18 lut 2015

Szablonyy...

Hejj :)
Postanowiłam zmienić szablon (na razie prace trwają, nie wiedziałam, że tak długo to zajmuje!). Ten szablon, który jest teraz, to takie przejściowe "coś", nie wiadomo co... i chcę się Was spytać (nie wiem, czy to dobry pomysł, ale spróbuję) czy lepiej byłoby pastelowe kolory, czy coś rzucającego się w oczy? Wydaje mi się, że na blogu tło nie jest najważniejsze, tylko to, czy jest czytelne, bo po co komu kolorowa grafika, jak nie da się przeczytać treści? A no właśnie. Na razie próbuję "ogarnąć" tworzenie szablonów w arkuszu CSS (to właśnie tyle czasu mi zajmuje)... na efekty końcowe musicie jeszcze poczekać :) 

Niedługo wstawię post z nową sesją.

8 komentarzy:

  1. pastelowe kolory są ładniejsze są milsze dla oka :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się ze pastelowe będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastelowe kolory będą raczej lepsze :)

    rosa137.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie podobają się pastelowe kolory :)
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też dużo czasu zajęło, zanim nauczyłam się o co chodzi z tymi kodami, ale już mam to za sobą ;)
    Mi nie przeszkadza czy ktoś ma jaskrawe czy pastelowe kolory, po prostu ważne żeby nie było za dużo wzrorków i dodatków :D <33

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastelowe kolory są najlepsze. :) Ja już obserwuję, miło by było jakbyś do mnie zajrzała :).

    Zapraszam do mnie :)
    http://vaily-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana wiem coś o tym, dopiero co zmieniłam szablon ;-) Co prawda mam już trochę doświadczenia w tworzeniu stron internetowych, więc idzie mi to sprawniej niż kiedyś ale dobrych kilka godzin nad tym spędziłam. Ja zawsze zaczynam od projektu w photoshopie :)

    Pozdrawiam
    Mój >> blog lifestylowy <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pastelowe kolory :)
    Oj wiem coś o tym, ja swój wygląd robiłam dobre kilka godzin..
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń