4 mar 2015

#postsandcopy

Hej :)
 Ostatnio dużo się działo, ale nie za bardzo mam ochotę Wam opowiadać, za dużo pisania. Mam nadzieję, że spodoba się Wam kolejna notka tematyczna, czyli jak dobrze zacząć blogowanie. Kiedyś dziwiłam się, kiedy wchodząc na blogi rówieśniczek, znajdowałam pod postami masę komentarzy albo ogrom obserwacji. I co z tego, że masz dużo komów, skoro są wymuszone? Wchodzisz na inne stronki, zostawiasz po sobie ślad i masz pewność, że ktoś pozytywnie podpisze się pod postem tylko po to, żebyś do niego zajrzał i też zostawił komentarz. Czy to według Was w porządku? Jak myślicie, warto tak zaczynać blogowanie? Mam dla was kilka ciekawych porad, co warto robić, pisać, a czego lepiej unikać w swojej karierze blogowej :)

YOU SHOULD
[komentować posty, które się podobają]
[wchodzić na ciekawe blogi]
[starać się, kiedy piszesz posta]
[rozszerzać grono obserwujących]
[zorganizować sobie mini reklamę]
[poruszać w postach ciekawe tematy]
[współpracować z innymi na blogach]
[pisać swoim własnym stylem]
[pisać o czymś typowym tylko dla ciebie, co innych nie spotkało albo jest rzadkością]

YOU SHOULDN`T
[komentować posty i nie patrzeć w ogóle na niego]
[wchodzić na blogi, które cię nie interesują]
[obserwować osoby i blogi, których nie czytasz]
[ukrywać się, przecież blog jest do przeczytania dla każdego, skoro masz na nim umieszczać prywatne sprawy, załóż pamiętnik, blog nie jest dobrym sposobem na pisanie tam swoich zwierzeń]
[pisać cały czas o tym samym]
[zamknąć się w sobie na blogu]
[kopiować wszystko z innych stron]
[kopiować co do joty wszystkie treści]
[obrażać innych]

Mam nadzieję, że Wam trochę pomogłam :) to wszystko są TYLKO moje obserwacje, nie bierzcie sobie ich tak bardzo do serca. warto sobie na kartce napisać, co można robić, czego nie na blogu. Każdy zapewne napisze kilka innych punktów, a niektóre będą wspólne. 


Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

6 komentarzy:

  1. myślę, że to świetne rady; szkoda, ze nei znalazłam takich przed tym jak ja zaczęłam przygodę z blogowaniem :( w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam do komentowania i obserwowania ;0
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Zapraszam na melodylaniella.blogspot.com (nowy blog, w budowie, każda opinia się liczy! )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, dzięki za odwiedziny na moim blogu, zapraszam częściej. Marta: www.martaiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, przydatne rady:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rady, sądzę że są bardzo przydatne i warto je stosować aby osiągnąć sukces :)
    Co do tej dużej ilości komentarzy, które są wymuszone to zgadzam się tak w połowie. Fakt, że niektórzy piszą tylko po to, żeby się zareklamować, jednak sądzę że są osoby które piszą szczerze i ich komentarze nie są wymuszone, bo przecież gdyby tak naprawdę nie chciały komentować to by tego nie zrobiły :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem każdy powinien wchodzić na wszystkie blogi niezależnie od tematyki. Sama jestem świetnym przykładem, że podobają mi się niektóre strony, mimo że ich tematyką się nigdy nie interesowałam. Zawsze jakaś różnorodność :)
    Pozdrawiam, milkimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń