13 lip 2015

#1 Trip to...

Hej! Wakacje = podróże (przynajmniej u mnie), dlatego postanowiłam zrobić takie wakacyjno-podróżnicze tagi, w których będę Wam opisywać gdzie warto pojechać i dlaczego. Nie będą to jakieś nie wiadomo jak długie recenzje, tylko opis zwiedzanego miejsca z punktu widzenia przeciętnego turysty tzn. zainteresowanego wszystkim, a nie konkretną rzeczą. Dziś - Kazimierz Dolny. Co takiego możemy tam zobaczyć? Przede wszystkim przepiękny rynek, gdzie można zjeść różnego rodzaju lody w upalne dni (mmm... pycha!), stara baszta, "zamek" (w zasadzie ruiny, ale jeszcze jakoś się trzymają). A oprócz takich znanych? Można przejechać się (albo przejść) licznymi wąwozami, wejść na Górę Trzech Krzyży, skąd widać całą panoramę Kazimierza, no i jest też Wisła, najdłuższa polska rzeka. Przy okazji można wsiąść na pokład jakiegoś statku i udać się w mini rejs po Wiśle. W obrębie miasteczka znajdują się liczne szlaki turystyczne, jak już wspominałam, wszędzie są wąwozy (och, idealne miejsce na zdjęcia, szkoda, że troszeczkę za daleko), niektóre baaaaardzo wysokie. Ogólnie jest co zwiedzać, polecam każdemu. Szczególną atrakcją jest możliwość poznania przyszłości u miejscowych wróżek :) Warto poznać też historię związaną z tym właśnie miasteczkiem. Byłam tam już kilka razy, ale zawsze mam ochotę pojechać kolejny raz, jest w tym miasteczku coś niezwykłego, wyróżniającego, pięknego... Jedyny minus to duża ilość turystów.


Jakość zdjęć może nie jest powalająca, ale robiłam je po prostu od tak, nie przeszło mi nawet przez myśl, żeby napisać o tym posta, no, ale cóż, postanowiłam i napisałam. Korzystajcie :)





To, co mnie zaskoczyło (pozytywnie) jest ogromna ilość galerii sztuki w tak małym miasteczku. Niektóre obrazy, rzeźby etc. są bardzo ładne, zasługują na to, żeby je oglądać (to brzmi dziwnie, możecie się jednak sami przekonać). Z chęcią wzięłabym do domu takie dwa obrazy, które tam zobaczyłam, niestety cena... za wysoka (lekko mówiąc). Na zakupy dzieł sztuki wybiorę się innym razem :)



Byliście kiedyś tam? Co Wam się spodobało, a co nie? 
Możecie się zainspirować tym miastem w konkursie
Więcej zdjęć z Kazimierza Dolnego na moim Instagramie

48 komentarzy:

  1. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam odwiedzić to miasto :)

    Monika Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te obrazy
    hobbyjanki.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z taką recenzją.
    Piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto dodać gdzie znajduje się to miejsce jak już piszesz recenzje ;) Bo może się okazać, że jest kilka miejscowości o danej nazwie. A zdjęcia wyszły ci jak najbardziej super ;) Może i mnie uda się tam kiedyś pojechać ;)
    Pozdrawiam z południa
    Randaksela
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś nie napisała, że według Ciebie zdjęcia nie są najlepszej jakości, nawet nie zwróciłabym na to uwagi. Moim zdaniem są świetne ;)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam tam jeszcze, ale widoki rzeczywiście wydają się być warte obejrzenia. :) Zwykle takie małe miasteczka kryją w sobie wiele, niezwykłych historii.
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te obrazki. I piękne miasto :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu, bardzo piękne miejsce :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tam pięknie ! Nie byłam jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam, kiedyś miałam tam jechać na wycieczkę, ale była powódź :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie na nowego posta i proszę o kliknięcie w link rzeczy: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam jeśli sie podoba to obs :* pozdrawiam :D

    natxxvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam nigdy, ale już wiem, że muszę się tam wybrać ! :)
    Już od paru osób słyszałam, że tamtejszy rynek jest prześliczny!
    Buziaki, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie byłam, ale podobno jest tam mega pięknie :)

    Dziękuje za komentarz ♥
    Korzystając z okazji, że jestem na twoim blogu chcę Cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie gdzie można wygrać książkę :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia, ale jeszcze tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłyśmy jeszcze tam, ale postaramy się odwiedzić. Śliczne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie byłam, ale fajny post zrobiła i mi się tam spodobało. Szczególnie przyciąga mnie ta sztuka :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i widoki! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite widoki! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce. :)
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    knightterss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłam, ale na zdjęciach wygląda to cudownie!
    Widać, że warto się tam wybrać. :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne miejsce! Niestety nie miałam okazji tam być. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce, byłam tam kiedyś ale to bardzo dawno, zdjęcia również piękne.
    fajny blog chętnie tu zajrzę nie raz, więc obserwuję, jeśli możesz zaobserwuj będę wdzięczna :)

    syllenadagga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kazimierz - tam jest bardzo ładnie! Byłam tam na obozie fotograficznym przez 10 dni zdążyłam doskonale poznać tę urokliwą miejscowość ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. masz ślicny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak wejdź do mnie na bloga zaobserwuj daj znać a ja od razu się odwdzięczę :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze nigdy w tym mieście nie byłam, niestety mam trochę daleko :) ale miejscowość ciekawa!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam okazji tam być :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam tam bardzo dawno temu ale możliwe, że na początku sierpnia znów tam pojadę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. byłam tam bardzo, bardzo dawno temu, większość już zapomniałam, jedyne co pamiętam to to, że było strasznie gorąco xd
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba jeszcze tam nie byłam, albo byłam i nie pamiętam :')

    zapraszam do mnie❤
    http://normalpeoplesucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne miejsce , muszę koniecznie kiedyś odwiedzić ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy tam nie byłam, ale słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii o tym miejscu! Pasowałoby się tam wybrać :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy tam nie byłam ale może pojadę ( kolonia )
    Fajny blog. Bardzo ciekawie piszesz ♡
    Ja dopiero zaczynam:
    vicia-viciaa.blogspot.com
    ☆ Gorąco cie pozdrawiam ☆ ps. Śliczny nagłówek ; (

    OdpowiedzUsuń
  36. PIękne miasto! Nie bylam, ale na pewno kiedyś się tam wybiorę, tego jestem pewna :D
    6czerwca - blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawie wygląda to miejsce :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawy post, fajnie sie czyta i milo przeglada twojego bloga, bede wpadac czesciejzapraszam do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ publikuje zdjecia swoich stylizacjipozdrawiam i czekam na nowego posta;

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze chciałam odwiedzić Kazimierz, ciekawe miasto! :)
    http://alllessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy tam nie byłam, ale myślę, ze jeszcze uda mi się odwiedzić Kazimierz Dolny.
    Bardzo ładne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne te zdjecia :) Nigdy nie byłam w Kazimierzu ale mam nadzieję ze kiedyś mi się uda. Zapraszam do mnie http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie byłam w Kazimierzy Dolnym, ale z tego co widzę to jest bardzo ładne miasto :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Kazimierz Dolny, mam tam niezbyt daleko! Za rok mam postanowienie by wybrać się na Kazimiernikejszyn<3
    Super zdjęcia!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy tam nie byłyśmy, ale po zdjęciach widać że warto się tam wybrać! :) Pozdrawiamy, i wpadnij do nas http://newwstarss.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowne zdjęcia :) zapraszam do siebie: http://roziecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. moje miasteczko! :D mam nadzieję że dobrze się bawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, jestem początkująca :)
    Mogłabyś ocenić mojego bloga?
    zapraszam! ;)
    http://blooondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi udało się być rok temu w Kazimierzu i również byłam zachwycona. :) Jedno z moim ulubionych polskich miast !
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń