16 mar 2015

Weather good.


Hej :)
tu Ajina
Do Was też już przyszła wiosna? Mam nadzieję, bo wiosna to milion inspiracji na zdjęcia... a ja jak zwykle swoje makro próbuję Wam "wepchnąć" :) wszystko powoli rozkwita, wychodzą pierwsze kwiaty (pierwiosnki & zawilce, nawet stokrotki). Cały świat powoli budzi się do życia. Od razu jakoś tak człowiekowi lepiej na sercu :) czy tylko ja tak mam? Wszystko jest takie kolorowe, radosne, tylko my potrafimy to zepsuć swoim złym samopoczuciem... 
Które zdjęcie podoba się Wam najbardziej? Lubicie wiosnę czy wolicie zimę?
Ostatnio trochę myślałam, jaki kolejny post napisać. A, że miałam gotowe  zdjęcia, nie chciałam kombinować, bo to zwykle źle wychodzi. Dlatego kolejny post (mój, bo Lou pewnie jeszcze coś przede mną napisze) będzie tematyczny. Tak dla odmiany :)









Odwdzięczamy się komentarzami :)

28 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia wow:) Obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wiosnę :)
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. love your blog ^^
    i follow :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! U mnie też już widać wiosnę. Odrazu człowiek lepiej się czuje ;) obserwuje ;)
    probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zdjęcia są naprawdę ładne :D!
    ja lubię to i to
    każde na swój sposób

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wolałam zimę. Ale wiosna też fajna xd

      Usuń
  6. zdjęcia bardzo mi się spodobały ;) są śliczne :)

    zapraszam♥jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D jak mi się spodoba, czemu nie?

      Usuń
  7. przepiękne zdjęcia! :D
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne ujęcia natury ! :) katie-about-katie.blogapot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te z przebiśniegami!;)
    ps. w tytule powinno być chyba 'Good Weather'' ;))

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie tak napisałam tytuł :D, dzięki :)

      Usuń
  10. Super zdjęcia!!!
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ja już poczułam wiosnę i mam nadzieję, że już nie będę musiała się z nią żegnać ani na jedne dzień ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o ksiązkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już czuję wiosnę i cieszę się, że w końcu nadchodzi :D Chociaż nie jestem pewna co do tego którą porę roku lubię bardziej, obie mają w sobie coś magicznego, taki osobisty klimat ^^ A zdjęcia są świetne :) Też niedługo muszę się wybrać na jakiś spacer czy sesję :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję wiosnę wszędzie, ale bardzo mnie to cieszy.
    Taaak, wiosna daje mnóstwo inspiracji.

    obserwuje(jako: Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne zdjęcia! Naprawde mega mi sie podobaja. Dobre kadry! :)
    U mnie dzis zawitala przepiekna wiosna :)
    Pozdrawiam!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia widać ze się na tym znasz :)
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie wspaniałe zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Blog! :) Ja też prowadzę blog z przyjaciółką :) Obserwujemy ?
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń