5 kwi 2015

Travel Diary /Easter 2015

Salut !
Tu Lou

Już jakiś czas temu pisałam, że dużo podróżuję z rodzicami, tym razem padło na Francję! Zapraszam do czytania sprawozdania z podróży i oglądania zdjęć!

Francja - jakie to proste!

Day 1 - 
Wyjechaliśmy we wtorek, miało być w środę, ale nie chciało już mi się iść do szkoły ;D. Dużo, dużo jechania. Podróż rozpoczął mini bunt nawigacji, ale na szczęście szybko jej przeszło!

Day 2-
Dużo jazdy po niemieckich autostradach... Później min. przez Luxembourg. Mają tam bardzo ładne domy, niestety nie zrobiłam zdjęć :(. I wreszcie, kiedy dojechaliśmy do Belgii, poszliśmy na moje ukochane belgijskie frytki! Wbrew pozorom to nie Amerykanie, lecz Belgowie wynaleźli frytki. Ich "frites" różnią się całkowicie od naszych, po pierwsze są lepsze. Najczęściej je się je z majonezem. Taka rada nie kupujcie dużej porcji, jeśli normalnie dużo nie jecie, ja kupiłam, po połowie miałam dość, a tu jeszcze druga połowa!


Paryż - jeszcze tu wrócę!

Day 3-
Wreszcie moje ukochane miasto Paryż! Powitał nas deszczem, jednak z cukru nie jestem, to się nie roztopię :). To była moja trzecia wizyta w stolicy Francji, równie udana jak poprzednie.
Miałam w planie zwiedzić Katakumby, jednak w Paryżu znaleźliśmy się po południu i kolejka do Katakumb była wprost straszna... Wsiedliśmy, więc w metro i pojechaliśmy na wyspę Cite!
Tutaj macie fotki z wyspy i okolic:



Dom Victora Hugo (autora "Nędzników"), niestety był zamknięty z powodu remontu :(


Plac Des Vosges

 Kościół Saint Gervais


We Francji wiele ludzi ma na balkonach dużo roślin, w lewem górnym rogu jest taki uroczy balkonik
Notre Dame, chciałam wejść na wieże, ale kolejka była równie ogromna jak do Katakumb :(, więc odpuściłam... Poszliśmy za to na koniec wyspy.  Widok Sekwany:




Na końcu wyspy znajduję się ładny skwerek.




Niedługo kolejna porcja zdjęć :) 
Pozdrawiam gorąco i życzę Wesołych Świąt!
Wasza Lou





26 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Też chciałabym zwiedzić Paryż - te turystycznie popularne miejsca oraz poznać trochę bardziej to miasto od strony mieszkańców. :)

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wycieczka, też chciałabym zwiedzić Paryż :D Szkoda, że nie wiedziałam o belgijskich frytkach, jak tam byłam, pewnie też bym skosztowała :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Francja to piękny kraj i zazdroszczę Ci wyjazdu tam :) z chęcią sama bym zwiedziła! a zdjęcia cudownie piękne!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! ♥ Ja nigdy nie byłam we Francji :(.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia!
    Też chcę tam! <3

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie chciałabym tam pojechać zazdroszczę xd

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tak jeździć z rodzicami po świecie :)
    Bardzo fajne zdjęcia.
    Wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie....

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne zdjęcia😍 Na prawde piękna ta Francja!

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1 zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż jest piękny ;) Śliczne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zazdroszczę! Mam nadzieję, że i mi się kiedyś uda odwiedzić Francję, przepiekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, też bym chciala mieć takie mini wakacje :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Paryż i jak ostatnio tam byłam też chciałam iść do Katakumb ale kolejka była wielka i przyznam ci racje w Luxemburgu są prześliczne domki
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. łaa zazdroszczę ci tylu podróży ;)
    a te frytki to teraz bym zjadła!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam. Ciekawe miejsce zwiedziłaś :) Zazdroszczę :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne zdjęcia, w gimnazjum uczyłam się francuskiego ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć!
    Świetny blog♥

    http://pinkimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Paryż jest cudowny, też chciałabym go kiedys odwiedzić ♥
    super zdjecia, masz talent ;)

    zapraszam serdecznie: gertrama.blogspot.com
    Prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe zdjęcia
    Paryż *O*
    Obserwuję i liczę na to samo :-D
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Paryż, to miejsce które chciałabym koniecznie zwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. OOO jak ja chcę tam pojechać! Śliczne zdjęcia!!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O jejku, jak pieknie :o zazdroszczę :)
    Genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci, że to była Twoja trzecia wizyta w Francji. Ja nie byłam jeszcze ani razu, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni :)
    Szkoda, że nie weszliście do katakumb i do katedry Notre Dame przez długie kolejki. Jestem pewna, że w obu miejscach wyszłyby przepiękne zdjęcia ^^
    Dzięki Tobie wiem także, żeby na przyszłość nie brać dużej porcji frytek w Belgii, choć może bym wszystko zjadła... Jem bardzo dużo xD
    Ładne zdjęcia!

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń