30 paź 2014

Takie ładne "coś" :D


No to tak. Idę sobie do szkoły, wiadomo. Patrzę - ładne "coś" na trawie, a że akurat mam przy sobie aparat, "pstryk!" i już fotka. W sumie podoba mi się efekt zdjęcia. A właśnie, chciałam Wam pokazać, jak jedno zdjęcie może wyglądać w różnych odsłonach i filtrach, negatywach, pikselach itd. Warto czasami poeksperymentować, bo np. mi się bardziej podoba zdjęcie czarno-białe, a nie w wersji kolorowej. Możecie sobie popatrzeć, pooglądać i zobaczyć, które filtry są ciekawe. Wspominałam już wcześniej, że często stosuję tonowanie kolorów do maks. szarego :) to mi się podoba, ale nie na wszystkich zdjęciach wygląda ładnie. Te efekty znajdziecie (jeśli ktoś ciekawy) w programie Ribbet (internet) - http://www.ribbet.com. Jak wiecie, korzystam tez z iPiccy, bo w Ribbet jest wszystko trochę pomieszane. Jednak są tam ciekawe efekty, więc do końca nie wiem, który edytor lepszy. Ja tam nie potrzebuję wielu filtrów, ale ten jeden, najważniejszy, musi być: czerń i biel. Dużo możliwości, czasami aż nie wiadomo, co wybrać :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz