24 lut 2015

Play football

Hej :) 
Dzisiaj (zgodnie z "obietnicą") dostajecie kolejną porcję zdjęć (hahaha). Trochę chodziłam po dworze z aparatem, a Puchacz nareszcie dał się złapać, żeby mu zrobić normalne zdjęcie (z OTWARTYMI oczami). Trzeba próbować, to się uda... a mam dla Was niespodziankę, postanowiłam przygotować post tematyczny!



Uwielbiam jeździć rowerem. Nawet w zimie, kiedy na termometrze 5 stopni, mi to nie przeszkadza. Czasami samemu, czasami z bratem, prosto przed siebie, nie wiadomo często, gdzie jedziemy, byle by jechać :) też tak macie?


Jak podchodzicie do sportu? Jest ważny w Waszym życiu, czy raczej nie zwracacie na niego uwagi?
Często ludzie (skąd ja to znam...) zaniedbują siebie, nie dbają o kondycję... Po prostu przestają o sobie myśleć i nie wiadomo na czym innym się koncentrują. Czasami warto coś potrenować, choćby pograć w siatkówkę, w piłkę nożną, tenisa stołowego. Na prawdę nie trzeba się wysilać, żeby wymyślić własne "sportowe wyzwanie", jeśli nie macie pomysłu, gdzie trenować etc. Co o tym sądzicie? Czy w Waszej okolicy często organizuje się rajdy rowerowe/akcje związane ze sportem (albo zdrowym trybem życia)?
Myślę, że warto włożyć trochę wysiłku w treningi, jeśli chcemy być w czymś lepsi. Zanim się osiągnie JAKIŚ poziom sprawności fizycznej, będzie wiele wzlotów i upadków, ale pamiętajcie, że nie wolno się poddawać!



To zdjęcie podoba mi się najbardziej (sama nie wiem czemu, ale jest fajne).





ON chyba mnie nie lubi :(
hahaha




Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

14 komentarzy:

  1. Nie uprawiam dużo sportu, ale kiedy już np. pójdę biegać to czuję niesamowitą satysfakcję c: świetne zdjęcia!

    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie uprawiam jako tako sportu, ale często ćwiczę sama w domu.
    Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się to ostatnie i z kotkiem :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia i naprawdę dobry post! :) uroczy kotek!
    pytałaś o obserwację, ja już, teraz ty ;p
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem dlaczego podoba Ci się to zdjęcie - bo jest na nim koteł XD (też obs.). Ogólnie ładne fotki.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruch jest dla mnie bardzo ważny. Codziennie wieczorem ćwiczę i czuję się o wiele lepiej. Świetne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sport :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i śliczne zdjęcia! http://asiikblog.blogspot.com/2015/02/wishlist-choies.html#comment-form Proszę o poklikanie w linki. To dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle inspirujący post! Zawsze znajduję tutaj coś dla siebie i to mnie tutaj przyciąga :) Powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great blog! Lovely photos :-)
    Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Have a nice day :-)
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. Love it. I follow you , could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Like your blog and your style of writing! You also have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń