z zoo. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super zdjęcia tych zwierzaków z zoo :)
    Poklikałam!
    sukienka - 5.07
    spodenki - 3.72
    shorty - 5.99
    sukienka - 9.69
    sukienka - 7.84
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tam jest,szkoda tylko, że pogoda tak średnio dopisała.
    kliknęłam w 1 link ;p
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Klikamy razem ? :D
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam kiedyś w Zamościu na wycieczce szkolnej i naprawdę piękne miejsce :)
    Śliczne zdjęcia zrobiłaś,zwierzaki są bardzo fotogeniczne :D
    zielona sukienka -$5.07
    spódniczka neonowa-$6.64
    biała sukienka-7.84
    spodenki-$3.72
    czerwona sukienka.$9.69
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie zdjęcia!
    Neonowa spódniczka jest mega ^.^
    sukienka -$5.07
    spódniczka-$6.64
    biała sukienka-$7.84
    shorty - $5.99
    spodnie - $9.69

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie zdjęcia zwierzaków są wspaniałe *.* jak ja dawno nie byłam w zoo :o ostatnio to chyba w zerówce hhaa xD. ale chętnie pozwiedzałabym ponownie ;). Nigdy nie byłam w Zamościu, wydaje się jednak być ciekawym miastem ;).
    gratuluję współpracy :) linki poklikane ;)
    zielona sukienka - 5,07$
    neonowa spódnizka - 6,64$
    spodnie - 9,69$
    biała sukienka 7,84$
    jeNSOWE SPODENKI 5,99$
    spodenki w ananasy 3,72$
    powodzenia :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia.
    $5.07.
    $6.64
    $3.72
    $5.99.
    $9.69.
    U mnie n/n
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja dawno w zoo nie byłam hah
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikane. Uwielbiam zoo....

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, zazdroszczę :)
    sweethings-and-more.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia! Faktycznie ten wyjazd musiał być udany :) Poklikałam we wszystkie możliwe linki i mam nadzieję, że trochę pomogłam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne zdjęcia. Zamość to piękne miasto. Szkoda, że jeszcze tam nie byłam :/
    Oczywiście poklikałam w linki :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tam nie byłam, ale moja siostra tak,na wycieczce. Ładne zdjęcia i poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pamiętam jak byłam w Zamościu w 3 klasie podstawówki. Widzę, że od tego czasu nic się nie pozmieniało. Dzięki za fotorelację. Pozdrawiam :-)
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać, że świetnie się bawiłam, Zamość to piękne miasto ;) I poklikałam, powodzenia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mieszkam w Zamościu, jeśli kiedyś jeszcze będziesz możesz napisać i możemy się zobaczyć :)
    Moje miasto jest piękne, ale uwierzcie, że gołębie czasami są na prawdę denerwujące!
    Musisz też pójść na nasz zalew, o zachodzie słońca jest ślicznie!
    obserwuje, buziaki:*

    luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie byłam jeszcze nigdy w Zamościu,ale fajnie byłoby tam wpaść :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie tam :) Poklikałam we wszystkie linki ;)

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam w Zamościu któregoś lata i taki deszczowy jak na twoich zdjęciach podoba mi się znacznie bardziej ;) Ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszamy częściej do Zamościa ;) Mieszkam w jego okolicach, ale chodzę tam do szkoły ;) Następnym razem jak będziesz, pisz, to może się zobaczymy ;p
    Co do zdjęć to naprawdę są cudne ❤

    Zapraszam + obserwuje ;*
    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia! Też muszę wybrać się do zoo. :D Poklikałam. Zrobisz to samo u mnie? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia <3 zapraszam do mnie
    Loveitmartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia <3 zapraszam do mnie
    Loveitmartha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne, klimatyczne zdjęcia :)

    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż to za zwierzątko na dwa zdjęcia pod rysiem? Masz rację Stare miasto wygląda super... ;) A co to za żółte chorągiewki ? Coś nie doczytałam ?

    Sukienka w grochy US$ 9.69
    Krótkie gatki US$ 5.99 kto by pomyślał, że coś takiego będzie modne ;p, ale wygląda super (chociaż trochę jak po starszym bracie;D)
    ananasy przecenione US$ 3.72 szkoda że aż takie krótkie, bo pomysł jest genialny.
    neonowa spódnica US$ 6.64, fajnie z tą kolorową bluzką może pasować, bo z koronką raczej nie trafili...
    zielona sukienka US$ 5.07
    legginsy US$ 9.69 żółte są super
    Biała sukienka US$ 7.84 Trochę jakby grecka, wakacyjna, chociaż ja bym takich skarpet do tego nie ubrała, ale sukienkę jak najbardziej ;)
    Pozdrawiam
    Randaksela

    Pudełko w piwnicy

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie mroczny klimat oddaja te zdjęcia :) Podobają mi się :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowne zdjęcia :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne zdjęcia masz talent ;) może wspólna obserwacja http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Poklikałam :D świetne zdjęcia! Chciałabym tam pojechać *o* wspólna obs? ;D jeżeli tak daj znać na moim blogu :D
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda tylko z tą pogodą :)

    poklikam jak mi lajkniesz fanpage
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia :) mają swój klimacik.. świetny blog !

    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Gorgeous photos!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  57. co tam dasz jak tu takie atrakcje :)
    śliczne zdjęcia, nigdy nie byłam w zamościu
    bo to drugi koniec polski ;D może kiedyś ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne ciuszki! POKLIKANE
    Klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Poklikane, supwr ciuszki, ładne zdjęcia!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Nigdy tam nie byłam! Prześliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Przepiękne zdjęcia! Masz talent do fotografii!

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Prawie co roku tam jeżdżę do zoo i do tej pory mi się to nie znudziło. Super fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Nominowałam Cię do LBA - Zorza poranna Jeśli chcesz możesz odpowiedzieć ;) Zapraszam.
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne są te zdjęcia! Uwielbiam różnorodność zwierząt w takich miejscach. Wszystko poklikałam :) Pozdrawiam.

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. mi już Zamość obrzydł ;d ale do zoo bym poszła, bo byłam ze 2 lata temu ostatnio :D kliknęłam

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  67. Co Ty gadasz?! Zdjęcia są świetne. Bardzo jestem ciekawa jak je przerabiałaś, jakich filtrów użyłaś. Uwielbiam takie barwy szczególnie na zdjęciu z... mam nadzieję, że to bóbr jakiś a nie pająk.. XD

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne zdjęcia i wgl cudny blog! Chyba będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zamość piękne miasto :) Zdjęcia cudowne. Bardzo podoba mi się filtr, który do nich dodałaś

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zamość jest prześliczny ♥


    $ 5.07
    $ 6.64
    $ 5.99
    $ 9.69
    $ 3.72


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  72. Udanego dnia, moja droga!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. I love your style of writing! Perfect blog and photos!

    Follow for follow? Let me know, I always follow back! │Môj BLOG /KLIK/

    OdpowiedzUsuń
  74. Szczerze to ja jeszcze nigdy nie byłam w Zamościu, ale ze zdjęć wynika, że to bardzo ładne i ciekawe miasto :) Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowne zdjęcia! Naprawdę prześliczne! :)) Aż nie mogę przestać na nie patrzeć :)) Świetne rzeczy wybrałaś! :) Trzymam kciuki, żeby współpraca się udała :) Oczywiście poklikałam :) Bardzo fajnie, że linki przenoszą nas do nowej karty :)
    Ceny:
    Spodnie 9,69$
    Biała sukienka 7,84$
    Czerwona sukienka w grochy 9.69$
    Spodenki w ananasy 3.72$ (na promocji)
    Zielona sukienka 5,07$
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Super zdjęcia :)
    Zielona sukienka 5.07$
    Spódniczka 6.64$
    Spodenki w ananasy 3.72$
    Spodenki krótkie drugie 5.99$
    Sukienka czerwona 9.69$
    Sukienka biała 7.84$
    Spodnie długie 9.69$
    Pryzmat Obiektywu - jak ci się podoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zdjęcia mimo wszystko dą bardzo ładne. Zamość to śliczne miasto!:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  79. Nigdy nie byłam w Zamościu, ale śliczne zdjęcia! Poklikałam, powodzenia życzę :)

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. yAAAAY! ZOO w Zamościu górą! Byłam tam mnóstwo razy

    U mnie WIELKIE OTWARCIE BLOGA!

    http://poprostumalvy.blogspot.com/

    obserwujemy wzajemnie? :) Jesli tak to zacznij i poinformuj mnie o tym, a w 100% dostaniesz follow back.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ładny ten Zamość tylko trochę daleko.

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  82. Zamość jest bardzo fajnym miastem, byłam tm. Zdjęcia śliczne

    https://aslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Mimo, że pogoda Wam trochę nie dopisała, to dodała zdjęciom ogromnego uroku :)
    1. $6.64 2. $5.07 3. $9.69 4. $5.99 5. $3.72
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Sliczne zdjecia :) Ciekawy Blog :) Pozdrawiam i zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Według mnie zdjęcia wyszły dobrze, trochę takie mroczne, ale fajne. Dobrze, że wyjazd się udał. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. zdjęcia genialne i bardzo mi się podoba ta spódniczka neonowa jest śliczna. Może wspólna obserwacja ? http://xpaulaszx.blogspot.com/ proponuję bo wiem że będę wpadała częściej i oczywiście poklikam

    OdpowiedzUsuń
  88. jakie śliczne zdjęcia :o
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku jakie piękne zwierzęta! Miasto cudne, chętnie bym zwiedziła hahaha :D ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowne zdjęcia, a w szczególności ryneeek ! *.*

    Zapraszam do siebie ^^
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Udanego dnia, moja droga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Nigdy nie byłam w Zamościu, lecz po przeczytaniu twojej notatki, uważam, ze warto zwiedzić, a zwłaszcza ten rynek ^^
    Śliczne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Wiem ze nie ma aensu pisac ze swietny blog itd.. Bo kazdy o tym wie :D
    Zapraszam do mnie ;) anitafafara.blogspot.com
    Milo mi bedzie jak zostawisz po sobie komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak ja lubię takie 'prawdziwe' deszczowe i lekko szare zdjęcia(: Pokazują to co jest na prawde śliczne(:
    Poklikałam i obserwuje
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com zostaniesz na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam wycieczki do Zoo :D Fantastyczne zdjęcia!
    Wszystko poklikane!
    Julia's Secret KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetne zdjęcia! Poklikałam, mogę liczyć na to samo? :)
    US$ 3.72 US$ 9.69 US$ 9.69 US$ 5.99 US$ 6.64
    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  97. Jaka śliczna sukienka ;)
    Nie wiedziałam,że trzeba czekać 30 sekund.

    OdpowiedzUsuń
  98. Malownicze miasto. Może to efekt dobrych zdjęć?
    5.07
    6.64
    3.72
    5.99
    9.69
    (USD)

    Rule0breaker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne zdjęcia,świetny blog!
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. cudne zdjęcia *.*
    zapraszam do nas, mam nadzieje że ci się spodoba;
    nowaksisters <<-- KLIK

    OdpowiedzUsuń