26 mar 2015

Questions and Answers

Hejka :)
Tu Lou
U mnie wiosna na całego, a u Was? Niestety Ajina się rozchorowała :( i zostałam samotna, ale tylko na chwilę!
Taki wspólny post dzisiaj od nas :)

1. Co było przed blogiem, czym się zajmowałyście?
Ajina: fotografią i wszystkim tym, czym teraz :) wydaje mi się, że było więcej czasu, jak było się dzieckiem... 
Lou: czytaniem mnóstwa książek, nałogowym oglądaniem filmów, podróżowaniem po świecie i ogólnie wszystkim czym zajmuję się i teraz :D

2. Jak się poznałyście?
Ajina: trudne pytanie, bo szczerze mówiąc, nie pamiętam :-O
Lou: również nie pamiętam, kiedy się poznałyśmy, ale za to wiem, kiedy się zaczęłyśmy kolegować - na konkursie pożarniczym ;)

3. Skąd pomysł na wspólny blog?
Ajina: spontaniczna decyzja, jak każdy mój pomysł :)
Lou: pomysł Ajiny, która wierzy we mnie i moją twórczość haha

4. Opiszcie najlepszy dzień w życiu (może być zmyślony).
Ajina: przejażdżka na jednorożcu haha...
Lou: wizyta w Belorii i Śródziemiu, herbatka u Bilba (fani fantastyki pewnie załapią o co chodzi) :)  

5. Jakie imiona lubicie najbardziej?
Ajina: trochę ich jest... mam wyliczać? Okeeej. Anastazja, Anna, Amelia, Basia, Eliza, Karolina, Kasia, Luiza, Łucja... ehh... nie chce mi się :D
Lou: Iga, Ida, Blanka, Bianka, Olga, Anna, Nina, Luiza i wiele wiele innych...

Komentujcie, odpowiadajcie, jak się podoba to obserwujcie haha, będziemy wdzięczne :) 

P.S. na koniec nieprzerobione zdjęcie, taka nowość od Ajiny


14 komentarzy:

  1. Fajnie jest prowadzić bloga z kim,to jest o wiele ciekawsze niż tak w pojedynkę :)
    Ja prowadzę bloga z siostrą :)
    Pozdrowionka :)
    Zapraszam do nas :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne odpowiedzi :3 można się trochę o was dowiedzieć :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś bardzo lubiłam czytać książki i praktycznie nie można mnie było od nich oderwać, teraz niestety zawalona lekturami nie czytam już nic :(

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, kocham czytać książki jak i fotografować <3
    Obs za obs? Zacznij i daj znać, a się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo się można dowiedzieć :))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :)
    Pozdrawiam
    dudu-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne odpowiedzi, słodkie piesek ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sanddraa-suusannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydajecie się być interesującymi osobami :) Cudna fotka!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  10. też podoba mi się wiele imion :D nie umiem wybrać, które najbardziej :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wlasnie to napisałam w poscie. Nie ma problemu z odchudzaniem sie, a z Ewa cwicze codziennie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na świeża dawke sesji :)


    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny psiak :)
    Zapraszamy do nas tobicockerspanielangielski.blogspot.com
    Komentujcie,obserwujcie oraz dawajcie porady :)

    OdpowiedzUsuń