9 lut 2015

Today is day...

Hej!☻
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić "nowego" w rodzince... kota. W sumie to jest z nami od kilku tygodni, ale jakoś nie miałam czasu o nim napisać (albo nie chciałam). Tak, więc ma na imię Puchacz (pewnie już gdzieś czytaliście), nie ma żadnych łat (a chciałabym, żeby był kolorowy). Ogólnie przypisałam go bratu, bo on lubi koty, to się zajmie xD (a tak na prawdę nie chciałam mieć kolejnego obowiązku na głowie, pewnie i tak wyszłoby na to, że kiciuś byłby jego, ja mam panicza Peszka). Ale co ja będę Wam opisywać zawiłe losy tych Puchaczy i Peszków...
Puchacz trafił do nas przypadkiem (taki mały przybłęda z niego) i tak na prawdę nie wiadomo, czy ktoś go zostawił (w zimie!), czy może uciekł... ba! Nie sposób tego przewidzieć. 
Tradycja nakazuje zostawić dla Was kilka jego zdjęć :D ostrzegam, ON nie umie pozować, cały dzień najchętniej by spał i tylko tyle, dlatego kiedy ja robię mu zdjęcia, on specjalnie zamyka oczy! Jakoś się udało... uff...





Przy okazji (kolejny spacer po okolicach), wstawiam kilka zdjęć.  Peszek będzie pierwszy, niech mu tam będzie. Prawda jest taka, że to najlepszy model w rodzinie (hahaha). Taka kudłata kulka, ale czasami fajnie jest spędzić z nim trochę czasu, pobiegać po "nieznanych lądach"...
Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się taka ramka ("lustro"). Co Wy myślicie o takich zdjęciach? Ja uważam, że jak za dużo jest dodatków, wszystko jest przejaskrawione, zbyt kolorowe etc. zdjęcie nie jest dobre...



I ostatnia "tura" zdjęć, zastosowałam efekt LOMO. W większości pejzaży, zdjęć roślin itp. sprawdza się znakomicie. Szczególnie w zimie, kiedy brakuje kolorów, a jeszcze lepiej, jak nie ma śniegu. Dlatego zdecydowałam się właśnie na ten efekt. Nie myślcie sobie, że od razu go wykorzystałam! Najpierw musiałam wypróbować kilka innych, z których wybrałam zwycięzcę. 

Macie jakieś pomysły na kolejnego posta? Jeśli tak, piszcie śmiało w komentarzach.

Trzymajcie się ciepło :)





Mamy już bazie, no proszę! :)





Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)


22 komentarze:

  1. Cudne zdjecia! Jakie slodkie zwierzaki :)

    Zapraszam : iza-izaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś bardzo podobnego kotka, ale ponad rok temu wyszła na podwórko i już nie wróciła :'(

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współczuję :( ciekawe, jak długo Puchacz u nas zostanie...

      Usuń
  4. Jakie słodziki *.* Zapraszamy do nas
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :D zapraszam do mnie www.dlifebook.blogspot.com
    mogę liczyć na kom ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, obserwuję Cię od jakiegoś czasu, dzięki!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! *.*

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ładne zdjęcia!
    Obserwuję, miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    zapraszam do mnie- http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki kochany kot <3
    obseruwjemy ?:)
    Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten kotek ale chyba nie lubie sie patrzec do obiektywu :D
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki uroczy kotek i piesek, aww
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koty, ale niestety nie mogę mieć z nimi teraz styczności ;/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym żeby takie wspaniały Puchacz przypałętał się i do mnie <3
    Klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zwierzaki! może zrobisz jakiś tag'? pozdrawiam
    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot : )

    OdpowiedzUsuń