17 mar 2015

Spring still far away

Witajcie J
Tu Lou
Wiosna przyszła i poszła. Słońce świeci mi w okno, ale zimno na tym dworze, że aż strach. Zmobilizowałam się w sobotę, mimo deszczu oraz okropnej pogody, i pojechałam popykać parę fotek na bloga. W naszym (moim i Ajiny) malutkim miasteczku znajdują się ruiny pałacu. Niestety większość mieszkańców nagminnie nazywa je ruinami zamku, ale niech im będzie…  
Uwieczniłam Wam te ruinki na zdjęciach. Są one malowniczo położone, ponieważ znajdują się na wzgórzu, wznoszącym się nad zalewem. Za jakość zdjęć z góry przepraszam. Fotografem to ja nie jestem i mój talent fotograficzny pozostawia wiele do życzenia. J


Miłego tygodnia! 









Piszcie czy Wam się podoba :) 

17 komentarzy:

  1. Lubisz widzę ten miętowy :3 zdjęcia fajnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie ze mi się podoba ! Supcio zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko ! W wolnej chwili może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? :) Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te ruiny <3, szkoda, że blisko mnie nie ma czegoś takiego :c
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje! Dobre zdjecie! Miejsca idealne na sesje :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze bardzo pozytywnie! Buziaki i czekam na więcej :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie :)
    Super zdjęcia ;)
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :) piękne ruiny :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są piękne! :)
    +Obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wizytę na moim blogu i obserwację ;)
    świetne zdjęcia tych ruin, możesz mi powiedzieć gdzie one się znajdują? Świetnie nadałby się na sesję zdjęciową ;)
    Pozdrawiam + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w totalnej dziurze pośrodku nigdzie haha. Dobra żartowałam jakieś 25 km od Lublina w woj. Lubelskim są te ruinki, jednak w całej Polsce możesz znaleźć setki podobnych, a nawet ładniejszych ;)

      Usuń
  10. trochę creepy, te ruiny mogłyby robić za scenerię w jakimś horrorze.
    pozdrawiam,
    kalorkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute pics!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń