18 wrz 2014

Rok szkolny się zaczął. Na dobre...

Hej♥ mało czasu (ja wiem, że piszę tak w każdym poście, bo to już tradycja, ale naprawdę mam mało czasu). Bardzo mało... niepotrzebnie zapisana gupia osoba na 5 konkursów i musi tetaz wkuwać. Ehh... ja za gupotę jej nie odpowiadam, ona sama zobaczy, że to był kiepski pomysł' - mówi moje alter ego ;D co z tego. Człowiek uczy się na błędach, co nie? Więc dlaczego miałam nie spróbować... nie wiem. Ale postaram się wyrobić ze wszystkim (to był sarkazm). No i jeszcze zdjęcia. Masa konkursów i masa roboty. Ehh... a wy pewnie się obijacie kiedy ja tu cierpię (huehuehue). "Oj tam, oj tam". No, dobra, czas wziąć się w garść :d
Pójdę na dwór, zrobię foto i zasiądę na tronie do nauki haha!

2 komentarze:

  1. e tam, trzeba być ambitnym, dobrze że się imasz wielu zajęć, dzięki temu nie cierpisz na nudę :)
    powodzenia na konkursach, oby wszystkie były wygrane :)
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) na pewno zajrzę na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń