2 maj 2015

Alice in Wonderland / Backstage

Hejka ;D
Tu Lou
Ostatni post był poświęcony sesji zdjęciowej, sądząc po komentarzach spodobała Wam się ;)
Dzisiaj chciałam opowiedzieć wam skąd pomysł na Alicję. 

Od dłuższego czasu Ajina próbowała namówić mnie na sesję, zapierałam się dzielnie, gdyż modelka ze mnie niezbyt udana ;), ale w końcu się zgodziłam. 
Mam malutką obsesję na punkcie Alicji w Krainie Czarów. Moja obsesyjka zaczęła się gdy dostałam na urodziny od rodziców grę "Alice Madness Returns", jest to moja zdecydowanie ulubiona gra. Kiedy skończyłam rozgrywkę postanowiłam sięgnąć po książki Lewisa Carrolla i zakochałam się w przygodach pewnej niezrównoważonej dziewczynki ;).
I grę i książki bardzo gorąco Wam polecam.
Skrzyżowałyśmy więc Alice Liddell z "Alice Madness Returns" oraz Alicję Lewisa Carrolla
i stworzyłyśmy naszą Alicyjkę. (Jako ciekawostkę powiem Wam, że Alice Liddell żyła naprawdę i była pierwowzorem "Alicji w Krainie Czarów" Lewisa Carrolla)

Oto i Alice Liddell:



ta rzeczywista, ta nierealna, i ta niezrównoważona  
                             
 A tutaj macie jeszcze kilka zdjęć z sesji:


Ach... ten makijaż ;)


Najdziwniej szło się po ulicy, na szczęście było rano i mało ludzi mnie widziało ;)



Niestety trochę niewyraźny ;)

 Chciałybyśmy podziękować bratu Ajiny, który dzielnie nosił nasze torby po lesie, a było ich duuużo ;)

Do następnego
Wasza Lou


20 komentarzy:

  1. No to teraz muszę ściągnąć Alice: Madness Return i zagrać jeszcze raz! Zawsze uwielbiałam te nowe krainy, design i grafikę, choć mnie trochę przerażał ten gigant z kosą, hehe. :) Tym razem skupię się jeszcze bardziej na szczegółach i przejdę wszystko na spokojnie a nie jak wcześniej - sunęłam do przodu z podekscytowania, hehe. :))

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, później się okazało, że połowy rzeczy nie odblokowałam ;) Aaa chodzi ci o Egzekutionera? On był straszny.

      Usuń
  2. Łał świetny blog. Nigdy nie wiedziałam o Alice Liddell.
    Bardzo ładna stylizacja i makijaż.
    Zapraszam do siebie. :)
    http://newliferecenthistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywny ten pomysł! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja bardzo mi się podoba
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :D
    paperlifex33.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :)
    vickey1444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Następnym razem po makijaż zapraszam do mnie :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pewnie, szczególnie, że miałyśmy z tym niezły problem. :D

      Usuń
  8. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na sesję. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo fotogeniczna *.* Pozazdrościć :p Ciekawy post :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka mała ekstrawagancja :) Pozdrowionka.pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż
    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widać, żebyś nas zaobserwowała -_-

      Usuń
  13. Fajny pomysł :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł.
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie zobaczyć tą sesję od tej strony haha :D

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń