12 wrz 2014

Rowerowo, pomysłowo!

Hej♛ Wzięłam aparat do ręki i korzystając z wolnej chwili, pojechałam nad rzekę oraz w okolice mojej miejscowości. Jak się okazuje, dużo rzeczy nie wiedziałam wcześniej o otaczających mnie miejscach :) okazało się, że całkiem blisko mam cudowne miejsce do odpoczynku i nie muszę nigdzie daleko wyjeżdżać (np. za granicę), bo nie ma sensu, skoro tu jest ładniej i przyjemniej. Zachęcam Was do tego, żebyście zwiedzili swoją miejscowość "Rowerowo". Całkiem fajnie i ciekawie można spędzić czas wolny po lekcjach. Dodaję też konika polnego, bo z nim była ciekawa historia. Jednak do wglądu tylko dla wtajemniczonych :D nie myślcie, że Wam aż tyle powiem, hi hi... Przy okazji podaję Wam link do mojego aska, możecie śmiało wchodzić TU. Jeśli chcecie, pytajcie, hejtujcie itd. Słowem, wymyślajcie!
Ostatnio dużo się działo, bo taki ktoś zrobił coś bardzo gupiego... nie będę rzucać nazwami :D
Oglądajcie i o nic nie pytajcie (haha).










Jestem wdzięczna za każdy komentarz od Was i każdą obserwację :)

1 komentarz: