8 kwi 2015

iPiccy help

Heeej! 
Tu Ajina
Dzisiaj post typowo poradnikowy. Chcę Wam pokazać w jakim programie i jak przerabiam zdjęcia. Już pisałam (kiedyś), że nie potrzeba mi nie wiadomo jakich specjalnych edytorów, wystarczy jakiś najprostszy, tylko żeby miał ciekawe i POTRZEBNE funkcje, no i żeby był czytelny, przejrzysty - z takiego się lepiej korzysta :) Dlatego wybrałam edytor iPiccy (jest to edytor internetowy, to jest, jak dla mnie, plus). 

Wybrałam zdjęcie z ostatniej sesji z Dominiką, wydaje mi się, że będzie idealne do pokazania kolejnych zmian na zdjęciach. Ogólnie nie przerabiam dużo zdjęć, ta wersja, którą teraz oglądacie, jest trochę "przejaskrawiona" i nie jest to zdjęcie, które było ostatnio. Ale baza taka sama :)

1. Zdjęcie wyjściowe

3. Dodanie kontrastu, półcień...

3. Więcej koloruuuu :)

4. "Zabawa" z krzywymi.

5. Mały retusz (dodanie "pudru")

Mam nadzieję, że post się podobał. Zapraszamy do obserwacji i komentowania :)

9 komentarzy:

  1. Nie widzę dużej różnicy :D
    Ja przerabiam na telefonie w vscocam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiscie bawie sie gimpem ale to rzadko bo najczesciej wrzucam zdjecia "na zywiol" ;)
    Dziekuje za odwiedziny u mnie!

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego edytora, ale chyba sobie zapiszę, bo może mi się kiedyś przydać. Strasznie lubię przerabiać zdjęcia ♥.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę specjalnej różnicy, i o to chodzi :-D
    Delikatny efekt najlepszy!
    Ja tam nie umiem przerabiać, zawsze brzydko wychodzą :-(
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, swietne efekty, dodaja uroku ;)
    swietnie prowadzisz swojego bloga, ktory jest super,pwoodzenia ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj używam Photoscape'a, czasem Gimp-a i Pic Monkey.

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naucz sie liczyć

    OdpowiedzUsuń