30 wrz 2014

Roomstyyyy... roooo... co?

Hej ☂ Pomyślałam sobie: jak fajnie, że przychodzę po ósmej lekcji piłki nożnej i trudno mi złapać oddech :D ale co tam, ważne, że mam to, co lubię, a nie jakieś inne zajęcia... pfff... pomyślałam sobie też, że prześlę Wam trochę więcej zdjęć pokoju "morskiego". Jednym to się spodoba, innym nie. No cóż. A mi tak (hahaha). Dzisiaj chyba zacznę jakiś nowy projekt, ale nie mam na razie pomysłu. Po za tym nie wiem, jak niektórzy ludzie dodają do projektów sceny. "Grzebałam" dosłownie wszędzie, klikałam, uff... ale nie znalazłam! Na dodatek wszystko po angielsku, więc zadanie troszkę (hyhy) utrudnione. Może ktoś wie, gdzie mogę znaleźć takie tła? (y)
Także przesyłam kilka (tak, nie kilkanaście) zdjęć. A przy okazji projektów nie moich, tylko cudzych (no wiadomo xd), które mi się podobają (nie wiem, ile trzeba siedzieć nad projektem, żeby coś takiego wymyślić).






1 komentarz: