2 gru 2014

Helo world.

Przepraszam, że tak długo nic nie pisałam... nie miałam czasu albo to przez lenistwo :) ale dzisiaj juz piszę, więc jest dobrze. Przynajmniej ja tak sądzę. Mam zamiar wybrać się z kimś na sesję zdjęciową, ale nie mam pojęcia, kto by był chętny do roli modela/modelki. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do pisania w komentarzach. Mam nadzieję, że ktoś się znajdzie...
Myślę, że zrobię kolejny post o archiwum GaleRoom, bo w jednym "nie da się" zmieścić wszystkich ładnych zdjęć. Znaczy... no... nie ładnie tak wygląda :)
Coraz lepsza pogoda na dworze, więc pewnie niedługo wybiorę się w plener, a chociażby rowerem, a co tam! Ale musi być na prawdę ciepło, a jak nie, to na piechotę na Glinianki albo na Kolonię (jest ich dużo, ale tylko miejscowi wiedzą, o jaką chodzi xd)









No i dwa nowe zdjęcia... a właśnie! Zapomniałam, że mam jeszcze masę zdjęć z Warszawy :D








Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia Aniu :) Oby było ich jak najwięcej :) I tylko spróbuj ten swój niecny plan wcielić w życie, a nie wiem co ci zrobię! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha dziękuję, ale wiesz, że i tak Cię namówię? Potrzeba mi modeli :)

    OdpowiedzUsuń