5 gru 2014

`Día de locos`

Ostatnio coś zamiast robić zdjęcia, zajęłam się innymi "bzdurami". Patrzyłam tez, do jakich konkursów foto mogę wysłać zdjęcia. Jeśli macie jakiś pomysł na nową sesję, możecie pisać śmiało :) mam dla was też inny news. Teraz będę dodawać nie tylko zdjęcia, ale również rysunki, bo, szczerze, muszę jeszcze dużo poćwiczyć. Także nie "skakać mi" tu od razu z krytyką, a kto umie lepiej rysować, niech zaprezentuje, to się będę na nim wzorować... Także mam masę zajęć na głowie. Czasami, zamiast zorbić coś pożytecznego, gram sobie... to znaczy, niektórzy uwarzają gry za pożyteczne, w tym ja, ale żeby nie przesadzic, jak z resztą ze szywstkim. Testy dobiegły końca, więc można się cieszyć, wolę mieć normalne lekcje, niż siedzieć i nic nie robić przez godzinę... eh... marne wyniki będą, ale "co tam!". 



No i dowiedziałam się, że moje imię po japońsku brzmi co najmniej dziwacznie:
Katotoka :)


zimno na dworze, ale śniegu nie ma!






Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz