13 mar 2015

Magic. with Snow White

Hej :) 
Tu Ajina
Bardzo się cieszę, że mogę w końcu wstawić sesję z modelką :) szczerze mówiąc, to jest pierwsza taka sesja z "przekazem", z modelem... bo poprzednio pstrykałam zdjęcia tylko kwiatkom, krajobrazowi etc. Cieszycie się razem ze mną? Do zdjęć pozowała Iwona, której bardzo dziękuję. Przy okazji tego, że sesja na konkurs, postanowiłam wstawić je też tutaj. Moja pierwsza sesja z modelem... hm... zdjęcia wyszły, jak na mnie, chyba dobrze. Ale o tym sami zdecydujcie :) mało czasu mamy na te kilka sesji, ale jeśli reszta modeli zgodzi się wstawić tu zdjęcia, niedługo dostaniecie kolejną porcję dziwnych portretów. Skąd pomysł na Królewnę Śnieżkę? Może to dziwne, ale po przeszukaniu kilkudziesięciu strojów wybraliśmy strój księżniczki. Myślimy, myślimy, co by z nim zrobić, jaką sesję, bo taki strój to raczej tylko dla małej dziewczynki, chyba że... chyba że ktoś przebierze się za Królewnę Śnieżkę. Lepszej modelki chyba bym nie znalazła do tej roli :D Nie będę Wam opowiadać, jak to się stało, że akurat wpadłyśmy na ten pomysł (praca grupowa), zajęłoby to za dużo miejsca i czasu. Było fajnie, czekam na więcej takich sesji :) i to latające jabłko, pomysł koleżanki :>



Dwa pierwsze takie same, bo nie mogłam się zdecydować, które wybrać, czy ciemniejsze, czy jaśniejsze...















Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

28 komentarzy:

  1. Ciekawa sesja :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i ładne zdjęcia
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ;) i już mam motywację do dalszej pracy!

      Usuń
  3. Fajny pomysł na zdjęcie: ) Napibardziej podoba mi się pierwsze.
    Pozdrawiam :) [ znakmniejszoscitrzy,blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, jak do tego doszłyśmy, żeby to jabłko latało :D dzięki wielkiee

      Usuń
  4. wow, zdjęcia wyszły super, miałaś genialny pomysł na taką sesję! *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post bardzo optymistyczny - o wiośnie i szczęściu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia wyszły naprawdę genialnie ^^, fajnie, że miałyście mega oryginalny pomysł
    pozdrawiam :D!
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie jakiś normalny pomysł na sesję wymyśliłam :D dziękuję

      Usuń
  6. zdjęcia całkiem okej. :) pomysł bardzo oryginalny.
    http://imperfect-glory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że komuś podobają się zdjęcia :)

      Usuń
  7. Wooow, świetne zdjecia! Fajnie wymyslilyscie motyw z latającym jabłkiem :D
    Zapraszam do mojego swiata fotografii.
    Pozdrawiam :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetne zdjęcia i pomysł, czekam na kolejne! :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, czekam na ciebie :)
    http://blueblackdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Dawno nie widziałam takiego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł !
    Hey , kochana masz bardzo estetycznego bloga! a zarazem pięknego !
    Piszesz bardzo ciekawie więc ,życzę dalszych sukcesów <3 <3
    Co powiesz na wspólną oberwacje ?
    Fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza! <3
    Miłego weekendu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł ;3 bardzo fajnie zrobione zdjęcia! :D
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że aż tak się Wam podoba pierwsza sesja :D

      Usuń
  12. Cudnie wyglądasz :)
    Mogłabyś poklikać w linki choies na moim blogu ? :)
    To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa, taka "nietypowa" sesja :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę pełne zaangażowanie, bo nawet strój porządny! :) Pomysł ogólnie na zdjęcia fajny, ale nie wiem, czy to kwestia obróbki, czy aparatu - niektóre są strasznie prześwietlone :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjecia ! :) 2 pierwsze najlepsze :)
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać :)

    OdpowiedzUsuń