3 lut 2015

FERIE part II

 Obiecałam, więc, no cóż, macie "upragnione zdjęcia". Trochę pewnie złe jakościowo (ja się tym nie martwię). Oj tam, oj tam... 
Myślę nad tym, czy nadal prowadzić tego bloga, czy nie. Nie mam już pomysłów na nowe posty, mało tez czytelników. Eh... nie jestem do końca przekonana, bo jakoś sie już przyzwyczaiłam, że coś piszę, że dzielę się z Wami moją twórczością. Nie mogę tak po prostu tego odrzucić, bo, jak znam życie, za kilka dni znowu wybiegłabym na dwór z aparatem i zrobiłabym kilka dziwnych zdjęć (tak, tak: dziwnych). Na razie, póki się nie zdecydowałam, będę coś pisać. Pewnie zauważyliście, że kiedyś pisałam coś częściej, teraz co dwa tygodnie albo miesiąc. Czy to źle?
Wszystko nagle zaczęło się psuć, tak nagle, idealnie na ferie. Może coś z tego wyjdzie, no cóż, trzeba przeczekać kryzys...

Nie będę tyle narzekać!

Wszystkie dzisiejsze zdjęcia są (jak zwykle) przerobione (efekt: odcienie szarości). Nie potrzeba mi aż tylu opcji edytowania, jak niektórym "wielkim fotografom"... dlatego korzystam z najprostszych edytorów, a w zasadzie jednego i jestem zadowolona z jego efektów.




A pogoda mieszana. Raz śnieg, raz deszcz, raz ciepło, raz zimno. I to się nazywa zróżnicowanie klimatu! :)








Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

49 komentarzy:

  1. Jeśli pisanie sprawia ci przyjemnośc to pisz ! A jeśli będziesz pisac chociaż częściej - może co tydzień ? Na pewno przybędzie ci czytelników ;) Bądź bardziej systematyczna.
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanowię się :D dzięki za radę, obserwuję!

      Usuń
  2. jaki słodki kociuś! <3
    obserwujemy? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi :) na pewno zajrzę na Twojego bloga, pozdrawiam !

      Usuń
  4. zdjęcia piękne !
    zapraszam do siebie- obs/obs
    http://beiiser.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten słodki kociak jest cudownie fotogeniczny :) Kochana chciałabym Cię prosić o pomoc - klik w jeden z linków w moim ostatnim poście , będę Ci za to baardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekażę mu :D teraz nie będzie mógł odejść od aparatu... ahh ten Puchacz.
    Pomogę, jasne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia bardzo mi przypomina moją Frotkę, której niestety już nie mam :( + obserwuję :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to taki zwykły dachowiec, ale jest jak przyjaciel...
      współczuję :(

      Usuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,
      jesli chcesz obs/obs zacznij, ja oddam :)

      Usuń
  9. Kotek jest uroczy. Ostatnie zdjęcie jak by było lato :)
    Może obserwujemy?
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero niedawno spadł śnieg :D

      Usuń
  10. Ja też obserwuję :) Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. www.dlifebook.blogspot.com
    obs za obs ?
    daj znac u mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. I licze że ty też zaobserwujesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://nami-namiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bd na PCku to zaobserwujemy?c

      Usuń
  14. jasne spoko, obserwujemy! :D

    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam ferie dopiero 16 lutego ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaraz bd miała drugi tydzień ferii :)

      Usuń
  16. Cudne zdjęcia !! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne zdjecia i jaki uroczy kotek ! <3
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia, śliczny kotek :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! Nigdy się nie poddawaj i jeżeli pisanie bloga sprawia Ci przyjemność to nie łam się chwilą zwątpienia. Każdy bloger i to nawet taki, który obecnie jest być może popularny z pewnością nieraz przez takie coś przechodził. Trzeba się wówczas spiąć i iść dalej. Trzeba wiedzieć, że początkowo robi się to dla własnej przyjemności, ale później, gdy przychodzą czytelnicy (a do tego potrzeba czasu) to robi się to także dla innych. Przede wszystkim, jeśli nie masz pomysłu na posty to nie staraj się pisać na siłę. Pisz wtedy, gdy będziesz miała wenę, gdy coś Cię zainspiruje, poruszy. A może nawet poświęć uwagę trudnościom i napisz post tematyczny? Nie można się nigdy poddawać. Otworzyłaś blogowe wrota, więc teraz przebrnij z głową do góry przez ten świat, aż znajdziesz swoje miejsce i będziesz szczęśliwa z tego, że nie zrezygnowałaś.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo śliczne zdjęcia! masz cudowną urodę, a zdjęcia są cudownie zrobione!
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zaobserwuję jak będę na PC

      Usuń
  21. Kochana, pięknie piszesz! Aż chce się czytać! :)
    Trafiłam na twojego bloga przypadkiem ale chyba zostane na dłuzej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia.

    Obserwujemy?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. The pic of the cat is amazing!!!! It looks soo cute <3<3<3
    I want to cuddle it!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kotek! Robisz bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki słodki kotek : ) . Śliczne zdjęcia , czekam na kolejny post .
    + Pytałaś o obserwację , ja już , czekam na Ciebie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pisz dalej!;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie do Was: jaki chcecie kolejny post ze zdjęciami z sesji czy jakiś lifestyle ?

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny kociuś <3 !
    może wspólna obserwacja? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń