16 maj 2015

The end of PART ONE.

Heeeej!
Tu Ajina
Nareszcie zabrałam się za napisanie kolejnego posta... uf... chciałam wam powiedzieć, że Lou postanowiła "wyfrunąć z gniazdka" i spróbować swoich sił w prowadzeniu bloga samodzielnie. Życzę Ci, Lou powodzenia :* nie mniej jednak, mam nadzieję, że będziemy od czasu do czasu wychodzić na wspólne sesje, współpracować ze sobą, bo teraz nie będzie już tak wesoło, jak było razem. Mam nadzieję, że blogowanie Ci się spodoba, będziesz rozwijać się w tym kierunku :) jeśli ktoś z Was chce wejść (ahh to dziwnie brzmi) na bloga Lou, klikajcie TUTAJ


Pewnie to oczywiste, ale planuję zmienić nazwę bloga. Już sobie wyobrażam, jaki powstanie bałagan, co niektórzy nie będą w ogóle wiedzieli, jaki teraz będzie adres, a możliwe, że ja też go zapomnę. Dlatego proponuję dodać sobie linka najlepiej do Ulubionych... nie mam pojęcia, czy tak samo będzie z obserwatorami, czy będzie wyświetlała się strona (blog) z nowego adresu, czy po prostu go nie będzie, jakby się rozpłynął w powietrzu? Trzeba będzie sobie jakoś poradzić :) Lou, coś Ty wymyśliła hahaha...


A teraz druga część posta (troszkę milsza i przystępniejsza). Niedawno (w mojej rachubie czasu) pojawił się nowy kotek, a wiadomo jak ja uwielbiam fotografować zwierzęta (Peszek ma już za dużo zdjęć), postanowiłam zrobić małemu pierwszą sesyjkę. Nawet nie ma jeszcze imienia, nikt o tym nie pomyślał, ale za to zdjęcia już ma :)


Co najdziwniejsze, nie widzę żadnego podobieństwa matki do córki :o


 
  

Mały kociak (na razie takie imię musi ją zadowolić haha) uwielbia dokuczać. Szczególnie mi haha... ciekawe, dlaczego :) a na dodatek wszędzie jej pełno, będzie chyba globtroterem.





Wydaje mi się, że zdjęć jest za dużo, ale niestety nie mogę się oprzeć, żeby je wstawić :) A tymczasem ja będę czekac na Wasze pomysły zmiany adresu. Ważne, żeby było łatwe do zapamiętania (choć lepiej sobie zapisać, jak już wspominałam, w zakładkach albo w ulubionych), żeby było coś związanego ze mną, niedługie, bo szczerze, nikogo nie zachęci taka długa nazwa! Liczę na Waszą pomoc, wierzę, że coś ciekawego wymyślicie :)

18 komentarzy:

  1. Jakie urocze zdjęcia kociaczków <3!
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kotek :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki kociszonek! Piękny jest ♥ tak bym wytuliła
    Zdjęcia przepiękne (koty to najlepszy temat do zdjęć :P)
    Obserwuję
    Pozdrawiam! http://soniaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zdjęcia, świetna jakość a kotek jest mega uroczy!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki słodziutki kotek <3

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej, co za uroczy kociaczek! Jest przesłodki! ♥

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie kochane słodziaki! *.*

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęć nie jest za dużo! Mnie wręcz wkurzają notki i posty, w których całej stylizacji czy na dany temat są 2-3 zdjęcia. Przecież to niczego jeszcze nie pokazuje! Kotek przecudowny. Małe zwierzęta są najsłodsze na świecie!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie kociaki :3'
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne koteczki !! <3

    http://beautystyle-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko ten mały kotek mnie zauroczy <3 ma takie słodkie małe uszka wygląda tak niewinnie <3
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń